Lehmus55 sukaalat tekee joskus mieli. Pari palaa (tai levyä..) antaa energiaa.
Ei kyllä kiinnosta tuo ruoka itelläänkään. Oon mä tehyt siis esim.kanajauhelihasta kastiketta.
Hei nytpä keitän itelleni iltateet ja laitan siihen taas kaikki flunssalääkkeet kuten inkivääriä ja hunajaa. Ja sukat jalkaan.
Noniin, se teevesi tuol nyt kiehuusityen aikanaan ni jatka a kirjottamista. Mä olen nyt ollut muutamia päiviä töissä eikä ruoka ole maistunut. Olen sitä kyllä syönyt. Se on pelkkää polttoainetta töis. Kun on 20min aikaa syödä ja juoda kahvit. Ni ei siinä hirveesti aleta makustelemaan. Nii mutta kuitenkin.... oon mä kotona sitä ruokaa tehnyt. Kanan jauhelihaa kävin ostamassa tarjouksesta. Siihen tuli iha kohtuulliset aineet kuulkaas, valkosipulia, inkivääriä ja hunajaa ja chili kaurakerma ja original kaurakerma. Onhan se kana vähän "leimi". Mut j.lihaakaan ei tehnyt mieli.
Kasvispuoli tökkii. Ideoita kehiin? 🙂 salaatti?
Noniin, nyt on valmista kamomillateetä tässä mukillinen. Join äsken muutes kuplavettä ja otin maitohappobakt.
Nyt pitää sulkea toi telkkari. Mä tykkään kyllä Koti koiralle-ohjelmasta plus muista koiraohjelmista, eläinohjelmista ja luonto-ohjelmista. Yks pv katoin avara luonto villi luonto. Siellä ne nenäapinat ja orankit hyppeli puista toiseen.
Nii, et tää mahan hapot vähän laimenis ni siksi otin sitä happobakt. Mul on ollut nyt närästystä kun työt taas alko.
Mut tuol veskis mä olin silleen et ei, en oksenna... Jos vaan siis voi valita et oksaako vai ei. Ja olo oli semmonen hetken et mä en jaksa tätä elämää..... niin siis yskitti niin paljon et alko oksettaa. Se suihkun vesihöry tai joku teki gutaa keuhkoille ja sieltä alko erittyä vielä korona köhää ja limaa.
Ennemmin on syömättä hetken. Mä oon vähä ylensyöny täs nyt viimepäivinä. Se on ollut mun keino rauhoittua esim.hektisen päivän jälkeen jo iät ja ajat... mut kun sitä ruokaa ahtaa ni ei sitä kuitenkaan ehi maistaa. Ehkä mussaki on labradoria? Ei voi muutaku laittaa naurunaaman Ainut asia mikä saa silmät kiilumaan ja motivaation kasvamaan kummasti on ruoka? Ja tekeminen kuten pallon tolkuton nouto mihin kuluttaa energiansa. Ja pari kertaa vuodes kiinnostais vastakkainen osapuoli hirveästi hetken aikaa. Omistaja muuttuu koirakseen vai miten hitossa se sanonta meni? Häntää en osaa heiluttaa. Mun tytsyl on kyl semmost et se tekis jotain juttua kunnes se nääntyy. Se pitää ite osata pysäyttää. Ei aina osaa pysäyttää itteäänsäkään. Onks poikalabbikset samanlaisia vai onks tää tyttöjen juttu? Kuka tietää. Mut on toi hyvä tyttö. Joitain päiviä me sit vaan ollaan ja lekotellaan. Mut on mul toi pojuki tääl mut se on enemmän paimentavaa ja ärrierisorttia ja tänään!! se kuunteli lumen läpi selvästi siellä hangen alla menevää hiirtä!!!! Ajattelin että lähetäämpäs toiseen suuntaan ennenku se nappaa viel jo ku sieltä. Sitte joudun hoitamaan sitä jotenki varmaan jollain lääkkeillä.
Lehmus55 vai onko hiiri pahaksi koiralle jos se semmosen syö? Mun edesmenneelle pikkukoiralle määrättiin k-vitamiini kuuri sen jälkee kun epäilin sen syöneen hiiren. Se oli kans aika hiiripeto. Niitä k-vitamiineja säilytin sitte monta vuotta. Kauheen vaikes heittää joitain tavaroita pois varsinki jos ne on koirien. Mikä muuten on olo? Kiinnostaako ruoka vieläkään? Itelläki kyl vähän silleen et meni hetkeks into koko ruuan valmistukseen ym.ja tympäisi vain. Keitto ruoka on kyl hyvä. Mut mun pitäis saada siihen jotain muutaki kasvista keksittyä ku porkkanaa. Jos tekis vaik j.lihakeiton... miksei...
Mut mä haluaisin jotain ruokaa mis ois valkosipulia! Ei keitto käy 🙁
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: Lisäys