IM, mulla oli viime kesänä toinen nilkka todella kipee. Se ärtyi joka kerta kun olin jalkojen päällä. Sitten kerran jouduin pakosta lähtemään kauppaan kävellen ja kauhulla ootin sitä että illalla taas "huudan" kivusta. Kappas, kipu olikin poissa.
Ehkä pieniä kävelylenkkejä auttaa siihen sun jalkaasi. En mene suoralta sanomaan, kun en oo lääkäri tai muu vastaava. Sä voisit kokeilla. Kävellä ja kun tulee kipuja, ni kävellä muutaman minuutin kivusta huolimatta. Ehkä se laittaa lihakset toimintaan. En tiä.
Aamulla huomasin ettei paino ollu eilisestä noussu, jee! TÄnään on herkuttelut loppu, toi yks limppapullo (colaa) on tos jos sen jois, mut siihen jää. Iltapalaksi vois syä noita omenia joita olen ostanut jo monta päivää sitten. Ruuaksikin oon suunnitellut vihanneksi, ehkä pitkästä aikaa risottoa 😋. Jos alkais taas syömään noita vihanneksi ja kasviksia /juureksia. Tekis vaikka risottoja. Ne on helppoja ja tosi maukkaita. Jättäis noi kauppamatkat vähemmäksi ja vaan siksi kun tarvii jotain lihaa ym ostaa. Kiertäis kaukaa ne makiat hyllyt.
Olen myös vissiin sunnuntaina aloittanut juomaan 1½ litraa puhdasta kraana vettä sen muun juomisen lisäksi. Hyvin huomaa että lääkkeet ei vaikuta aineenvaihduntaan paljookaan, kun tuttu sano et sitten juoksen vessas alvariinsa, mut en mä niin usein juokse.
Ehkä mä käännän kelkan. Olen jo nii läski etten kehtaa missään kulkea. Kohta en voi läskejä peitellä enää toppatakin alle. Olen jo kauhulla miettinyt, mitä laitan päälle kun tulee plussakelit. Mulla ei ole fleecetakkia eikä mitään enää, mikä menis päälle. Pitää varmaan mennä ruinaa äitiltä jotain vaatetta päälle.
Onneks toi aurinko sulattaa tota pihaa ja teitä. Pääsen ehkä kohta fillaroimaan pitkin maita ja mantereita. Olen suunnitellut sellaisia sopivia lenkkejä. En tiä kuinka pitkiä ne on, mut ovatpahan joitakin lenkkejä. Niitä vois kävelläkin, jos kaverin sais mukaan, ainakin ekoilla kerroilla.