Outo juttu

Outo juttu

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.07.2020 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2020 klo 19:28

Tulin taas tänne kuin jäi aikaa kaikelta muulta. Olen ollut ilman yleistä mediaa muutamia päiviä. On ollut kovin tyhjä olo. Ei facebookkia, ei messengeriä, ei twitteriä, ei instragamia. ei happy pancake, ei tinderiä ym.ta. Olin jopa pari päivää ilman tukinettiä. Sain kamalan olon kaikista yleisen median ohjelmista, ja tarjonnasta, ja lopetin kaikki…

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2020 klo 21:05

Tulevaisuuden suunnitelmat muutuivat. En tullut hyväksytyksi perussuomalaisiin, ja nyt pitää katsoa mitä rupeaa tekemään koulun jälkeen. Jokin harrastus olisi hyvä olla, joka ei maksaisi paljoa. Laitoin edunvalvontaan viestin että alkaisin hoitamaan rahojani vuoden alusta. Koulua on ainakin siihen asti. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2020 klo 08:21

Tietysti kaikki osoittautuu vaikeammaksi kuin mitenkään on edes mahdollista.

Heti kuin saan raha-asiat hoitooni, teen lopun turhista raha rei´istä. Minä en käsitä miksi olen maksanut kallista vakuutusta kaikki nämä vuodet. Ja voin katsoa muutanko mitään muuta itse. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2020 klo 18:13

Minulla alkaa kokeilukausi raha-asioiden hoidossa syyskuussa, ja parin kuukauden kokeilujakson jälkeen voin saada raha-asiani kokonaan hoitooni, jos nimittäin onnistun olemaan möhlimättä niitä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2020 klo 18:19

Olipa jännä työpäivä, sain lopulta työt tehtyä, ja lähdettyä kotiin, mukanani paljon kirjoja. Nyt vain mietin milloin ehdin lukemaan niitä. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2020 klo 08:01

Aamu alkoi rattoisasti, kävin huoltoasemalla ostamassa tupakkaa.

Eilen katsoin tv.tä sieltä tuli luonto ja matkailu ohjelmaa. Illalla uudistin muistiinpanojani. Kummallista miten vähän olen kiinnittänyt huomiota omaan nautintooni. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2020 klo 18:20

Taidan levätä ja lukea tämän viikonlopun ylitse, ja syödä hyvin. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2020 klo 15:26

Sulla hyvä kausi 👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2020 klo 18:53

Luin sivustakatsojan tarinaa, jonka oli kirjoittanut Bronte. Perjantai iltana, Lauantaina, ja sunnuntaina iltaan asti. Pääsin puoleenväliin. 🏃 🕴

Huomena on taas arki. Pitää mennä työharjoitteluun.🕴🏃

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2020 klo 16:56

Viikko alkanut suotuisasti. Mukavaa viikon jatkoa. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2020 klo 17:41

Kävi tässä ajatuksissa että jos...laittaisin happy pancakeiin...pienen ilmoituksen. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2020 klo 16:31

Sain lääkärille ajan 31.8 kello 8.30.

En omalle lääkäriasemalle.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2020 klo 16:40

Tänään antikvariaatin pitäjä keitti omenoista hilloa ja antoi minulle purkillisen. 😁👍 Yleensä saan vain kirjoja. 👍 Kai sitä harmittaa kuin ei voi maksaa palkkaa. 👌👎

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.08.2020 klo 16:36

Kivaa että omppuhilloa sentään sait 🙂 Mitä tykkäät harjoittelusta antikvariaatissa muuten?

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2020 klo 08:28

Hei. Aamu on alkanut rattoisasti. Onneksi on perjantai, ja viikonloppu edessä. Työn täyteinen viikko alkaa olla takana päin. Viikonloppuna pitää katsoa jos pääsisin maton pesuun. Olisi matto pyykkiä vielä, lähinnä kissan yrjöä pitää pestä pois. 😁👍👎

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2020 klo 09:05

soroppi kirjoitti:
Kivaa että omppuhilloa sentään sait 🙂 Mitä tykkäät harjoittelusta antikvariaatissa muuten?

Hei. Viihdyn oikein hyvin työssäni. Se on antoisaa hommaa, ja saan alennusta kirjoista.  😁👍