Outo juttu

Outo juttu

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.07.2020 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2020 klo 19:28

Tulin taas tänne kuin jäi aikaa kaikelta muulta. Olen ollut ilman yleistä mediaa muutamia päiviä. On ollut kovin tyhjä olo. Ei facebookkia, ei messengeriä, ei twitteriä, ei instragamia. ei happy pancake, ei tinderiä ym.ta. Olin jopa pari päivää ilman tukinettiä. Sain kamalan olon kaikista yleisen median ohjelmista, ja tarjonnasta, ja lopetin kaikki…

Käyttäjä kirjoittanut 05.09.2020 klo 09:04

Tänä aamuna kastuin läpi märäksi kuin lähdin aamusta tupakalle ulos, mutta sitten sade taukosi. 🌩🌩 Ovat luvanneet ilmeisesti sateista. 🌩🌩

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 09:13

Jouduin poistamaan googlen ohjelmastani.

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 10:08

Mission impossible:/

Applen puhelin nyt -?

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 18:30

Sain lopulta pyykit pestyä ja kesä vaatteet vietyä kellariin. Minulla on ollut vilkas päivä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 20:08

Vilkas päivä kuulostaa hyvältä 😀

Mitä tarkoitit tuolla googlen poistamisella?

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 20:47

keskustelua kirjoitti:
Vilkas päivä kuulostaa hyvältä 😀

Mitä tarkoitit tuolla googlen poistamisella?

Tietokoneeni valitti minulle siitä ettei google chtome ole päivittynyt muutamiin kuukausiin, ja kuin en keksinyt mitä tehdä asialle poistin tietokoneestani google chromen.

Käyttäjä kirjoittanut 06.09.2020 klo 22:00

Se on sun internetselain. Tarvit sitä ellet käytä jotain muuta selainta. (Nähtävästi käytät jotain muuta? Tai et ole vielä poistanut sitä chromea? ) Joo, se pitää päivittää jos sitä ei ole päivitetty. Automaattiset päivitykset kannattaa olla valittuna, niin kone hoitaa homman omatoimisesti. Asetuksissa(chromen) on kohta noista päivityksistä. Tietäisitkö ketään siellä sun tutuista jolta voisit kysyä apua, jos ei yksikseen onnistu?