Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2019 klo 07:05

Eilen olin ystävieni seurassa. Aika tavalla tuli selville, miten erillaisia ovat ystäväni ajatusmaailmaltaan. Toiset uskovat jumalaan ja toiset eivät usko jumalaan, ei se minua häiritse, enkä minä heitä häiritse.

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2019 klo 09:42

saloka kirjoitti:
Miten lakko on sujunut?

Kiitos kysymättä, hyvin on sujunut, olen nyt ollut 9 päivää polttamatta, eikä pahemmin ole mieli tehnyt ruveta uudelleen tupakoimaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.08.2019 klo 11:29

Hienoa, Pikemiten, että lakkosi on sujunut! Tuo on pitkä projekti, mutta se vaikuttaa olevan hyvin alussa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2019 klo 05:50

Jardin Prive kirjoitti:
Hienoa, Pikemiten, että lakkosi on sujunut! Tuo on pitkä projekti, mutta se vaikuttaa olevan hyvin alussa.

Joo, hyvin sujuu kuin muistaa, ettei pidä polttaa yhtään mitään. Ja totta minulla tämä on vasta alussa. Välillä tekee suunnattomasti mieli yhtä tupakkaa, mutta se menee ohitse.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2019 klo 20:32

Olin ystävieni luona viettämässä iltaa, söimme ja joimme, sekä juttelimme, oli oikein mukavaa. Sain kyydin kotiin.

Mietin mitä tekisin huomenna. Ehkä keksin jotain vain kivaa, joka ei maksa paljoa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2019 klo 04:50

Näin unia köyhyydestä ja eläimienheitteellejätöstä, uskollisuudesta jota eläimet osoittavat, ja mahdottomista olosuhteista.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2019 klo 08:16

Haluttomuuteni luopua elämän merkityksettömyydestä, häiritsemättömyydestä, ei johdu vain elämän päättymisestä, vaan elämän muuttumisesta merkityksettömäksi, häiritsemättömäksi.

Sopeutumiskykyni suvun sisäisiin ihmissuhteisiin, ja suvun ulkopuolisiin ihmissuhteisiin on ollut aina hyväksyvä, vaikka olisi ollut kyse muiden sukujen lisääntymisestä ihmissuhteissa.

Koen ettei mikään lisääntyminen ole minulta pois, vaikka en lisääntynytkään itse itsenäistyen.

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2019 klo 20:19

Antaa voin pois, mutta turha odottaa että saan jotain vain ilmaiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 06.08.2019 klo 07:41

Hommaan ikkunanpesijän pesemään ikkunat ja parvekelasituksen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.08.2019 klo 16:04

Mun äiti hommas ikkunanpesijän, joka ei ikinä tullut. 😕 mulla on aika pikkuset ikkunat, mut en o silti jaksanu niitä pestä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.08.2019 klo 18:16

Siivosin tänään viimeisen kerran hoitajan kanssa, ehkä ei tule enää, kuin koulu alkaa. Myös terapiani joutuu tauolle kuin koulu alkaa. Sitten keskityn koulun käymiseen, sekä raittiuteen.

Kävin suihkussa, ja totesin ettei tarvitse pukea päällensä enää, kuin ei käy ulkona tupakalla.

Sain postissa AAL suomenkielisen ison punaisen kirjan, nyt voin antaa jo vanhemmilleni rauhan ja lukea sitä tunteiden selvittelemiseksi, ja oman elämäni kartuittamiseksi ja saadakseni halun käydä invertoimaan itseäni. Ei pidä pitää liian kiirettä, koska olosuhteet ovat nyt otolliset, ja olen laittanut paperille jo jotain lapsuudestani, ja nuoruudestani.

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2019 klo 08:01

Menen tänään ruuanjakoon ja aamiaiselle. 2 viikkoa ilman tupakkaa. Se alkoi 2 viikkoa sitten kuin minulta loppuivat tupakat ja en halunnut mennä ostamaan lisää. Piti päättää mitä tehdä. Ajattelin että tarvitsen ne rahat muuhun elämiseen. Muuten hyvä ajatus, mutta en saa mitään säästöön.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.08.2019 klo 11:09

Onnea, Pikemiten, kun olet selvinnyt ilman tupakkaa jo kaksi viikkoa! Se on hyvä saavutus! Uskon, että pystyt jatkamaan eteenpäin. Oletko käyttänyt nikotiinin korvaushoitoja? Mun äitini, kun lopetti polttamisen vanhana, käyttää edelleen korvausta.

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2019 klo 15:17

Joo, hei JP. Olen käyttänyt korvaushoitona nicotinellia 2 mg.

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2019 klo 16:05

Kävin ostamassa Nicotinellia lakritsan makuista 2mg, pakkauksen jossa on 96 purukumia. Riittää pari viikkoa. Pidän lakritsan makuisesta purukumista. Siellä kaupassa oli yli 200 purukumin pakkauksia lakritsan makuisina. Taidan ostaa sellaisen seuraavaksi.