Outo juttu

Outo juttu

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.07.2020 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2020 klo 19:28

Tulin taas tänne kuin jäi aikaa kaikelta muulta. Olen ollut ilman yleistä mediaa muutamia päiviä. On ollut kovin tyhjä olo. Ei facebookkia, ei messengeriä, ei twitteriä, ei instragamia. ei happy pancake, ei tinderiä ym.ta. Olin jopa pari päivää ilman tukinettiä. Sain kamalan olon kaikista yleisen median ohjelmista, ja tarjonnasta, ja lopetin kaikki…

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2020 klo 18:30

Kävin saunassa, jossa ei ollut valoja. Soitin huoltoon. Vika korjataan kunhan saavat selville missä on vika. Minussa se vika ei ainaskaan ole, eikä teissäkään. Hyvää syksyn jatkoa. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.08.2020 klo 11:04

Tänään taas kotosalla.

Mietin viitsisinkö ottaa imurilla lattioita. Ja veisinkö roskat ulos, ja vaihtaisinko kissanhiekat tänään.  Ja ottaisinko pesulasta vuoron, pyykin pesua varten. 👎👍

Olen laiminlyönyt ystäviäni rahapulan tähden. Mietin ostanko tänään tupakkaa vai säästänkö ne rahat. 👎👍

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2020 klo 11:06

Mietin lähtisinkö tallinnan risteilylle. On kauhean suuri tarve mennä, mutta ei ole kunnolla rahaa. Mitä minä tekisin siellä?

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2020 klo 21:29

Vaihtelu virkistää. 😁 Ehkä siitä tulisi ihan hyvä reissu. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2020 klo 10:43

Peruutin lähdön. 😁 Olisin ollut vasta puolenyön jälkeen kotona. 👍

 

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2020 klo 16:41

Maanantaina alkaa työharjoitteluni. Kivaa päästä työhön käsiksi.😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2020 klo 09:06

Maanantaina kouluun ennenkuin työharjoittelu alkaa. Hakemuksen täyttämistä. 👍😁

Käyttäjä kirjoittanut 09.08.2020 klo 13:27

Miten olisin voinut ottaa vanhempani huomioon enemmän heidän elinaikanansa. Olisiko ollut mahdollista kiinnostua enemmän siitä mitä heille päivittäin kuului. Olisiko ollut mahdollisuus ottaa selvää heidän ajatuksistaan ja mielipiteistään. Olenko jäänyt tahallani paitsi siitä syystä huolenpidosta, hellyydestä ja rakkaudesta, jota vanhemmat osoittavat lapsillensa. Muistan, kuinka vanhempani kyselivät olenko heidän lapsensa, ja olenko varmasti kuopus ja tytär. Ilmeisesti se ei ollut niinkään varma asia. Saattoi olla että olin vaihdokas, ja siitä suuttunut ja vihainen heille. Mitä olisin voinut ajatella ja tehdä toisin, toisenlaisella tavalla. Olisinko voinut kunnioittaa vanhempiani, niinkuin he kunnioittivat minun mielipidettäni, etten halunnut mennä aikuisena naimisiin ja tehdä lapsia, vaikka vanhempani olivat suhteellisen onnekkaita avioliitossaan. Mielentilani hajosi, koin kuinka vanhempieni resunssit huolehtia minun ajatuksistani eivät riittäneet. Olin yksin ongelmieni kanssa. En tiennyt mitä olisin tehnyt, jotta omatuntoni olisi ollut hiljaisuus, ja vielä mieleni rauhallisuus. Muistan kuinka koin ajatuksieni hajoamisen, aivankuin vanhempani olisivat lyöneet minua, mutta kukaan ei lyönyt minua. Olin unohtaa ketkä ovat vanhempani.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2020 klo 21:28

Tänään eka päivä työssä, oli ihan kivaa. Huomenna uudestaan. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.08.2020 klo 08:08

Psyk. Hoitajani soittaa minulle tänään. Hän oli lomalla ja palasi lomalta eilen.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 13.08.2020 klo 08:40

Hei. Olen viihtynyt työssäni jossa olen ollut tämän viikon kello 11-15 jonka jälkeen vien postit postin laatikkoon kilometrin päähän kävellen. Olen työssä 10.8-9.10.2020 asti. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2020 klo 07:05

Rupesin ajattelemaan että taidan valmistua etuajassa koulusta. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2020 klo 08:13

Olen hakenut omniaan täydentämään opintojani: Kirjanpito, Laskutus ja reskontra. Toivottavasti pääsen sinne opiskelemaan. 😁👍

Vielä on aikaa käydä työssä. Viihdyn hyvin. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2020 klo 16:16

Ehtiväinen ihminen olet 👍

 

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2020 klo 09:07

Kiitos, keskustelua!

Huomasin taas olevani p...ka v...tu gay, josta tulee mieleeni että pitäisikö mennä gyn...lle. Ehkä olen vain tulehtunut, ja se pitäisi hoitaa, kuin on aina tota vuotoakin.  😁😁👍