Saloka,
mä kirjoitan tänne, josko tavoittaisin sinut täältä. Oltiin äsken molemmat live-ryhmässä, mutta en jotenkin saanut sanotuksi asiaa siellä. Tämä ketju on ehkä vähän väärä paikka aiheensa puolesta, mutta silti.
Siitä sinun rakkaasta koirasta. Toivottavasti et lue tätä liian myöhään. Mulle tuli mieleen eräs asia kaverini koirasta, joka jouduttiin nukuttamaan sairauden vuoksi. Kaverini teetätti koiran kulmahampaasta itselleen muistoksi korun. Ison koiran kulmahammas on suuri ja siihen porattiin kultasepällä reikä, ja kaverini laittoi siihen nauhan. Se on hänellä usein kaulassa. (Eläinlääkäri siis poisti hampaan nukutuksen jälkeen, ja putsasi ja kiillotti sen.)
En tiedä miltä ajatus sinusta kuulostaa ja onko hampaan poistaminen teidän tapauksessa eläinlääkärillä mahdollista. Halusin vaan kertoa, että tällä tavalla voit saada pysyvän muiston rakkaasta lemmikistä.
Itselläni on kissoja ja korun teettäminen ei ole mahdollista pienten hampaiden takia. Olen etukäteen ajatellut, että haluan kissojen tuhkat itselleni talteen, sitten kun aika joskus koittaa.
Voimia ja jaksamista sinulle! Aika helpottaa surua ja ikävää, vaikkei sitä juuri nyt uskokaan.