moi. miulla kans persoonallisuus paskana ja pelkoja, saatan pelätä saaatanaa tai siihen liittyvää vai oon uskos. PAkkooajatuksia homoseksuaalisuudesta vaikka oon ollu vaan naisten kans sängys, oon kelannu et ku tuo ajatus o niiin voimakas et oisinko mie biseksuaali... pelottaa välillä nii pirusti koko elämä, tyttöselle terveisiä et sain pihhän,an ajettua tänään🙂 ja nää vitun budhalaisuudet joutaa samaan romukoppaan sen "saatanan kanssa, kaikesta tästä on tullu hirveet pelot ja halvaaannnuttava olo et ei aina kykene ku makaamaan sängyssä benso turvasssa. JAku tuntuu et kukaan ei ymmärrä vaikka en ihe ymmärrä ihteeni. Kävin tänään kaupassa ja mieleen puski vaam mörköajatuksia ja kaikkea hajottavaa paskaa nii et piti tulla takasi kotia. jonkinasteinen paniikkihäiriö miul on. Uus lääke o alkanu potkimaan mut pitäs saada nää mörköajatukset pois. Nuorempana sekaannuin kaikkeen pimeeseen, nää saatanan poikama riehumisen kirveen kanssa enneku sairastuin. Nyt o hirveet paniikit et pääsenko mie taivaaseen ku delaan ja ku noita mörköajatuksia tunkee pää päähän. Mie tässä haluu ihteenikään tappaa mut haluisin ihelleni tavallisen elämän kristittynä, huomenna taas sairaalapapin soitanto, sano et unoha noi jutut ja tee jtn mukavaa mistä saan voimaa kuten pokeri. Mie en haluu olla missäään tekemisis minkää pimeen kanssa mut helpotusta tähän ahdistukseen ja skitsoiluun.oisko tääl hyviä neuvoja teillä ois ku vintistä viskaa et miten välttyä psykoosi, läkitys taitaa olla ihan hyvä. Miulle on sanottu et mie ne oo saaatanpalvoja budhalainen tai homo ja että oon saanu kaiken anteeksi ja Taivaspaikka on varma. Mie haluisin niin kovasti tyttöystävän joka vois sanoo et mä tiedän miltä siusta tuntuu. Mie en yhes vaihees uskaltanu pelata eees pokeria ku seki oli hyi hyi jonkun mielestä, sen o 2 pappia ja 1 uskova siunannu työni ja sanonu et pelaa ihmeessä jos osaat.Mut jooo, kommentteja ja neuvoja jos kellä on samankaltaisia herhoja tai pelkoja ni jakasin mielelläni oloja joonkun kanssa, mie oon ihan hermorauhio, tänne kirjottaminen auttaaa ku voi jäsentää hieman kokemuksiaa. mie jaluun heitttää kaiken pimeen paskan pois mielestäni ja eheytyä ja vapaiutua täsä halvaannuttavasta pelosta jonka vuoks oon eläkkeellä, ziut kaikille ja mukavaa kesää!Eheytymisiin🙂