sain astioita kaappiin ja koneeseen ja koneen päälle. Muutama lautanen jäi likaseksi, kun ei pystynyt laittaa koneeseen.
Juduin lopettaa syömisen. EI uponnut ranut ja makkara. Makkarat sain just ja just syötyy, mut melkein kaikki ranut jäi lautaselle. Pitää yrittää syä illemma jotain sitten, jos onnistuu. Koitan nyt juua tota kolaa, et saisin nestettä ja ehkä hiukan kofeiinii koneeseen.
Aamulla kutosin hiukan ja miettisin, pitäiskö alkaa taas hiukan aikaa kutoo. En mä ehkä kauan jaksa, mut jos kumminki yrittäis, sais noi banaanisukat valmiiksi joskus, kun kumminki pitää niitä lisää tehä ennen toukokuuta.
Mun puhelin päätti alkaa sekomaan, mut sit kuulin että äitilläkin teki samaa. Kesken puhelun katkes, eikä yhteyttä saanut mihinkään suuntaan ja sit tuli teksti että ei verkkoyhteyttä. Vissiin jos nopeesti luin. Piti sit laittaa tekstari äitil ja tytölle että mun puh reistaa, en tienyt vielä että äitinki teki samoin, ettei ne hermostu. Sain eilen jo tarpeeksi, kun äiti soitti hätääntyneenä kun muhun ei saanut yhteyttä hetkeen, vaikka puh oli koko ajan vieres. Olis varmaan äiti miettinyt jo että joutuuko lähtemään tänne tarkistamaan.
Hiukan väsyttäis kyl, mut jos yrittäisin vaan vitkutella tässä tuolilla ja yrittää keksii jotain, millä saisin itteni jaksamaan ees tunnin kerrallaan, enkä menis sohvalle maate vielä nyt. Tulis sit taas liian kauan makoiltuu, jos nyt menisin.
Tytön kanssa puhuttiin. Ovat kuulemma yrittämässä huomenna tulla tänne päin, jos poikkiksen maha on samaa mieltä. Päästään äitin kanssa sitten samalla isoon kauppaan yms. Tyttö on menossa vkl:na Helsinkiin, vissiin. Lupasin antaa rahat sinne ja tyttö ja poikkis maksaa sitten kun heillä on rahaa takas. KELA ei oo taaskaan sitä mieltä että tyttö tarvii rahaa. Ne panttaa sen hakemusta jossain mappi ö:ssä, ihan ku tollasella nuorella on rahaa jossain ylimääräistä. Saa nähä koska hän saa vuokran maksettuu ym laskut. Yritän auttaa mahdollisimman paljon, mut joskus munki rahat sitten loppuvat. Onneksi mun menot on todella paljon pienemmät kun tulot, joten saan säästettyy joka kk aika paljon. Riippuu siitä jos ei vakuutus ja sähkölasku tuu samalle kk.
Mut nyt on pakko alkaa kai kutoo,Alkaa silmät pilkkii kiinni. Ei sais tähän aikaa...