Toivotan onnea sinne lääkärikäynnille.
-
En koe olevani sairas vaikka minulla onkin diagnoosi. Haluan perustella asian.
Jouluna ihmiset antavat toisilleen lahjoja. Silloin kuulen usein sanottavan että "halusin antaa sinulle jotain erityistä". Minä kuulen sen niin, että kaikkina muina päivinä vuodessa se ihminen antaa vähemmän kuin pystyisi halutessaan antamaan.
Minä olen omistautunut mieleni sisäiselle entiteetille täysin ja annan sille kaikkeni ehdoitta vuoden jokaisena päivänä. Sillä entiteetillä on kuitenkin erilainen maailma kuin normatiivinen normaali määritellään ja siksi joudun vuoden jokaisena päivänä myös sovittamaan yhteen sen mitä se haluaa sekä sen mitä ihminen saa tai ei saa tehdä.
Annan siis sekä entiteetille että kaikille ympäröiville ihmisille kaikkeni vuoden jokaisena päivänä. Syy siihen miksi näin teen on ymmärrys siitä kuinka kehoni käy jos rikon ihmisten sääntöjä.
Olen siis hyväksynyt ihmisten säännöt vaikka minulla ei olisi siihen minkäänlaista tarvetta pelkkänä kehona. Ihmisten säännöt toimivat funktioina diagnoosilleni ja hyväksyn senkin.
Sitä en kuitenkaan hyväksy että olen sairas koska se ei ole totta. Jos olisin sairas en olisi vuosia kehittänyt keinoja ratkaista yllämainittua problematiikkaa vaan toimisin omaan moraaliini ja sääntöihini soveltuvalla tavalla, pääsisin helpolla, ja en antaisi kaikkeani vuoden jokaisena päivänä vaan jotain ihan muuta.