Voi taivahan talikynttilät olen vaipunut niin alas, että luen Me Naiset-lehteä mutta voi sieltäkin löytyä just tähän oloon sopivaan juttua.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/kolumnit/anu_silfverbergin_kolumni_helvetissa_on_erityinen_paikka_lassyttajille
"Epäonnistuminen on hienoa! (Ok. Miksi?)
Töissä riittää vähempi, kukaan ei kuolinvuoteella muistele tehtyjä töitä! (Eikö kukaan? Eikö varmasti?)
Kympin tyttöjen pitäisi rentoutua, ei kaikkea tarvitse osata! (Onko siitä jotain haittaa?)
Keskinkertainen äitiys riittää! (Millä perusteella?)
Olet ansainnut vaahtokylpyjä, samppanjaa ja suklaata! (No tuota, kiitos.)
Näiden ohjeiden noudattaja on ihana nainen, ja sellaisena myös säilyy aina siihen asti kunnes muuttuu ihanasta vahvaksi, mikä tapahtuu automaatiolla joskus neljänkymmenen ikävuoden jälkeen. Sen jälkeen nainen tietää mitä haluaa ja alkaa pian elää voimavuosiaan.
Voi taivas."
Niin, voi taivas tosiaan. Jos joku minulle sanoisi sen 450 metrin eestaas kävelyn jälkeen, että olen ansainnut vaahtokylvyn tms, ei se minua voimaannuttaisi vaan saisi minut tuntemaan itseni surkimukseksi.
Minulla on niin suuri kunnianhimo jaksaa enempi etten pidä minään, kun jaksan kävellä tuon matkan.
Olen pitänyt sitä normaalina sairauteen kuuluvana asiana, kun en jaksanutkaan kävellä 500 metriä eestaas. Mutta sisimmäni tiedän, että olen epäonnistuja.
Niin kauan, kun olen tässä kunnossa olen epäonnistuja eikä se asia miksikään muutu vaikka tässä ketjussa riemuitsenkin, kun jaksan kävellä muutaman askeleen enempi.