Olen puhunut tytön kanssa ja pakannut laukkuni tai reppunikin jo valmiiksi. Sanoin hänelle, et tämän matkan tee, mut se perutaan jos tytön pääsärky vaatii huomenna nukkumista. Tyttö sairastaa migreeniä ja nyt valittaa pääkipua. Tosin se voi olla juomattomuudesta ja syömättömyydestä kiinni kanssa. Lupasi hoitaa molemmat tänään vielä.
Mulla vieläkin vetää pää ylikierroksilla. Taidan ottaa rauhottavaa, jos se auttaisi ees hiukan.
Soitin äskö tytölle ja kerroin että käänteis psykologia on alkanut tehoo ainakin 2 x niihin hajuihin. Edellisessä viestissä kirjoitin että alan haistaa ja kun jankutin ittekseni että se ei ole totta ja jne, ni se haju lähti pois, eikä tullu enää takasin. Se koettelee mua tosi paljon. Yritän pärjätä sen kanssa, mut en jaksa tätä taistelua koko ajan itteni kanssa.
Odotan äitin soittoa. Pitäis kysyy, teenkö seuraavat sukat 44 silmukalla, kun edellinen oli 40. Ja onko se tyhmän näköistä jos täys valkoisiin sukkiin tekee vaalean punaisen kantapään ja ehkä kärjen. Pakko joku merkki tehä, kun edellinen sukka on valkoinen kanssa ja ettei se sekoitu näihin sukka nro 2, jotka on ehkä hiukan isommat tai pienemmät. Kumminki erinlaisemmat. Yritän vaan hölistä täällä jotain, mitä ei ehkä ketään ymmärrä. Mut kiitos, jos joku ehkä ymmärtää mun kirjoituksiani.
Olen miettinyt psykoosia. Mun olo muuttui isän saattohoitopäätöksen jälkeen huonompaan. Mitä sit ku isä menee pilven reunalle, vajoonko kokonaan psykoosiin vai paranenko, niin ku tyttö mulle sanoi. En sais ajatella näitä asioita, kun se pahentaa oloani. mut millä sille mahan. Tukari sanoi että seuraa mua, vissiin koko ajan. TYttö sanoi samaa että seuraa, mut ei vie mua mihinkään ennen kun on tosi pakko. Jotenkin on turvallinen olo, ettei kumpikaan tee vasten mun tahtoani mitään ja toimii sitten vasten mun tahtoani, kun on ihan pakko. JOs oikeen muistan, olen v. 15 ja v. 19 ja nyt v. 22 ollu psykoosissa, jonkin asteisessa. TÄllä hetkellä jos tutkiskelen itteäni menneitä päiviä, on iho-oireita tullut. Eli tuntoharhoja (vissiin). En jaksa alkaa lukee, olenko lähi päivinä sanonut, että tunnen että käsivarsilla, selässä ja jaloissa, eli koko ihonalueella että joku kävelee. Pesuaineista se ei ole kiinni, pesuväleistä se ei ole kiinni. Iho ei ole rikki. Ihossa ei näy mitään. Yritän olla raapimatta itteäni, ettei iho rikkoudu. Mut välillä tuntuu että kumpa saisin sen ötökän kiinni, ni olo helpottais silläkin osalta.
Mut kaimä oon tarpeeksi jaaritellut. Yritän keskittyy nyt striimiin ja telkkariin. Lääke otettu, joten alan pikku hiljaa rauhottuu.... Kiitos kun sain kirjoittaa.