NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2019 klo 21:08

Biisintekijä? 🤗 wow! Noinhan noitten kemioiden kanssa meinaa mennä, eivät pidemmän puutteessa tehoa, vaste häviää. Tuosta aggressioasiasta, hankkiudu lumisille leveysasteille ja kolaa joka ikinen ilta kolatolkulla, siinä saa lumi kyytiä ja sinä hetkien vapautuksen. Tai jotain muuta johon fyysiset ominausuudet joita sinussa on, luonnistuu. Halkojen hakkuu on ihan parasta. Ärräpäiden päästely myös kouraisee kökköä jostain sisästä ulos kun sen tekee tosissaan. Unet voi olla muuten myös aika vapauttavia. jos syö nälkäänsä oikein  r u o k a a  eikä napsi nappeja, ja ruoan päälle jotain makeaa, tämä kaikki tuon halonhakkuun tai lumenluonnin jälkeen.... makeimmat tirsat minulla tulleet tiukkojen vääntämisten jälkeen. Keho kaipaa rentoja venytyksiä. Raitis ilma-kävely, huoneen tuuletus ja mieltäpuhdistava päivän pakettiinlaitto, mitä se kenenkin kohdalla on.

Käyttäjä Nótt kirjoittanut 11.12.2019 klo 00:37

NonBeing kirjoitti:
Näen kaverin ylihuomenna myös, mikäs siinä. Koitan painua punkkaan tästä, mutta aivan... miten nukun? Teaniini 400mg, 100mg Ketipinor ja 25mg topiramaattia.

Auttaako tuo teaniini? Olen miettinyt sen kokeilemista, mutta toistaiseksi olen nauttinut sitä ihan teenä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2019 klo 14:50

keskustelua kirjoitti:
Biisintekijä? 🤗 wow! Noinhan noitten kemioiden kanssa meinaa mennä, eivät pidemmän puutteessa tehoa, vaste häviää. Tuosta aggressioasiasta, hankkiudu lumisille leveysasteille ja kolaa joka ikinen ilta kolatolkulla, siinä saa lumi kyytiä ja sinä hetkien vapautuksen. Tai jotain muuta johon fyysiset ominausuudet joita sinussa on, luonnistuu. Halkojen hakkuu on ihan parasta. Ärräpäiden päästely myös kouraisee kökköä jostain sisästä ulos kun sen tekee tosissaan. Unet voi olla muuten myös aika vapauttavia. jos syö nälkäänsä oikein  r u o k a a  eikä napsi nappeja, ja ruoan päälle jotain makeaa, tämä kaikki tuon halonhakkuun tai lumenluonnin jälkeen.... makeimmat tirsat minulla tulleet tiukkojen vääntämisten jälkeen. Keho kaipaa rentoja venytyksiä. Raitis ilma-kävely, huoneen tuuletus ja mieltäpuhdistava päivän pakettiinlaitto, mitä se kenenkin kohdalla on.

Ajattelen että biisintekijäksi tai jonkinlaiseksi masokisti wannabe kirjailijaksi voi joutua, kun ei pysty tai/ja jostain syystä vaan suostu klo 8-16 (9 to 5 slavery Bukowskin mukaan) työelämän aikatauluun. Ja olen aika huono tekemään biisejä, ilmiselvästi.

Aggressioihin ei oikein ole mitään varsinaisesti? Tekeminen on ihan jees, mutta jos tekeminenkin menee pahasti pieleen, niin joo-o. Tuntuu siltä, että jotenkin kusetan tämän elämän läpi ja sieltä tulee joku pitkä jälki-istunto sitten lopulta :/ *miettii kauhuissaan*

Nótt kirjoitti:
Auttaako tuo teaniini? Olen miettinyt sen kokeilemista, mutta toistaiseksi olen nauttinut sitä ihan teenä.

Hmm itsestäni tuntuu, että ahdistaa vähemmän ja että paikat tärisee paljon vähemmän 3-4 viikon jälkeen 300-400mg/ilta. Tietynlaista mielenrauhaa on enemmän, kyllä. Kandee kokeilla? YA sivuilta saat ainakin, ellet paikan päältä ihan tuota Puhdas L-Teaniini jauhetta. Tohtori typaalinen (belgialainen) suositteli tuota annosta ennen nukkumaanmenoa. Laitan itse sitä kamomilla teehen + leikkaan inkivääriä veitsellä sekaan 🙂

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2019 klo 15:05

En näemmä voi näyttää biisejäni täällä, mutta ei se mitään. Niistä tiedostoista on tiedot poistettu, mutta kenties se katsotaan turvallisuusriskiksi jakaa mitään täällä, hm? Joo, no problem.

