Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2019 klo 09:15

Mitä seksikästä on Muumissa?

Sain taas kasan postikotteja ympäriinsä maailmaa kuin kuulun postcrossingiin, ja yksi minun lähettämäni Muumi postikortti meni perille saksaan ja sai potenttiaalista kiitosta ja kehuja. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2019 klo 06:19

Olin eilen saunomassa maaseudulla, menimme ystäväni autolla, ja kävimme kaupassa. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2019 klo 07:51

Onneksi ostin jo bussilipun, nyt raha tilanteeni näyttää siltä etten ole pysynyt säästölinjalla.

Minun pitää tuoda Tallinnan risteilyltä ystävälleni kartonki punaista Malboroa, en muista milloin olen viimeksi ostanut punaista Malboroa. Ystäväni yrittää lopettaa sen jälkeen tupakoimisen. Yritin itse samaa, mutta en onnistunut, ja häntä pitäisi kannattaa kuin hän yrittää lopettaa. Toiset voivat elää huolettomasti, ja saavat silti enemmän aikaisiksi kuin toiset, jotka heitä kannattelevat.

Haudon kovasti tuota että jos ostaisin itselleni tupakkaa Tallinnan risteilyltä, mutta kuvittelen sen menevän ohitseni.

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2019 klo 14:17

Huomenna lähden Tallinnan risteilylle. Käyn kääntymässä Tallinnassa ja tulen takaisin.

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2019 klo 16:39

Ensi vuonna, ensi kesänä pitää tehdä sama juttu kuin tänä vuonna kesällä tein, käydä joka kuukausi Tallinnan risteilyllä samana päivänä. Ehkä katson sitten kalenteristani aikaisemman päivän. 10. päivä oli hyvä tänä vuonna.

Kyetäkseni säästämään tänä vuonna, minun täytyy sulkea pois ajatuksistani se että minulla on kokoajan enemmän rahaa käytettäväksi, kuin säästän. Ei ole hyväksi ajatella mitä sillä ostan kokoajan, vain minun pitää unohtaa se välillä kokonaan.

Nämä kaksi asiaa pitää saada tasapainoon ensi kesään mennessä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2019 klo 07:49

Jippii! Nyt lähden tämän kesän viimeiselle Tallinnan risteilylle!

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2019 klo 08:53

Ihan kamala Tallinnan risteily, en viihtynyt laivalla, en käynyt kunnolla syömässä, ja ostin pullon rommia jonka vien kälylleni syntymäpäivälahjaksi, ja tupakoita ystävälleni, ja itselleni.

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2019 klo 11:08

Eilen poltin, ja tänään olen polttanut tupakoita, lopetan tänään tupakoiden polttamisen. Aski riitti minulle pari päivää.

Huomenna alkaa koulu, klo. 9.00-14.00. Eka vuosi ja eka päivä. Jännittää. Millaisia koulukavereita mahdan saada. Toivottavasti opettajat on kivoja.

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2019 klo 11:15

Ammattikoulu, Merkonomi linja, 12.8 klo. 9.00-14.00. Sen jälkeen lisää ensi vaikutelmistani.

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2019 klo 20:01

Olen ollut ahkera koululainen, vaikka ei se aina huvita, ja välillä on kamalan vaikeata ymmärtää yksinkertaisia sanoja lauseeksi, kuin lukee koulukirjoja. Tänään tuli tämän kaltaisia kokemuksia, ja olo oli kuin olisi toipunut kamalasta humalatilasta. Sanat ovat menettäneet merkitystään ja niiden ymmärtäminen on todella työlästä, ja aikaa vievää.

Sano mitä tarkoittaa; Butjetti? Vero? Kuluttaja? Asiakas? Työllistyminen? Koulutus?

Tästä saa kuvan siitä millaista on käydä koulua, kuin ajatukset menettävät merkitystänsä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2019 klo 06:15

Sain tilattua ajan psyk.pol.lle 15.10. Silloin on syysloma, eikä tarvii olla poissa koulusta. Pitää vielä sopia lähihoitajan kanssa, hänen sinne tulostansa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.08.2019 klo 09:40

Koulu on vaikeeta, jos on erityistarpeita. Mä huokasen helpotuksesta että sain kouluni käytyy ja pääsin joten kuten läpi silloin joskus.

Turvallisia koulupäiviä.

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2019 klo 17:02

Ei se ole helppoa. Keskittymiskykyni on koetuksella, en tänään ollut mielestäni niin ahkera, mutta sain taas kehuja kuin olin tehnyt niin paljon töitä. Löysinkö oikeat vastaukset. 👿😈

Minulla oli aamulla ripuli, ja mietin kouluun lähtöä, mutta onneksi lähdin kouluun. Saa nähdä, onko huomenna sama juttu, aamusta.

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2019 klo 06:54

Muistan eilisestä taukohuoneessa kuulemani keskustelut...

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2019 klo 15:12

Huomenna on perjantai, sitten tulee viikonloppu. Kivaa, saa lekotella 2 päivää.