Kiitos Soroppi ja Purjevene
Keksisin tytölle synttärilahjan. Kysyin häneltä kelpaako ja kelpaako niin että annan rahan ja hän kävis ostaa. Kuulemma onnistuu. Ajattelin lihaskuntovasaraa (tai millä nimellä kukin kauppa niitä myy). Onko jollakin kokemusta?
Hernekeitto oli ihan ok. Suolaa sais olla enemmän. No sitä voi lisätä aina, Mut pois sitä ei ikinä saa. Keitosta tuli aika vetinen, mut kelpaa mulle.
Soitin ja juttelin isän kanssa. Kysyin osaako hän käyttää uutta telkkarii. Kuulemma päälle sai ja kanavat sai vaihdettuu. Kysyin, onko ääntä tarpeeksi (kuulin ite mikä ohjelma, eli oli), oli kuulemma. Kuulemma mun pitää opiskella ohjekirjaa ja mennä sinne oppaaksi. Puhuttiin myös automatkasta ja mun käsitöistä (teen hänen ohjaajan vauvalle sukkia). Isä ei muistanut ohjaajan nimeä, mut sanoin ettei se haittaa, kun samasta henkilöstä puhutaan. En tienny itekkään nimee.
Äiti soitti sitten myöhemmin ja sanoin että verestää isän muistii, et mikä on tämän ohjaajan nimi, et nyt on nimi hukassa. Kysyin isän haavoista, mut ne näkee sitten kun äiti laittaa isän nukkumaan. Kattoo taitokset silloin.
Olen ihmetellyt tänään noita kahta pientä paukuraa kädessäni. Tuttu ehdotti käsitöiden hankaamista, mut puikot eikä lanka osu siihen. Äiti ehotti jotain ötökkää. Mut toi on ihan ku joku käärme olisi purru. Ja justhan tänä kesänä oli ihan samassa paikassa samanlaiset säpyt, jotka sitten lähti itestään pois. Ei ne kutia, mut ärsyttää. Ihon alla ei ole mitään pattia, eli ns. finnejä ne ei ole. Omituista.
Olen juonut tänään 2,5 litraa teetä. Alkaa pikku hiljaa riittää tälle päiväl. Jos huomenna sit uudelleen teemuki kädessä. Hienosti hölskuu mahassa, kun liikkuu, eli liikaa nestettä. Pitäis saada imeytymään se jotenkin.
Mun pitäis neuloo itelleni pipoo syksyksi ja talveksi. Mulla pitää olla monta pipoo, ku hukkaan ne täällä kotona kumminkin. Kun ei koko kesänä tarvii lakkia, ni aina se sit talvella häviää. Pitäis mustaa lankaa hankkia.... Onneksi talveksi on ehkä takki, tosin voinhan mä tolla kevät/syys takin kanssa mennä, niin ku viime talvenakin.
Mitäs vielä... Onko mulla jotain vielä? Tekis mieli niin paljon kirjoittaa, mut en tiä mitä. Vois sitä kyl lukemaankin mennä, mut en tiä sit. Mul on edelleen yks sekava kirja kesken. Olen sitä lukenut tutulle vähän ja se sano et se on tosi sekavaa kun hyppii siellä täällä ja tuolla. Eli yhtä sekava kun mä.
Tuntoharhoja on 24/7, mut hajuharhoja ei. Olenkohan niistä päässyt toisen harhan avulla pois.
Huomenna yritän jaksaa mennä suihkuun. Taas karkealla sienellä pestä itteni. Ihoni punaiseksi. Jos sillä saisin tämän pois. Hiusnaamiota en pistä.
Pitäis iltapalaa syä, mut ei oikee jaksa syä. Kai mä pärjään lautasella hernekeittoa tämän päivän. Saahan sitä huomenna taas hernekeittoa.
Huomenna pitäis kukat käydä läpi. Pitäis siel suihkus käydä. Mitä vielä mun pitää. ai niin lääkkeet jakaa. Olisiko siinä tarpeeksi ajatusta.