Outo juttu

Outo juttu

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.07.2020 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2020 klo 19:28

Tulin taas tänne kuin jäi aikaa kaikelta muulta. Olen ollut ilman yleistä mediaa muutamia päiviä. On ollut kovin tyhjä olo. Ei facebookkia, ei messengeriä, ei twitteriä, ei instragamia. ei happy pancake, ei tinderiä ym.ta. Olin jopa pari päivää ilman tukinettiä. Sain kamalan olon kaikista yleisen median ohjelmista, ja tarjonnasta, ja lopetin kaikki…

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2020 klo 08:26

Tämä viikko menee kaikenlaisessa tekemisessä ja ensi viikolla on koulua, sitten minulla alkaa työharjoittelu jakso. Olen miettinyt jaksamistani, ja minusta tuntuu että saatan jaksaa jos ei sosiaalisen median paineet tule elämääni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2020 klo 10:13

Niin. Mukava kun palasit. Hyvä on säännöstellä ympäristöstä tulevaa tulvaa. Oliko sulla hyvä kesä? Tai vielähän on kesää jäljellä.... Mambaa.... Mukavaa viikkoa 👍 ja alkavaa syksyä!

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2020 klo 12:18

Kesä oli ihan hyvä, mutta aika pitkäveteinen 👍 ja tyhjää tekemistä täynnä!

Kesästä tulee mieleen päivät jotka olivat kuumat, eikä mitään jaksanut tehdä, vaikka kesä jatkuu vielä, eikä ole enää noin kuuma. 👎

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2020 klo 09:05

Taas on aamu. Ulkona pilvistä, on juuri satanut vettä, maa on vielä 👎 märkä.

Olen miettinyt vähän, kuinka ilmaista 👍 asioita, joista on tullut tärkeä osa elämää. Nykyään olen suht´koht´onnellinen, ja mielentasapainoni on suht´koht´hyväksyttävällä tavalla 💓💋kehittymään päin. En kiinnitä 👍 enää huomiota.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2020 klo 11:31

Tein löydön löysin muistiinpanojani edellisestä osoitteesta, niitä oli mukava lukea. Olin onnistunut tiivistämään tuntojani muutamista viimeisistä vuosistani siellä. Sisältö oli hyvin seksuaalinen 👍 ja siinä puhuttiin 👎 selibaatista, jotenkin pelastavana 👍 elementtinä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2020 klo 14:17

Minulla on treffit illalla, menemme yhteen paikkaan jossa en ole aiemmin käynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2020 klo 08:59

Treffit menivät hyvin. Oli ihan mukava ilta, söin täytekakkua ja join kahvia.

Tänään sataa vettä. Kävin ulkona ja kastuin 👎 likomäräksi. Piti tulla äkkiä takaisin 👍 sisälle.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2020 klo 19:01

Kävin juuri saunassa. Join päälle saunakahvit. 👍

Nyt on kokonainen ilta aikaa. Mihin sen käyttäisin? Voisin katsoa televisiota. Kuunnella radiota. Lukea hyvää kirjaa. Värittää värityskirjaa. Ommella. Kutoa. Virkata. Maalata taulu.

Todennäköisesti istun ja kirjoitan päiväkirjaani. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2020 klo 16:39

Tänään on ollut värikäs päivä, olen ihmetellyt tekemiäni havantoja, ja havainnut uusia ulottuvuuksia ympärilläni. On hyvä löytää uudenlaisia ajatuspintoja, ja muuttaa omia ajatusmallejansa vähän, kunnes havaitsee olevansa uudenlaisen maailmankuvan kanssa tekemisissä. 👀

Mukavaa päivää kaikille. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2020 klo 08:17

Näin kummaa unta kaupungista, johon muutti ihmisiä, ja jossa kaikki huonekalut oli kuorrutettu suklaalla.

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2020 klo 19:22

Siivosin kaappiani vanhoista papereista, ja mapitin osan, osan heitin roskiin. 👍

Mietin milloin olen viimeksi tehnyt perusteellisen kaappi siivouksen. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2020 klo 10:37

Aamu on alkanut hikisesti, pitää mennä suihkuun. 👎 Automaattisesti tililtäni menneet rahat askarruttavat mielentilaani. Saanko wc-paperia ja siteitä kaupasta loppurahalla. 👎

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2020 klo 16:19

Totuus on: Jokaisessa hyvässä on jokin paha, joka tekee siitä hyvän hyväksyttävällä tavalla. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2020 klo 08:14

Olen ottanut facebookin, messengerin, ja twitterin uudelleen käyttöön ajateltuani asiaa. 👍👎

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2020 klo 13:29

Sain lopulta ostettua wc-paperia kaupasta. 👎👍

Tänään ei tarvinnut mennä kouluun, joten olen ollut kotona. 👍👎