Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.12.2019 klo 12:15

Jp, rivatril on suoraan rauhottava niin ku temestakin. Sain eilen reseptin, mut en lääkettä koska lähi apteekki oli jo kiinni enkä lähteny kaupunkiin sen vuoksi. Mut tänään saan sen. Saa nähä miten räjäyttää pään illalla, vai onko vaikutusta muuhun ku et ajatukset pysyy kurissa.

Eilen ilta meni hyvin, ei tullu pelkotiloja ja sain unestakin ki joskus.

Tänään onkin sit asiat rempallaan. Tiputin vauva aloe veran lattialle ja se räjähti 7-8 osaan. Laitoin räjähneet osat multaan ja se iso osan veteen. Saa nähä kuoleeko koko kukkanen nyt.

Ootan et tukari tulee 2h päästä. Sit kysyn häneltä, jos käytäis kaupas ja apteekis ja jos hän suostuu vielä vanhemmil äkkiä kääntymässä. Pitäis äitil viä huuhteluainetta ja hakee äitin työt sieltä.

On jotenki yliaktiivinen olo. En ees aina tajuu mitä teen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.12.2019 klo 16:38

ei tukari tullukaan, vaan menin ite  sit apteekkiin, kauppaan ja isälle. Apteekissa se ihminen katto kun tärisin ja niin katoi kaupan kassakin. Mut olin vaan pokkana ja lähdin asioiduttuani.

Kotona vähän aikaa pyörisin ja sit laitoin pesukoneen päälle, kun pyykis on yksi paita minkä tahdon pe laittaa päälle. KOko koneen pyörimisen ajan kuuntelin musiikkii kuulokkeista.

Nyt on syötykin, joten sokerit ei voi olla matalalla ja sen vuoksi tärisytä. HIukan kylmä kyl on, joten sekin voi tärisyttää, mut epäilen lääkettä.

Huomenna olisi fysio. Jos aamulla vielä tärisen, ni mun on pakko peruu se. EN voi tässä kunnossa mennä linja-autolla toiselle puolen kaupunkii ja olla reilu tunnn paikoillaan ja taas tunnin matka melkein kotio. Ymmärtää hän sit tai ei. Mä tosiaan haluan lähtee sinne, koska mulla on hänen kanssa ihan hyvä olla. Ollaan saatu tehtyy harjoituksia joita olen yrittänyt nyt viikon aikana käyttää sovelletusti. Ollaan saatu puhuttuu asioista. Mä en jaksa jos joudun jäämään kotiin.

EIlen lääkkeitä laittaessa sain 2 haavaa sormeen. Sellaisia pieniä. TOinen niistä aukesi tänään isän luonna. Pitäisi varmaan alkaa rasvaa käsiä taas useammin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.12.2019 klo 09:30

Hei. Otatko Rivatrilia säännöllisesti päivän mittaan vai tarvittavana? Mä otin juuri Truxalia ja Olantzapiinia, kun ollaan lähdössä miehen kanssa asioille vajaan tunnin päästä. Saan niin helposti ahdistuskohtauksia.

Harmittaa, kun en tullut ostaneeksi Tokmannilta legginsejä silloin, kun ne olivat tarjouksessa. Olen viime aikoina pukeutunut lähes pääasiassa mekkoihin/tunikoihin, enkä ole vetänyt farkkuja jalkaan, vaan joko legginsit tai sukkahousut. Näin tunnen oloni hyväksi.

Mua väsyttää. Aamu meni taas heräilyn merkeissä.

Missä myyt tuotoksiasi?

Parempaa päivää!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.12.2019 klo 10:35

Jp. Otan iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Muutenki voisin ottaa, mut toi väsyttää sen verta ja lääkäri ei suostu siihen. Meen yhteen kartanon vintille myymään.

 

Ahh... vitti pimeeks klo 22 aikoihin ja heräsin 5ltä. Sen jälkeen oon tähän asti pyöriny ja torkkunu sängyllä. Pitäis nousta, ku tunnin päästä lähtee linja-auto....

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 10:46

Hei Saloka, hyvää fysiooo sulle!

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.12.2019 klo 15:19

keskustelua kirjoitti:
Hei Saloka, hyvää fysiooo sulle!

 

Kiitos ❤

Fyskari meni hyvin. Vähän alko väsy painaa. Matka meni sinne hyvin, mut kotiinpäin ruuhka autossa ahdistuin. Mut selvisin.

Ajattelin nyt menna kaivaa toi ompelukoneen esiin ja koittaa ehtii ommella yhden pöytäliinan.

