Kävin aamusta lääkärin luona, ja hän muokkasi lääkitystäni. Nyt ei pitäisi olla niin paljon päiväväsymystä ja yöt voisivat mennä paremmin. Sain myös papereihin merkinnän tämän hetkisestä Opamoxin käytöstä. (Sen annostahan olen siis pudottanut, ja pudotan taas parin päivän päästä pikkuisen lisää.) Jos joudun sairaalaan, on kirjanpito oikea, enkä joudu siellä perustelemaan sitä, miksen ota kaikkia mulle jaettuja lääkkeitä.
Deprakinestakin puhuttiin. Lääkäri ei tiennyt, mihin tarkoitukseen sitä oli määrätty. Kerroin kouristuskohtauksista, ja mikä niihin oli neurologin mielestä vaikuttanut. Bentsojen lopettaminen/vähentäminen/vaihto on mulla ollut kohtauksia provosoimassa. Pidämme nyt siis senkin lääkkeen käytössä. Jo ihan siitäkin syystä - jos ymmärsin oikein -, että senkin lopettaminen ilmeisesti saattaisi provosoida kohtauksia...
Hoitajalta sitten kuulin mahdolllisista terapia-suunnitelmista...
Mulle oli suositeltu DKT-terapiaa, mutta sitähän en halua! Sen suhteen olen varma.
DKT on varmasti hyvä terapiasuuntaus ja sopii toisille erinomaisesti, mutta mun kokemukseni mukaan se on mulle liian rankka suuntaus ja lähtee mun mielestä liikkeelle ihan väärästä päästä. DKT:n perusta voi olla ihan hyväkin, ene tiedä siitä niin, mutta mulle se näyttäytyi sellaisena, että ensisijaista oli toiminta ja teot. Mä haluan lähteä liikkeelle syistä, jotka saavat aikaan toiminnan.