Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 06.08.2022 klo 19:08

On väsynyt ja rauhaton olo. En ole pitkään aikaan keittänyt kamomillateetä. Ehkä teen sitä kohta. Se on ainakin lämmintä eikä valvota yöllä, kun ei ole kofeiinia.

Saloka, onpa kurjaa, että hajut palasivat. Ehkä se vaihtelee, milloin niitä tulee ja milloin ei. Monet oireet on juuri sellaisia, että ne lainehtii eikä tule tasaisesti, ainakin minulla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.08.2022 klo 12:52

Tyttö tulee käymään tänään. Hakee yhen ison kukan ja pullot.

Nukuin pitkän huonon yön. Heräilin koko ajan ja näin mitä ihmeellistä unia.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 07.08.2022 klo 14:54

Viime yö oli tosi huono. Ehkä join liikaa kahvia vielä liian myöhään ja se piti valveilla pitkälle yli puoliyön. Silti heräsin varhain eikä uni enää tullut.

Kävin aamulla kävelyllä. Oli täysi työ jaksaa kotiin takaisin. Jalat eivät tahtoneet kantaa. Kai se hyvää taas teki fyysisen kunnon osalta vaikka tuntuikin kamalalta.

Lähdin vielä ruokakauppaan ja ostin huomiseksi ruokaa. Autolla menin, jotta sain paljon kerralla.

Vähän ahdistaa mutta ei hirveän paljon. En vain jaksa oikein mitään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.08.2022 klo 15:32

Hyvin sai tyttö kukan kotiin, ja ehjänä vielä. Oli ihana nähdä häntä ja halita.

Ruoka oli hyvää. Söin sen aika kylmänä. Harmittelin, kun en laittanut perunaa joukkoon.

Väsyttää. Tekis mieli mennä nukkuu, mut ei kehtaa oikee. Tekis meli syä jotain, mut ei jaksa hakea mitään. Pitäiskö sitä mennä sohvalle pötköttää.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 07.08.2022 klo 19:14

Sain kukat kasteltua. Osa oli jo nuupahtaneita.

Alkaa väsyttää, kun nukuin niin vähän viime yönä. Kohta voi onneksi mennä nukkumaan. Kunpa nyt tulisi pidempi yöuni.

Ostin kukkakaalia. Mietin, jaksaisinko vielä keittää sitä. Olisi pitänyt ostaa muitakin kasviksia, jotta olisin voinut tehdä samantapaista uunipaistosta, mitä sanoit tehneesi, saloka.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 08.08.2022 klo 09:55

Nukuin pitkän yön onneksi. Vointi on silti sama kuin muulloinkin. Söin juuri aamiaista.

Pitäisi imuroida, mutten jaksaisi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.08.2022 klo 10:56

Psyka hoitaja soitteli. Kyseli asioita. Sano et olen jonkinasteen psykoosissa välillä, ku ne hajut tulevat. Silloin mut todellisuuden taju hämärtyy ja jne. Meinasin sanoo, kappas ku en huomannu. 2 viikkoa vielä ku jaksan, sit laiteyaan asiat rullaa.

Oon ihan hermona. Pitäis tunnin päästä mennä linja-autolla kaupunkiin näyte antamassa ja torilla kiertämässä ja sit kotiin. Tyttö haluais et menisin viel mummille, mut ymmärsi ku sanoin et katotaan sitä mis kunnossa olen.

Yöl taas heräilin koko ajan.

Vois mennä kukkia kastelee. En o jaksanu niitäkään hoitaa....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.08.2022 klo 16:08

Näyte meni hyvin, vaikka sattuikin hiukan. Mut nyt ootellaan vaan tuloksia sitten.

Joutusin koko matkan kävelee melkein kaatosateessa. Olin ihan rättimärkänä ku menin tutkimuksiin. Sit akoi aurinko paistaa kun kotiin käveltiin, tai vanhemmille. Vanhemmilla laitoimme isän telkkarin toimintaan ja juttelimme hiukan isän kanssa. Isä oli ihan rättiväsynyt kerhoilun jälkeen.

Mun jalat huutaa hoosiannaa. Tullu niin paljon käveltyy tänää. Äskön söin oikeen tuhin ruuan, tosin melkein pelkkää kasvista se oli. Nyt tarvii alkaa nestettä tankkaa...

Saa nähä meneekö vanhemmat mökkeilee tänään....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2022 klo 13:58

En jaksa, en jaksa. Haluan nukkuu vaan.

Jätin aamun chatinki pois, kun en jaksanut herätä. Tiskikoneen sain päälle kun se oli jo lauantaina täytetty. Nyt tarvis varmaan mennä laittaa ristikkoperunoita uuniin ja makkaraa. Siihen kylkeen ainakin kurkkua.

 

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 09.08.2022 klo 14:29

Heräilin viime yönä jatkuvasti, varmaan kymmenen kertaa. Ihan pienissä pätkissä nukuin. En tiedä mikä oli.

Pystyin kuitenkin siivoamaan vähän tänään. Äsken kävin ostamassa mansikoita.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2022 klo 17:03

väsyttä edelleen, eikä päivä käynnisty millään. Pitää kai mennä lepäämään sohvalle....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 09.08.2022 klo 18:13

Jotenkin tämä päivä on mennyt. En saanut siivottua loppuun mutta jonkin verran kuitenkin.

Aloin keittää riisipuuroa, kun huomasin, että maito on menossa vanhaksi. Siihen saa menemään melkein litran. Samalla huomasin, että puuroriisinkin päiväys oli jo mennyt vanhaksi, mutta ihan hyvää se silti varmaan on. En ole muistanut pitkään aikaan keittää riisipuuroa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.08.2022 klo 22:15

kaunis auringonlasku. Tai on niitä kauniimpiakin ollu.

Eilen unohin miten sukan kantapää tehään, mut tänään taas muistin. Sain jatkettua isän "naisystävän" vauvan tossujen tekoo. Illat alkaa pimentyy jo tähän aikaa, joten piti valo mennä laittaa päälle. TUlee pitkä ilta kun katon nuorten mm pelin vielä yöllä. Aamulla onneks saa nukkua.

Syönyt olen hyvin, jopa salaattiakin. Maha ei oikee tykkää tosta vihreästä.

Puheltiin tytön kanssa ummet ja lammet tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.08.2022 klo 02:01

tiu tau... Vielä valvotaan. Liian hauska striimi, saa hymyillä ja melkein nauraa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.08.2022 klo 12:59

väsyttää, kun unet oli lyhyet. Joskus 3-4  aikoihin sain unesta kii ja sit heräsin jo 12 aikoihin.  Jollekkin se olis hyvä uni, mut mulle liian lyhyet.

Tänään tarvii vähän siivota, kun tukari tulee huomenna. Viä tiskit keittiöön ja kerätä roskat. Noi loput kukatkin pitäisi kastella. Ruokaa lämmittää myös.  Suihkussakin pitäis joku päivä taas käydä ja pyykkiä pestä. Pe teen hernekeittoa pakkaseen ja ruuaksi loppu viikoksi. Löysin vihdoin kuivaherneitä, norjalaisia. Saa nähä millaisia keittoja tulee. Työ siinäkin on ku tarvii liottamaan laittaa ja sit pe kuorii ja pilkkoo porkkanat ja paistaa jauheliha.