Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.08.2019 klo 02:29

Hei. Oliko tämä ensimmäinen viikkosi koulussa? Miltä tuntuu, kun se on ohi? On hienoa, kun jaksat aina uutta, teet asioita ja menet eteenpäin. Käythän reissuilla ja opiskelet nyt uutta... Mukavaa viikonloppua sinulle!

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2019 klo 21:37

Hei JP. Se oli eka viikko koulussa, sain paljon kehuja, ja olin ahkera. Lopulta tuli viikonloppu.

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2019 klo 09:02

Mietin; Saanko nyt säästöön rahaa vai menevätkö säästöni viikonloppuna. Vähän huonolta näyttää tilanne. Pitäisi käydä ostoksilla tänään...

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2019 klo 21:17

Päivä meni menojaan. Illalla katsoin TVtä, sieltä tuli luonto-ohjelmia. Huomenna tulee lisää.

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2019 klo 14:39

Hylätyksi tulemisen tunteet ja pelot; Yksinäisyydestäni minä huudan vanhempieni sielujen perään, ja kuvittelen heidän kuulevan ja tulevan apuun. Yksinäisyyden kylmän huurun eli krapulan olen jättänyt taakseni, mutta edessäni on tyhjyys täynnä valoa ja pimeyttä, siitä riippuen mistä olen riippuvainen. Valo käy silmiini ja pimeydessä en näe eteeni edetessä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2019 klo 19:27

Yksinäisyys sopii minulle. Nyt pesulle ja nukkumaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.08.2019 klo 22:31

Yksinäisyys on joskus positiivista ja joskus negatiivista. Myönnän että välillä voin kaivata jotakin viereeni, kun mulla ei ole kun yksi ystävä, jonka kanssa on on-off välit. Ainakin niinä päivinä kaipaa, kun on huono olla.

Mut sit on niitä päiviä ku ei missään tapauksessa halua nurkkiin ees kissaa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.08.2019 klo 08:28

Saloka. Olet oikeassa, joskus kaipaa yksityisyyttä, eikä silloin ole vastaanottava, vaan ärsyyntyyppi ulkopuolisesta huomiontarpeesta. Niinä päivinä  on uppoutunut omaan tunneelämäänsä lähtemättömästi.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2019 klo 06:49

Näin kamalaa unta, oikeata painajaista. Onneksi nukahdin sen jälkeen, enkä nähnyt unia, koin saaneeni välimatkaa painajaisiini, mutta ei ne kaukana olleetkaan.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2019 klo 17:17

Menot pyörittävät, kuin ei aina tiedä mitä ne ovat ennenkuin katsoo.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2019 klo 07:11

Uusi koulupäivä. Mietin todella miten käy koulutehtävien kuin ope on huomenna poissa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2019 klo 21:18

Menen siis ensi viikolla aulapalveluun koulun aulassa, jossa työskentelen aamupäivisin, ja iltapäivisin olen luokassa. Tämä kuuluu koulutukseeni. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2019 klo 08:29

Olen koulussa, vielä ei ole koulu alkanut. Istun taukohuoneessa ja juon kahvia. Täällä on biljardipöytä ja sitä voi pelata jos tekee mieli.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2019 klo 19:50

Kävin tänään perumassa S-pankin Bonus kortin, sain rahat takaisin. Nyt käyn K-kaupassa, minulla on Plussa kortti. Unohdin jotain ja kävin uudestaan kaupassa ja apteekissa, samalla kuin vein postia postilaatikolle. Postit ovat jääneet johonkin kuin eivät ole menneet perille. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2019 klo 20:01

Olen yrittänyt tehdä excel´in taulukko tehtäviä oman pääni mukaan, koska kaipaan harjoitusta koulutukseeni. En muista kaikkea oppimaani vielä kunnollisesti koulun ulkopuolella, ja siitä syystä teen excel´in tehtäviä kotioloissa. Tulen tarvitsemaan sitä taitoa työelämässä, jos joskus menen työhön. Joka tapauksessa, minulle tekee hyvää miettiä kuinka paljon saisin säästettyä jos...