sain vihdoin käytyy suihkussa. Oli se riski, mut otin sen. Nyt olen hiukan väsynyt ym, mut yritän tässä jaksaa ees hiukan.
Yö oli huono taas. Mitenkään ei tuntunu uni tulevan ja en tiä kuinka vähän nukuin. Toivon ainakin että tarpeeksi että jaksaisin iltaan asti.
Huomasin tossa, että mulla on kädessä aika iso mustelma. Ihmettelin kun iho on ruskeampi siinä ja sit painoin sitä kohtaa hiukan ja se sattus. Ihmeelliseen paikkaan tullut, mut tossa on verisuonia. Se on tossa, mihin laitetaan yleensä tippa sairaalassa. En muista että oisin satuttanut tteäni, siksi ihmettelen.
Otin mehua tossa ja koitan sitä jua tässä pikku hiljaa. Ei pysty enää mukillista kerrallaan jua. Kestää kauan toi mukillinen jua. TÄytyy katella, mitä söiski tänään. Ei oikee kiinnostais mikään, mut pakko on. Jollen muuta ni, lämmitän lihapiirakan ja syön sitä. EIhän se mitään ravintorikasta oo, mut...
Su illalla pitäää muistaa että ei syö eikä juo enää. Pitää koittaa jua ainakin aika paljon, ennen ku kielto tulee. Hermostuttaa todella paljon ne koetulokset. Mahanko päästä sinne ideaparkkiin ees.
Kävin aika viileässä suihkussa. Ihan tietoisesti. AJattelin että jos se helpottais oloa siellä, ettei kuuma tulis. Oli oikeastaan ihan ok olla viileässä veessä.
Äiti soitti tossa ennen suihkuu että hän on saanut vissiin joskus klo 5 unta. Sanoin että tervetuloa mun maailmaan. Viime yönnä tais kello olla 7 ja sen jälkeen alko koomailu, eli yritin nukkuu, vaikka siitä ei mitään tullu. Nyt kun ajattelen, olen 4h sitten alkanut kokeilee nukkumista ja olen jo nyt ollut suihkussa ja istunut tässä. Kello tais olla jotain 10 paikkeilla kun nousin. Eli tais olla 3 h tai alle viime yönnä unta. Jippii.
Pitäis noi tölkitki kertätä säkkiin, et saa tohon olkan pöydälle tilaa. Saa nähä koska tyttö tulee hakee noi pullot ja tölkit, ei niitä ole ku 2-3 jätesäkillistä vasta ja hän on täysin tietoinen siitä. Tulee tytölle anakin hiukan rahaa.
Kukatkin pitäis jaksaa pikku hiljaa kastella. Pitää tässä kattoo, jos joku päivä ottais sen urakan. Siinä menee sit taas hetken ja monta litraa vettä. Pelkkä ajatuskin saa väsymään.
Mut eipä mulla tässä tämän ihmempiä ole. Yritän va jaksaa istua tässä tuolilla, ennen kun menen sohvalle taas makoilee loppu päiväksi. Kaipa otan sit kutimet käteen ja yritän niitä tehä eteenpäin.