Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2019 klo 10:58

Jardin Prive kirjoitti:
Tuosta vaativuudesta tuli mieleen. Mun ex-puoliso totesi eilen, että mä oon vaativa ja tiukka... Jotenkin näin... Mitenkohän se näykyy?

Mä haluaisin neuloa. Olen miettinyt keille neuloa sukat jouluksi... Vasta nyt illalla tajusin, että tietysti omalle lapselle! Tuntuu pahalta, kun olin jotenkin unohtanut hänet.

Sinä, Saloka, taisit neuloa läheisten lisäksi myös myyntiin. Muistanko oikein?

Miten isän haku hoitui?

Aina silloin tällöin käyn joulumyyjäisissä, jos on kuski tai aikaa.

Isän hoito onnistu ihan hyvin. Isä oli pirteempi kun perjantaina.

Joutusin heti aamusta ottaa särkylääkkeen tohon yläselkäkipuun. Tunsin vessas käydes et niin on parempi.

Palasin takas sänkyyn. En jaksanu olla ylhäällä.

Pitäis tänään tehä huomiseks riisipuuro. Hiuka siivota.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2019 klo 11:00

soroppi kirjoitti:

saloka kirjoitti:

soroppi kirjoitti:
Onko virheistä haittaa?

Toivon sulle parempaa alkuviikkoa!

Soroppi, tässä tilassa on. Yritän olla välittämättä, mut aina se ei onnistu.

Ymmärrän, tavallaan... Vaativuus on toisinaan hankala luonteenpiirre, vaikka on sillä hyviäkin puolia.

Niinpä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2019 klo 21:16

Fyskari ehdotti jatkohoitoo, mulla on kuulemma niin vaikeita asioita pääni sisällä, ettei hoitaja voi niihin auttaa. Mutta mistä hommaan rahat johonki terapiaan? Mut on opetettu pärjäämään yksin ja nyt mun pitäisi osata apua pyytää ja selittää isoja asioita, mitkä mun tyhmät aivot tekee pieneksi.

Tutun kans kirjoiteltiin. Kirjoitin että kämppä tarvis siivoojaa, mut tällä mun selällä ei kauan mitään tehä. Sit keksisin et äiti on vielä huomenna kaupungis, mahtaako se jaksaa tulla auttaa. Ei ainakaan viestiin vastannu.

Saa nähä jähmettuukö riisipuuro jääkaapissa tarpeeksi. Tai epäonnistuinko siinäkin.

Tyttö kerto et hänel on dg keskivaikee masennus, mut luulee sen olevan astetta pahempi.

Haluisin hakata päätäni seinään. Tä elämäpeli on liian vaikea ja haastava mulle. En jaksa pelata enää tätä.

Olen ihan unten rajamailla, mut en taho nukkuu. Aamul on 9 herätys ja pitää alkaa siivoo heti. 10ltä alamme tukarin kans tekee riisipiirakoita. Sen jälkeen ois tarkoitus siivota. Saa nyt nähä miten käy.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2019 klo 09:47

Työmiehet on työntouhussa.

Piirakka-ainekset on valmiina. Siivottu hiukan.

Olo on masentunu ja surullinen. Itkin itseni eilen uneen. Juttelimme tytön kans tekstarein. Kirjoitin sille että pelkään joka ilta että hän tekee jotain. En tiä oliko se väärin. Tehty mikä tehty.  Nytkin itken, vaikka en haluis. Kyyneleet va valuu poskia pitkin. En va tiä miten voin enää tyttöö auttaa. Pyysin häntä puhuu tänää uuden tukiperheen kanssa. Jos se auttais ees hiukan.

Olen va nii helvetin huolissani, mutta en voi siitä kertoo kun täällä. En voi sanoa ees äitille tästä. Fyskari tietää että on jotain, mut en voi sillekkään sanoo.

On va pärjättävä yksin.....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.10.2019 klo 09:59

On sulla isoja asioita murheena, Saloka... Voisinpa auttaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2019 klo 17:10

Jardin Prive kirjoitti:
On sulla isoja asioita murheena, Saloka... Voisinpa auttaa.

Ei mua taida ketään pystyy auttaa. Mun täytyy itse etsiä ne langanpäät ja yhdistää ne.

Laitoin tuoksukynttilän palamaan. Myöhemmin laitan vielä parvekkeelle tuikut palamaan. Valoketjukin loistaa kukkien joukossa.

Saatiin äitin kans siivottuu täällä. Varastoon ja roskiin meni tavaraa. Huomenna tarvii pest pyykkiä koneellinen.

Tukih. Kanssa leiposimme riisipiirakoita 18kpl. Hyviä niistä tuli ku ruuan jälkeen maistoin. Laitan pakkaseen.

Puhuttiin hiukan mun voinnista tukarin kans. Hän ilmeisesti huomasi ettei kaiķki ole ok. Olin ennen hänen tuloo itkeny.

Nyt olo on tärisevä, kylmä, maha reagoi. Tulin sohvalle peiton alle lämmittelee.