Mietin joskus silmien tarkoitusta. Miksi juuri pupilli, eli musta osa, on keskellä? Onko se merkki siitä, että ihminen on keskeltä mätä, tai paha, ja että iris kuvaisi ihmisen mahdollisuuksia sen ulkopuolelle menevistä asioista? Valinnoista tai jotain sellaista. Kaikki minussa on jotenkin niin harmaata. Moraalisuus on harmaata, mutta en usko, että se on välttämättä minun syytäni. Twin Peaks oli 1 jakso, missä 1 hahmo selitti, että paha henki meni sisään ja lopulta katui, ja pääsi siitä kaikesta paskasta eroon. Mutta se kuitenkin päästi sen sisälleen ensin, kun oli luottavainen ja naiivi. Olen nähnyt jotain mitä voisin kuvailla suoraan paholaisen työksi. Eli etten usko, että yksin ihminen kykenee keksimään moista. Sanoisin että jos paholainen on todellinen, niin tämä on sen motto: "Ihailkaa nyt miten tuhoan kaiken näin luovasti". Tavallaan saatana on konseptina pahalaatuinen narsisti number one. Veikkaan että skitsotyyppiset voi olla vinksahtaneita jostain, ömm... jutuista mitä lie nähneet. Traumaperäisiä asioita tai jotain sieluun lipsahtaneita konsepteja jostain tuonpuoleisesta. Tavallaan tuo oman moraalisuuden harmaus/neutraalius saattaa olla heikkous tuossa mielessä. Ei ole taipumusta erityisesti hyvään 100% jos pahaankaan. Silti, lopulta aina totean: miksi kukaan loisi jotain tuollaista ivtun sairasta apskaa? :/ En usko, että tuon tarkoituksena on tehdä mitään muuta, kuin pilata ihminen.

Sori jos menee vähän överiksi. Jaan täällä jotain "viisauksiani" tai "vitsauksiani", hm? :/

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2019 klo 21:47

Biisin promo epäonnistui täysin ja nyt on penis otsassa ja 27 dollaria vähemmän kukkarossa. Kiroan elämääni ja kuvittelen kuinka joku tuttu menneisyydestä nauraisi tälle uutiselle. Varmasti nauraisikin. Uskon aivan 110% siihen, että ihminen ei ole hyvä. Jos päätyy edes harmaalle alueelle, niin sekin on jo hieno saavutus. Normaaliuteen ns. Ihmiset ei vaan ole hyviä siis, tarkoitan. En taida jaksaa kauhean pitkään. Otin tuossa viikonloppuna lääkepiriä ja siitäkin tuli viekkareita. Ihan apska aine. Huomenna saan ehkä 3-4 Opamoxia, että jipii, enkä pääse neuvottelemaan psykiatrin kanssa sen jatkamisestakaan, kun vasta joskus joulun jälkeen ehkä. En varmasti aio syödä minkään ohjeen mukaan "1 per päivä" joo en. Jos saan 4, niin syön 2 per päivä, piste. Jos saan 3, niin syö 2, sitten 1. Prekele että ivtuttaa :/ Koskaan ei ole tarpeeksi hyvä mihinkään. Skitsotypian tai minkälie vamman hienovaraiset, mutta silti merkittävät oppimisvaikeudet voi pilata koko elämän. Ajattelisin että olisin paras kunsultoinnissa kenties. Luovan puolen ideamies tai joku tämmöinen, en tiedä. Kokonaista projektia on näemmä aika turha laittaa yksin minun käsiini. Muusikkona ihan paska.

Päihteiden suhteen tein silleen nyt, että karsin ensin tuon amfetamiinin, ennen kuin kärpäsestä kasvaa härkänen. Budia en pysty suorilta käsin poistamaan, koska tässä on sen verran hulluutta edessä. Concertan puolikkaan otin tuossa viime viikonloppuna la aamuna, eli joku 22mg oliko ja siitä tuli eilen ekat viekkarit. Piriviekkarit on siitä ihan hirveät, että tulee salakavalasti aggressioita, jotka sitten purkaantuu (toivoten ettei...) johonkin epäonnekkaaseen kohteeseen. Näin joskus kuvan googlessa kauan sitten "kuinka uljaasti joku torjui naamallaan pirinistin lyöntejä kasvoillaan". Niin sinänsä leikki tuosta aineesta, on aika kaukana :/ Henk.koht pakkoajatukset ym. infernaalinen apskaoireilu vaan pahenee. Huomenna on hoitaja, sitten on viikonloppu ja koitan olla sekoamatta. Tekisi mieli saada jostain Twin Peaks teemasta MIDI. Jospa googlailen...

