Onko täällä kellään todettu skitsofreniaa?

Onko täällä kellään todettu skitsofreniaa?

Käyttäjä pikkuponi aloittanut aikaan 29.03.2018 klo 19:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pikkuponi kirjoittanut 29.03.2018 klo 19:43

Mulla epäillään olevan jotain skitsofreenistä, ehkä jopa skitsofrenia. Nyt on puhuttu myös skitsoaffektiivisesta häiriöstä sekä skitsofreenistyyppisestä psykoosista. Pelottaa mielettömästi tulevaisuus ja tekis mieli tehä jotain lopullista.

Onko täällä sattumoisin paikalla ketään, jolla on todettu skitsofrenia tai joku muu skitsofreeninen sairaus? Miten elämä sujuu ja miten jaksat elää pysyvän vakavan mielisairauden kanssa?

Käyttäjä hangemhigh kirjoittanut 21.11.2018 klo 17:06

vihdoinkin vaihtelua tähänpskaan, kuun alussa muttio lahikaupukiin tuetun asumisen yksikköön! äiti ja systeri kerto miun kaikki oireet ni hoitajat sano et tuttua juttua heillä joka pvä🙂

Käyttäjä Anselmi90 kirjoittanut 23.12.2018 klo 13:20

Ei ole diagnosoitu skitsofreniaa, mutta skitsofrenia tyyppistä sairautta he epäilevät. En tiedä sitten mitä tarkoittaa skitsofrenia tyyppinen sairaus. Tässä olen lukenut tosi paljon noista diagnooseista ja etsinyt tietoa mm. hallusinaatioista. Olen hieman tullut siihen lopputulokseen, että, tämä kaikki mitä olen nyt kokenut olisi aivan normaalia. Ehkä se on nyt vain se masennus joka on vaikuttanut minuun eniten. En tunnista että sairastaisin nyt tätä tautia.

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2018 klo 19:49

Skitsofrenia, on diaknoosini ja...hallusinaatiot...ovat tuttuja.😍
Minusta kaikelle on ollut paikkansa, ja tyhjiöt tekee vielä täällä omat versionsa kaikesta huolimatta. 😍Mielestäni olen aika terve yksilö, vaikka elämme ja olemme saaneet uusia ideoita. 😍