Kiitos kirjoituksistanne salainen ja leijona.
Ei ole vielä hilla kokonaan kypsynyt mutta joka päivä jotain löytyy ja tänä kesänä hillat ovat tosi suuria, peukalon pään kokoisia. Minä säästän voimiani ja mies käy tilanteen katsomassa joka aamu ja mie lähen suolle vasta, kun on isompi saalis tulossa.
Mun pitäisi olla nyt Japanissa maailman partioleirillä mutta en saanut lääkäriltä lupaa lentää enkä kävellä viitsinyt sinne. Perkelellinen pettymys taas tuli. Kun lähdin pois lääkärin tarkastuksesta, ajattelin, että hyppään sillalta alas tai junan alle tai ostan pullon kossua ja syön kaikki lääkkeeni. Sitten ajattelin, että on kohta uusi koti ja ei mies yksin selviä asuntolainasta. Tai no selviäisi se, jos myisi kaiken pois. Hän voisi lähteä maailmalle turvaan rauhaa ja voisi elää omaa elämäänsä ilman mun ainaisia sairauksiani.
Jo rupesi sitten sillalla naurattaan itsesäälissä rypeminen enkä tehnyt muuta kuin kävelin sillan toiseen päähän ja jatkoin tavallista tylsää elämääni ilman kossupulloa.
Sinä salainen kirjoitat näin
"Sen tunteen muistan hyvin. ehkä se olikin se käännekohta että tajusin että etsin vääriä asioita ja vääristä paikoista, halusin sellaisia asioita mitä en enää voinut pitää tai saada. Aloin kääntämään niitä toiveita sellaisiin asioihin mihin kykenin. "
Me ehkä olemme erilaisia, jos oikein ymmärrän kirjoituksesi. Mun haaveeni ovat korkealla, ne ovat useimmiten sellaisia joihin lääkäri sanoo ettet siihen kykene koskaan mutta minä tarvitsen sellaisia ylisuuria haaveita ja en niinkään välitä jos ne peruuntuu just viime metreillä ja olen käyttänyt ehkä liikaa aikaa tai joskus jopa rahaakin aivan turhaan mutta olenpa ainakin ajatuksissasi tehnyt jotain mihin en sitten fyysisesti enää kykene.
Juuri nyt tämän ketjun otsikko on minulle sopiva eli pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja jatkaa elämistä ja keksiä uusi haave.