Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2018 klo 08:27

Hei Soroppi.
Tänään pitäisi käydä DNA liikkeessä ostamassa uusi Mokkula, tuo vanha ei oikein jaksa
enää toimia aina. 😳 Onnekseni sinne ei ole pitkä matka, kävelen sen mielelläni. 😳
Sitten on se siivoaminen vielä edessäpäin. 😳

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2018 klo 12:32

Hyvää Helatorstaita tyypit.
Aurinko paistaa ja on pyhä. 😍
Mieli askaroi muissa maisemissa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2018 klo 17:52

Hei.
Tänään on kummallinen päivä. Olen ollut aika hermostunut katsottuani verkkopankista
pankkitiliäni, ja huomattuani etten ollut tietoinen kaikista maksuistani. Suljin tilini. 😳
Huomenna pitää mennä selvittämään asiaa pankkiini, jossa on vielä asiakaspalvelua,
pitää ensin soittaa ja kysyä missä sellainen konttori on. 😳
Koko illan tossa on risteillyt ilmassa kysymys koska avaan pankkitilini. 😳

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2018 klo 21:33

Hei.
Mielestäni olen tehnyt tänään paljon, ja ansaitsen hyvät yöunet. 😴

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2018 klo 12:44

Hei.
Ja hyvää viikonloppua.
Minun pitäisi laittaa itselleni ruokaa mutta en viitsisi vaivautua sitä tekemään, minulla on
tarpeita valmiina mutta en usko että minua kiinnostaisi kovin paljoa syödä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2018 klo 10:41

Hyvää Äitienpäivää kaikki äidit.
Aurinko paistaa ja linnut laulaa taitaa tulla kesä. 😍

Eilen oli taas kamalat olotilat, siitä syystä otin yhteyttä yhteen tukihenkilööni ja kävimme
kävelyllä illalla. On se mukavaa kuunnella toisen ihmisen rentoa rupattelua, kuin itsellä on
kamala olo. 😍
Unohdin eilen kastella kukkaset, ja parvekkeen kukkaset oli jo painuneet kasaan, kuin
tänään ne kastelin, mutta nousivat jo jonkun verran ylös. 😍
Laitoin tulemaan paprikan taimia, ja yksi on jo nostanut päätään, aika pieni vielä. 😍
Ulkona olen jo käynyt, ja menen vielä tänään uudestaan ulos, pitää käydä ulkona näin
kauniilla ilmalla.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2018 klo 17:13

Hei.
Olen viettänyt antoisan päivän, ja illasta taitaa tulla kovin vilkas. 😍
Lähden tukihenkilöideni kanssa ulos. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2018 klo 07:46

Hei.
Kävin nukkumaan 24 ja heräsin 5 olen ollut siitä asti hereillä. 😍
Eilinen ilta herätti paljon ajatuksia, joita pohdin puoleen yöhön. 😍
Aamusta aloin taas pohtimaan niitä ajatuksiani. 😍 En kykene lopettamaan. 😍
Olenko elänyt turhan elämän? Mitä kaikkea olisin voinut tehdä toisin? Mikä on kaiken sen
tarkoitus? Olisinko voinut valita toisenlaisen elämän? Ja milloin olisin voinut valita toisin?
Saankohan näihin kysymyksiini vastauksen? 😍

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2018 klo 10:50

Hei.
Saamattomuuteni tähden soitin palvelunohjaajalleni, hän tulee käymään torstaina. 😍
Pitäisi mennä suihkuun. Kävin kellarissa noutamassa kesävaatteita. 😍 Saan suihkun
jälkeen vilposemmat vaatteet päälleni. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2018 klo 12:44

Hei.
Persoonallisuuden häiriötilat tuntuvat, tilasin psyk.pol.lle sh.lle keskusteluajan,😳
perjantaiksi, ja torstaina tulee palveluohjauksesta apua kodin kunnossapitoon. 😳
Olen nyt päässyt etääntymään suhteistani vastakkaiseen sukupuoleen ja saanut siltä
rauhan levätä. 😳 Ajattelin etten yritä nyt saada seuraa itselleni vastakkaisesta
sukupuolesta ainakaan ennen syksyä, ja laitoin Happy pancaken lepäämään siihen asti. 😳

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.05.2018 klo 19:15

Hei jaanas,
Mitä sulle kuuluu? Toivottavasti saat olla rauhassa persoonallisuuden häiriötilojesi kanssa (olisin vähän utelias kuulemaan tarkemmin, mitä ne ovat, mutta itse päätät mitä kerrot).

Miten paprikantaimesi voivat? Mun kasvatukset ei oikein onnistuneet tänä keväänä, ja ehkä sen seurauksena tunnen itseni vähän laiskaksi kasvimaajuttujen suhteen. Ensi vuonna pitää varmaan ostaa uudet siemenpussit, nuo mitä laitoin tänä vuonna on varmaan niin vanhoja etteivät sen takia itäneet... Yksi pikkuruinen tomaatintaimi tuossa vielä sinnittelee 🙂

Aurinkoista kevättä!

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2018 klo 05:02

Hei.
Heräsin tänään klo. 3.30 ja olen ollut hereillä siitä asti. Ennen heräämistäni näin unta siitä
miten kätevästi saisi varastettua olutta kaupasta, varsinkin kuin on hoikka mies. 😍
Tänään tulee palvelunohjauksesta kodinhoito apua puolen päivän aikaan. Pitää ottaa vielä
pesulavuoro, että pääsee pyykille tänään. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2018 klo 15:02

Hei.
Saimme kodinhoitoavun kanssa siivottua koko kylppärini, ja imuroitua.
😍
Lähden 😍 illalla ulos tukihenkilöni kanssa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2018 klo 10:52

Hei.
Kävin psykkan polilla sh.n juttusilla. 😍
Huomasin ettei muiden pidä kuvitella lukevan ajatuksiansa. 😍
Pakkoajatukset vaivaavat, nyt kohdistuen pankkikorttiini joka tulee postissa lähiaikoina. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2018 klo 16:18

Hei
Tänään on saunapäiväni. Kivaa että pääsee saunomaan. Hyvää illan jatkoja ja öitä. 😴