Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2019 klo 18:56

😀Hei. Olen iloisella mielellä. Joo. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 21.07.2019 klo 05:34

Mietin millaisia kukkasia haluaisin kasvattaa?

Viihtyisinkö paremmin jos minulla olisi "jotain vain määrättyjä kasveja" enemmän?

Millaisia kukkasia haluaisin?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.07.2019 klo 18:30

Mulla on noita kukkia tullu enemmän ja vähemmän. Niitä on erinlaisia ja samanlaisia. Isoja ja pieniä.

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2019 klo 07:56

Mulla on kissa joka syö kaikki pehmeä oksaiset kukkaset, nyt se on palmun kimpussa ollut.

Tänään aamiaiselle ja ruuanhakuun.

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2019 klo 10:30

Hieno päivä tulee, lämmintä ja aurinkoista, pitää painua ostoksille kuin tulee rahaa. Käytin viikonloppuna säästöni, ja ostin kukkasia, ja lannoitetta. Mielessäni pyörii edelleen kukkaset joita en vielä ostanut.

Näin yhden tutun aamiaisella, hän ei tuntenut minua, joten annoin asian olla, hän pummasi jämää, mutta annoin kokonaisen tupakan, se teki hänet seuralliseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2019 klo 07:33

Päivä alkoi kummallisesti, ihan oudolla ololla, tuntui kuin olisi ollut liikuntavammanen.

Kaikkea se psyyke teettää. Varmasti olisin tosiaan sairas jos menisin aina lääkärille kuin siihen olisi pienintäkään aihetta. Tälläiset liikuntarajoiteet tarkoittavat lopeta tupakointi nyt.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2019 klo 11:06

Olen nyt jo ihan naatti.  Aamulla pysähtyi kello, ja jouduin vaihtamaan patterin, nyt toimii taas. Tänään tulee yksi tyyppi katsomaan matkalaukkuja joita annan pois, kuin ostin uuden.

Minulla on illalla menoa, lähden ajelulle ystäväni autolla.

On hieno aurinkoinen päivä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.07.2019 klo 06:15

Pitää mennä ostoksille tänään, jotain pientä hankittavaa, jolla ei ole niin kiirettä, mutta joita on hyvä hankkia ajoissa.

Ja tupakka täytyy taas jättää pois, ehkä lopullisesti. Rahan tarve on niin suuri.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2019 klo 20:58

Saitko hankittua jotain pientä?

Miten olet jaksanu nä kuumat päivät?

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2019 klo 06:38

Taas oli eilen polkupyörä korjaamolla, ring-kello oli niin ruostunut ettei se soinut, piti vaihtaa ring-kelloa polkupyörään. Ei enää huutelua pyöräillessä, koska ring-kello ei soi. Uusi ring-kello on vähän hankala käyttää. Ja ostin samalla kiinanruusun, josta irtosi 3 kukkanuppua kuin toin sen kotiin.

Olin vielä illalla polkupyöräajelulla, paistoi aurinko. Ehkä pitäisi harkita uuden polkupyörän hankkimista ensi vuonna.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2019 klo 09:30

saloka kirjoitti:
Saitko hankittua jotain pientä?

Miten olet jaksanu nä kuumat päivät?

Hei saloka. Kyllä sain hankituksi kaikenlaista pientä, löysin ylitse odotuksieni kaikenlaista pientä. Menin ostamaan uuteen matkalaukkuuni lätkää johon voin kirjoittaa nimeni ja osoitteeni, ja pientä matkalaukkulukkoa, mutta löysin vaikka mitä muutakin, jopa koulutarvikkeita.

Kuumuus käy voimilleni, jaksan liikkua, mutta hikoilen hirvittävästi. Entä sinä?

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2019 klo 18:41

Pesen pyykkiä. Lopulta minun on mentävä ulos ihmisten ilmoille, vaikka en polta tupakoita. Vielä olen sisällä tämän päivän, ehkä huomenna keksin jotain vain muuta kuin ostamista. 👿

Aamusta menen ruuanhakuun ja aamiaiselle, ja illalla lenkille, tai ajellulle. 👿👿 Mutta mitä teen kokonaisen helle päivän, voisin ajella rannalle ottamaan aurinkoa. 👿👿 Jos ei sada!?!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2019 klo 19:36

Kyl tä alkaa tuntuu jo. Yöt lyhenee ja hiki virtaa. Tänne on su luvattu jopa 34-35 astetta. Eniten pelkään, miten isä jaksaa.

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2019 klo 06:10

Taas heräsin aikaisin, näin unta että olin lapsi ja huorasin pedofiilien kanssa. Unessa siitä sain rahaa elämiseen. 👿 Onneksi oli vain unta.

Siitä tuli mieleeni että sain aikanansa abortin koska minulla ei ollut lapsen elättämiseen ja kasvattamiseen edellytyksiä, eli ei ollut rahaa, eikä asuntoa.👿 Sekin olisi voinut olla unta.

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2019 klo 10:57

On kuuma. Hikoilen paljon, en viitsi lähteä ulos. Olen väsynyt olemaan sisällä. Pitää keksiä jotain vain, ei mitään kallista. Täytyy käydä kaupassa. En viitsi ottaa käteistä rahaa, edes iltaa varten. Jos alkaisin juoda teetä, kuin kahvi ei enää maistu hyvältä.