Yks facekaverini tarjosi tytölle tet paikkaa. Annoin tytölle numeron ja hän saa hoitaa asiansa loppuun. Toivon että tyttö sais jostain jonkun paikan. Aika käy vähiin.

Isä on bingos voittanu karkkia ja oottaa tyttöä sinne kylään. Isähän on intervallissa ma asti.

Taidan käpertyy enemmän peiton alle. Jos sit tärinäkin loppuis.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.10.2019 klo 14:34

Jaksoin ku jaksoin paistaa kesäkurpitsa-kyssäkaaliletut. Niistä tuli liian hyviä ja koko ajan himottais hakee lisää. Olisin voinu laittaa pinaattii viel joukkoon, mut unohin. Täytyy tehä useamminki.

Tyttö tressaa muuttoo ja kaikkee muuta.

Joudun heittää roskiin yhen avokadon alun. Siinä on liikaa punkkeja. Jos se olis se pahan juuri, joka nyt poistais punkit mun kämpäst. La haen mäntysuopaa äitiltä tai kaupasta ja etikkaa ja suihkin niitä kukkasiin.

Mun pitäis hakee jostain virkkuukoukku ja puuvillalangat ja alkaa tekee "vanu"lappuja. Mutta ehkä ennen sitä meen hakee mukillisen teetä ja laitan apk:n päälle.

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 15:13

😃 Hei saloka.

Olin toista viikkoa poissa täältä, mutta sitten tuli uni-ongelmia. Tulin takaisin, ja huomasin taas kirjoittavani kovin sekavia. 😃

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.10.2019 klo 18:58

moikka Pikimiten 🙂

Mä sain yhet lapaset valmiiksi melkein, toisesta peukalo enää päättelemättä. Huomenna alan ettii niitä puuvillalankoja ja tekee niistä niitä lappuja.

Kävin suihkussa ja hinkasin ihoni melkein rikki, että se ötököiden tunne lähtisi pois, mut ei auttanut. Ei onneks enää niin pahasti, mut kumminki.

HUomenna laitan pyykkikoneen päälle ennen kun teen yhtään mitään.

Kyselin äitiltä, mennäänkö joulumyyjäisiin tänäkin vuonna, ei ole vastausta tullu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.10.2019 klo 13:07

Aamu näköjään aloitettiin itkemällä taas. Tällä kertaa syyllinen on äiti, joka on laittanu faceen viestin että heille ei lahjoja, taatan hoito korvannu sen. Mä en ymmärrä mikä siinä on ku taatan ajatteleminenkin saa mut itkemään.

Olenko sit niin väsy ja masis että itkettää.

Haluaisin vaan rutistaa tyttöä, enkä päästää ikinä irti.

2 mulle tärkeetä ihmistä haluaa kuolla mahdollisimman pian.

Mä en jaksa enää. Menköön kkaikki, kuhan tyttö ei tee itelleen mitään....

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2019 klo 16:56

Hei. Toivottasti kaikki järjestyy ilman hengenlähtöjä. Mukavaa viikonloppua. Pikemiten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.10.2019 klo 12:05

Kiitos Pikemiten. Hyvää viikonloppua sullekkin.

Tyttö on tunnin päästä tulossa tänne ja sit mennään taatan luo.

Ilma on ankee. Ei oikee kiinnosta mikään ja päätäkin sattuu. Toivottavasti jaksan tämän päivän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.10.2019 klo 17:48

Isän tykönä meni ihan ok. Käytiin viemäs isä kahville. Harmi va kun mustikkapiirakka oli julmetun kovaa että joutusin pilkkomaan isälle sen. Isä tarjosi heti karkkia tytölle.

Yks kaveri oli tytön seuraks sit loppujen lopuksi tullu. Poikakaveri oli yöksi tullu salaa. Sanoin tytölle et ilmoittaa jos ohjelma muuttuu. Pelkäsin koko yön.

Kävin ostaa 4 lonkeroo ja puolet on juotu jo. En ehkä uskalla iltalääkkeitä ottaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.10.2019 klo 08:26

Mikä on olosi tänään? Mua taitaa väsyttää vielä niin paljon, etten osaa kysyä järkevämpää...

Mä nyrkkipyykkäsin eilen pienen erän likaisia vaatteita. Ne on vielä kuivumassa. Oli oikeastaan pakko tehdä se. Tai sitten olisi pitänyt mennä pyykkituvalle, ja jotenkin tuntui, etten sitä jaksanut.

Hyvää sunnuntaita sinulle!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.10.2019 klo 12:24

Jp, eilinen juomani lonkerot ei tainu oikee sopii mahalle/suolistolle. Onneks tänää ei o mihinkään menoa. Illalla en uskaltanu ottaa lääkkeitä, mut sain ihmeen hyvin nukuttuu.

Aloin jatkaa piirakka-lapasien tekoa. Jännittää mitä niistä tulee. Riittääkö lanka ees.

En tiä mitä ruokaa tekisin. Ei oikee nappaa mikään. Ehkä tyydyn pelkkään paistettuun munaan.

Vaik kelloja siirettiin, tunnun väsyneemmältä va.