Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2019 klo 08:55

Aamulla pesin kissan vessan ja oman vessan, ja vein roskat. Pitää vielä imuroida tänään ja tiskata. Harrastuksista ompeleminen olisi nyt parasta ottaa esiin, pitää pienentää housuja, ja laittaa uusi kuminauha vyötäröön( miksi ei hameitakin ), pysyvät päällä paremmin. 👿😈

Tänään pitää myös käydä suihkussa, ja pestä itsensä, hiuksensa, ja hampaansa. Ja katsoa mekko päällensä, jota voin käyttää ensi viikolla koulussa. 👿😈

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.08.2019 klo 09:00

Hei, Pikemiten! Panostat kouluun paljon! Hienoa, kun jaksat ja olet ilmeisestikin innostunut asiasta! Minä en osaisi excel'iä käyttää. Ei ole koskaan tarvinnut...

Väsyttää ihan hillittömästi! Nukuin yön tosi huonosti. Tunnin, parin pätkissä, jotka sitten herättivät ylös ja väsähdin taas uudelleen ja nukkumaan tunniksi. Jos nukkuisin päikkärit, ei mun tarttisi laittaa herätystä; herään tunnin, viimeistään puolentoista kuluttua. Ja sama on yölläkin, kun olen nukkunut "yöunen": Jatkuvaa heräilyä. Kohta taidan mennä taas takaisin sänkyyn...

Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa koulutus-viikkoa!

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2019 klo 14:51

Hei JP. Minun excel taulukkoni ei toiminut enää, pitää yrittää ehtiä kysyä opettajalta missä vika ja kuinka se korjataan. Laitoin excel taulukon muistitikulle, että voin kuljettaa excel´in kouluun mukanani.

Syys-väsymystä on täällä monilla. Itse tunnun piristyvän monilla eri tavoilla syksyllä kuin on viileämpää ja hämärä tuo unet paremmin perille. Olen joutunut ottamaan parina päivänä Ketopinoria, jota minulla on tarvittaessa, koska nukkuminen pitkään on ollut vaikeata.

Huomenna minun pitää nousta aikaisin, niinpä en ota Ketopinoria illalla.

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2019 klo 16:35

En saa mentyä suihkuun vaikka kuinka yritän. Minun pitää taas luopua toivosta, ehkä se on siitä kiinni. Katsoin itselleni mekon ensi viikoksi laittaa päälleni. En tiedosta, miksi en pidä itsestäni puhtaana, vaikka se on mukavampi olo. Just´nyt kaipaan pesulle, mutta en saa lähdettyä, aloitettua peseytymistä?!

Hyvää illanjatkoa ja hyvää yötä?!

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2019 klo 05:47

On aamu. Mietin menisinkö ostamaan tupakkaa bensa-asemalta, ennenkuin pitää lähteä kouluun. Tulen siihen johtopäätökseen etten vielä tänään mene. Minulla on HOKS tänään klo. 8.00, ja sen jälkeen menen klo. 9.00-11.30 aulapalveluun, sitten on ruokailu ja sen jälkeen klo. 13.00 terveydenhoitajan terveystarkastus. Jonka jälkeen voin mennä luokkaan kysymään opettajalta siitä excel´istä miten se noin toimii, ja miksi se ei näin toimi. 😀😁

Sitten pääsen kotiin. Pitää muistaa käydä ostamassa leipää kaupasta! 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2019 klo 15:27

Huh huh. Selvisin koulupäivästäni. Huh huh. Nyt kahvia ja muffinsia. Huh huh.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2019 klo 06:06

Kamala painajainen ja kissani raapiessaan parvekkeen ovea herättivät minut unesta liian aikaisin ylös, sitten kissani kerjäsi huomiota, enkä päässyt nukkumaan enää. 👿😈👿

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.08.2019 klo 09:45

Tsemppiä koulupäiviisi! Minäkään en saanut tänä aamuna nukuttua ihan niin pitkään kun yritin, ensimmäisen kerran herättyäni pysyin sängyssä vielä tunnin mutta en usko enää nukahtaneeni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2019 klo 19:13

Jihuu! Minulla on paras koulu, minä rakastan sitä! Kaikessa minua autetaan! Tosiaan unohdin että en ole saanut neuvoa vielä ongelmaani! Heh heh hee!

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2019 klo 07:55

Hyvin nukutun yön jälkeen olen väsyneempi kuin muuten olisin, johtuuko ketopinorista jonka otin illalla.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2019 klo 10:12

Odottelen ohjaajaa kokouksesta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.08.2019 klo 11:56

Pikemiten kirjoitti:
Jihuu! Minulla on paras koulu, minä rakastan sitä! Kaikessa minua autetaan! Tosiaan unohdin että en ole saanut neuvoa vielä ongelmaani! Heh heh hee!

😀

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.08.2019 klo 15:26

Tsemppii koulupäiviin. Mun tytöllä alkaa marraskuussa 10 viikon työharjoittelu ja 2viikon joululoma. Paikkaa ei viellä ole.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2019 klo 15:40

Jaksaisinkohan lähteä illalla ulos ystäviäni tapaamaan? Ei ole hyväksi ettei ole yksityiselämää koulun ulkopuolella.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2019 klo 05:47

Eka viikko aulapalvelussa on mennyt hyvin tähän asti, vielä 2 päivää tätä viikkoa koulua. 😀