Söin munaa ja perunapalleroita. Ehkä liikaakin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.12.2019 klo 19:48

Sain ommeltuu pöytäliinan. Helppoo, mut tuskaista. Meni selkä ja hartiat kipeeksi heti.

Sänkyyn tulin ennen 19. Jotenki tekis mieli men nukkuu jo, mut sit yöstä tulee helvettiä.

Ehkä tyydyn youtubeen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.12.2019 klo 10:54

Tänään heräsin 4ltä ja jatkoin torkkumista. En ois millään jaksanu aloittaa päivää tolloin kun on isän haku ja myyntitavaroiden pakkausta.  Tosin jaksanko tähän aikaa herätä ees.

Eli kiireinen iltapäivä tulossa.

Ne jaksaa tost postilakosta viel...

Pitää roskat viä tänään. Toi keittiön roskis haisee todella paljon jo. Eikä ehkä kovin hygieeninenkään ole. Pitää kerätä muualtakin samalla roskat.

Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2019 klo 14:44

Mistä postilaatikosta sä kirjoittelet?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.12.2019 klo 19:46

Pikemiten kirjoitti:
Mistä postilaatikosta sä kirjoittelet?

Postilakosta, en laatikosta.

 

Nyt pitäis olla melkein kaikki pakattu. Äiti tulee ku tuleekin tuomaan mun kans tavarat. Sitä en tiä, miten sielt tuun pois. Onko se sit taas taksi, jollei tyttö tuu.

Isän kanssa meni ihan ok. Pelkäsin millä tuulella hän oli, kun 2h aiemmin oli vähän ärissyt äitille. Mun kans oli ihan kiltti.

Oon syöny ja juonu aika paljon. Tankannu et pärjään huomen iltaan.

Psykan lääkäri oli kirjoittänu et mul on lievä munuaisten vajaatoiminta. Mul on kuulemma myös mm. Dystymia ja depressiivinen persoona. Hiukan sekava oli lääkärin teksti ollu.

Mul on taas joku yliaktiivi hetki. Poikkuloin siellä täällä ja tuolla.

Mut huomenna varmaan kirjoittelen illalla, jos jaksan.

Hyvää ja rauhallista itsenäisyyspäivää jokaiselle kävijälle.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.12.2019 klo 08:46

Kiitos, ja hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin!

Lumet katosi.  🙁  Ulkona on taas niin pimeää. Harmittaa tuokin. Ulkona on 4,5 astetta lämmintä. Tuleeko musta joulu?! (Piti oikein etsiä, mistä löytyy huutomerkki. Kai se on tuo...?)

Joko olet ollut myymässä? Miten kauppa on käynyt?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.12.2019 klo 09:52

Jp, olen menossa vasta. Fiilikset on kauhun sekaiset. Mitn tuon tavarat pois, miten pärjään yksin siel, osaanko laskea oikein, käykö ees kauppa. Ym ym. Sit ku oon pikkusen kipeenä ehkä vielä. Et hyvän sopan sain itelleni järjestettyy.

Tunnin päästä ollaan siellä päässä jo. Bussipysääkiltä joutuu aika paljon kävelee et on perillä.

Jollei tyttö tuu, joudun tulee taksilla. En saa kärrykassii enkä matkalaukkuu tuotuu millään yhtä aikaa. Se on mahottomuus.

Sisko lähti mökille, joten sekään ei voi auttaa.

 

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.12.2019 klo 14:46

Toivottavasti kauppa on käynyt!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.12.2019 klo 16:48

Turha reissu. Paikkamaksun sain maksettuu ja se siitä. Oikeastaan jäin miinukselle kun jouduin tulee taksilla kotiin.

En tiä onko jännitys vai taksis haissu bensa, mut mun pää on kipee.

Ruokaa on tulossa heti ku raketti spaghetit kypsyy. Ompa hyvä itsenäisyyspäivän ruoka.

Mieli on matala. Synkkä. Epätoivonen. Uskonpuute. Haluan satuttaa itteäni enemmän, mitä mun kropassa on kipua nyt. En näe tulevaisuutta käsitöiden suhteen. Haluaisin va polttaa kaiken.

Pitää men ruokaa tekee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.12.2019 klo 17:55

Ei ekana oikee ruoka maistunu, mut kyl se siitä sit kurkusta alas meni.

Laitoin kynttilän palamaan. Jos se vähän rauhottais sisintä.

Pääkipukin alkaa helpata.

Mitä toi nyt alko tollai lepattaa. Jos kauan tekee, on sammutettava.

Tunnen pelkoa, mut yritän rauhottaa itteäni.

Tällä vkl:na pitää kukatkin kastella. Eivät o 2 viikkoon saanu vettä.

Sammutanko ton kynttilän?