Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2019 klo 11:10

Nyt neljäs päivä ilman tupakkaa, nicotinellia menee n.4 purukumia päivässä. Vähän kerrallaan saan säästöön rahaa. Kamalasti tekee mieli ostella kukkasia, mutta nyt en osta.

Pitää katsoa mitä syö tänään. Luultavasti pastaa. Kamalan kuuma ilma, olen ihan hikinen. Mieli on hyvä. Tunnen olevani tasapainoisessa mielentyyneydessä kuin kodissani.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2019 klo 16:58

Kirjoittelin postikortteja postcrossingiin. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2019 klo 07:38

Olen huomioinut etten ole ollut sairas diaknoosin tapaan ehkä liian pitkään aikaan, se alkaa taas heijastua ympäristöstä ääninä joiden alkuperä jää epäselkeäksi, lähinnä puhetta siitä etten ole sairastellut nyt diaknoosin tapaan. Ehkä olen vain liian herkkä niille ulkopuolisille vaikutteille. Ei pidä vaivata sellaisilla asioilla itseänsä. Missä ympäristössä tämä tapahtuu!

En haluaisi matkustaa keväällä etelään huomatakseni säästäneeni ongelmia matkalleni, ja joutuvani nyt niiden kanssa tekemisiin eli mistä rahani saan säästöön, diaknoosin tapaan. Olen joskus ollut sellaisella etelänmatkalla, eikä se ollut kivaa, kuin kokoajan oli stressi päällä, ja eri asteisia ääniharhoja, mutta en tarvinnut lääkärin apua, ehkä se oli syynä siihen mielentilaan, olisin voinut mennä psykiatrille siellä matkalla.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2019 klo 11:09

Saa nyt nähdä saanko säästettyä yhtään rahaa. Näyttää olevan tasa raha tähän mennessä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2019 klo 19:54

Lämpötila kodissani on yli 30 astetta, vaikka parvekkeen ovi on kokoajan auki, eikä aurinko paista kuin aamusta sisään ikkunoista, hieman yli keskipäivään asti. En pahemmin jaksa liikkua ulkona, kävin tänä aamuna polkupyörällä kaupassa. Koko päivän olen hikoillut kotona. Nyt menen suihkuun ja vaihdan yöpaidan päälleni. Enää ei tarvitse mennä ilta sauhuille ulos, kuin olen lopettanut tupakoimiseni, jo 5 päivää sitten. Päivä kerrallaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.07.2019 klo 23:44

Hienoa, Pikemiten, kun olet pystynyt olemaan jo viisi/kuusi päivää polttamatta! Päivä kerrallaan!

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2019 klo 07:39

Kuudes tupakoimaton päivä alkanut, tänään mietin nicotinellin merkitystä, siitä pitää joskus päästä eroon kokonaan, mutta vielä voin käyttää korvikkeena nicotinellia. 😋

Tänään taas ruuanhakuun ja aamiaiselle. Saa nähdä saako tänään mitään syötävää. On minulla vähän broilerinsuikaleita pakastimessa. Pitää ostaa pakastimeen ruokaa, sitten kuin koulu alkaa, että voin ottaa sieltä sitten kuin tarvitsen ja tehdä ruokaa, ja niitä pussikeittoja kanssa. 😋 Koulu alkaa 2 viikon kuluttua, 12.8.2019. Maanantaina klo. 9.00-14.00.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2019 klo 16:50

Sain ylimääräisen 30e edunvalvonnasta. Minun täytyy nyt ymmärtää säästää. En voi tuhlata. Tänään ostin postimerkkejä että saan lähettää postcrossing postikortteja. Ja villa puseron syksyksi.

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2019 klo 11:37

Kävin hankkimassa elokuun bussilipun. Nyt on tyhjä olo, ihan kuin olisin kaiken antanut, ja mikään ei oikeastaan riitä. Söin vähän kirjolohilaatikkoa. Nyt voisin keksiä jotain vain tekemistä, voisin vaikka alkaa ompelemaan koneella shortseja ensi kesäksi, tai maalata yksi taulu jonka pohja on odottanut inspiraatiotani toista vuotta. 😀 👿

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2019 klo 17:27

Tilasin yhden kirjan joka maksaa 15e+ postituskulut. En saisi nyt ostella mitään kallista, ja tämä on minun butjetilleni kallista, mutta olkoon nyt tämän kerran vielä. 😀 👿

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2019 klo 19:58

Lapsuuden ja nuoruuden hylkäämisen tunteet, moraaliset traumat, ja tietoisuuden kehitys. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2019 klo 20:02

Aikuisuuden hylkäämisen tunteet, moraaliset traumat, ja tietoisuuden kehittyminen. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2019 klo 05:11

Nuoruudessani sain päähänpistoja, joita ei olisi tarvinnut saada. Usein ne kohdistuivat autoihin ja autoiluun. Ja johtuivat siitä etteivät ihmiset välittäneet kuin autoistansa. 😀👿

Joissain tapauksissa ne kohdistuivat veneilyyn ja retkeilyyn. 👿😀 Usein en edes huomannut kerjääväni isäni ja äitini huomiota. 😀👿

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2019 klo 20:04

Tämä päivä kului joten kuten iltaan asti. Minua vaivaa yleinen haluttomuus tehdä jotain vain saadakseni päivän kulumaan nopeammin mielestäni. Olen vain ja annan ajan kulua,tyhmää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.08.2019 klo 15:32

Miten lakko on sujunut?