tulihan se äiti tänne siivoo. Meinasi tehä tulipalonki. Oli putsannut hellaa ja oli mennyt levyt täysille. Havahtu siihen että keittiö oli harmaassa savussa ja haisi ihan järkyttävälle.
Äiti ihmetteli, kun niin järkyttävästi pölyä ja ihan ihme paikoissa. EI ole ennen ollu näin paljo pölyy. Kysy jopa multa että miten voi olla mahdollista. EN itse tiä.
Olen taas yrittänyt syä. Lämmitin tossa ryynimakkaroita, kun en jaksa paneutua muuhun. EN maistanut yhtään mitään, mut suuta poltti kovasti ja koostumus ei mieltä ylentänyt. EN pysty enää tota viimistä makkaraa syömään ees. Olen yrittänyt jua. Onneks olen saanut aika hyvin juotuu. TOsin toi tee taisi olla aika virhe. Nyt on sit aika huono olo koko ajan, ku join sen. EI kauhiasti kiinnosta heilua yms.
EIlen äiti vei 3 lapaset jotka olen tehnyt. Nyt olen tehnyt noita seuraavia. Pitäis kerrokset laskee ja alkaa päättelee niitä ja tekee peukaloa. SIt sen jälkeen saa taas uudet laittaa tulemaan. TÄytyy toivoo va että lankoja riittää. Varastossa niitä olis, mut ei niitä mulle ketään sieltä hae.
Äiti oli ostanut 2 suklaarasiaa. TOi ne mulle ja antoi lahjapaperia ja vermeet ja sano että paketoi noi ja tossa on kortti. Yritin kovasti paketoida, mut hiukan aikaa sai painia. Hän sano mulle että toinen on tukihenkilölle ja toinen tyttärelleni. Että mun pitää nyt muistaa sit antaa ne saajille. Saa nähä kuinka käy.
Olen aika väsy tällä hetkellä. On tullu lyhyitä unia, kun saanut vasta aamulla unta, jos silloinkaan. Sit nukkunu muutaman tunnin ja taas päivä jatkanut. Mietinki tässä, et alkaako mun kuntoni olee tällä hetkellä semmoinen että pitäis tohon sohvalle alkaa menee. Et jättäisin kutimet sivuun. EN mä sellai uninen ole, mut alkaa tuntuu sellaiselta että olisin aika kännissä. Ja muutenki olo on tosta teestä aika huono. Jos toi makuulle meno auttaisi hiukan asiaan. Ehkä mun kannattaa. Onnistuu se huomennakin kutoa taas....