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2019 klo 04:37

Tuo limerenssi liittyen L vielä. Jossain kohtaa kun tein kasvojani ohjelmalla, jotka osaan tehdä, kuin myös L:n kasvot ja monen muun, niin säikähdin. Syy tähän on se, että miten pahasti itseasiassa näytän L... Tajusin tämän myös katsoessani itseäni peilistä. Suun rakenne on vähän samanlainen. Ehkä leuka, hymy ja nenä myös? Rakastuinko siis omalla tavalla itseeni, mutta vaan "naisversioon", joka tosin vaan loputtomasti hylkii potentiaalista miestään? Äskön meni päälle myös Biospheren "Man With A Movie Camera" ja sain freak outin. En halua kuulla tuota ääntä enää ikinä. Suoraan jostain helvetistä nuo saundit. Jotenkin osasin ennen nauttia pelosta ja ihan kamalista jutuista, vaikken halunnut. Jäin koukkuun suhteessani L siihen pelkoon jotenkin, ja tämä on syy siihen miksi päädyin siihen, että hän on pahin narsisti jonka tiedän. Vittu, minua varoitti paljon lievempi, vaikka silti 100% narsisti tästä ihmisestä. En ihmettelisi, jos L olisi ollut minulle räätälöity versio perkeleestä itse. Osaan hyvin kuvitella, että miten hän reagoi juttuihini, kun oltiin vielä väleissä, vaikkakin varsin turvallisella etäisyydellä. Pahimmat piilonarsistit (naispsykopatiassa kenties yleisempää, kuin julkinarsismi) ei usein jätä todistusaineistoa hyväksikäytöstä, vaan uhrit on hulluja. Antaa ne vähän taukoa, kunnes sotkee pään uudestaan. Ja jos on jo päälle psykoottinen ihminen, niin onnea siihen, hm? :/

https://www.youtube.com/watch?v=a7Axt_4ZiiU

^ L taisi täyttää kaikki kohdat, kun katsoin sen joskus. Enää en muista kohtia, mutta kuitenkin kannattaa katsoa. Tuo on englanniksi. Eniveis, en tiedä mitä ajatella, mutta silti ajattelen jotain. Mietin tuota 1 skitsofreenikko naista, joka vaan valittaa, että miten "naisia kaltoinkohdellaan". Voi poloista. Bitch please :/ Sanoisin että naisilla on ollut aikuisikään mennessä enemmän vaikutusvaltaa minuun, kuin miehillä. Ainakin L jälkeen. Pahimmat koulukiusaajat oli miehiä, 1 mulkku sai hymypoika patsaan, ja tytöt lähinnä syrji päälle. Tekivät vaan selväksi, että olen joku ali-ihminen (sub-human) Oli kuulemman jotain bakteereja kouluaikoihin ja minua piti välttää, kuin spitaalista.

Pää lahoaa ja pelottaa olla täällä kämpässä jossain prekeleen pirilimbossa :/ Pirivieroitus on tosiaan... inhottava. On pahempi kuin krapula, mutta ei siinä mielessä, etten pystyisi tekemään jotain. On vaan henkisesti herkistynyt (huom. tuo Biosphere kohta)

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2019 klo 13:33

Hoitaja tosiaan huomautti, että kun alan voimaan huonommin, niin otan mitä useammin puheeksi L:n. Se oli siitä surullisin keissi, että se oli täysin kontrollini ulkopuolella. Ihastuin narsistiin. Totuus on valitettavasti se, että kun puhut narsistille, sen julkisivun takana ei vaan ole ketään, koska narsisti on kieltänyt todellisen itsensä. Melkein olen itsekin, vaikka NP-häiriötä ei ole todettu 11v aikana. Narsisti voi monesti väittää tietävänsä paljon narsisteja tai psykopaatteja, jopa tietävänsä narsistin psykologian, kuten L.

Enniveis en saanut nukuttua yöllä. Soitin hoitajalle, että tulisi hakemaan, kun saatan olla liikenteessä jos jonkinmoinen riski. Kauppareissulla ainakaan en tajunnut, kunnes rekka ajoi metrin päästä nokastani, jonka jälkeen peruutin todeten "ai noin lähellä voi käydä kuolemaa joka päivä...". Hoitaja vaan kuitenkin mussutti, että "se on sinun vastuulla nyt kävellä tänne yada yada olet soittanut samaa aiemminkin viime viikkoina". Joo mutta kun en nyt prekele ole nukkunut koko yönä ja noi ivtun iltalääkkeet kato vaikuttaa, ja pitäisi saada ne Opamoxit. Noh, söin berliininmunkin ja menin nukkumaan hetkeksi. Kun heräsin, tajusin ettei olisi kannattanut syödä sitä ivtun berliininmunkkia, koska kakosin vessaan sen jälkeen :/ Alakerran aasilainen naapuri myös alkoi vetää jotain mantraa kakomisen jälkeen ja ajattelin, että se oli kakomiseni takia. Eniveis sain isän viemään polille hakemaan lääkkeet, otin muutaman, ja koitan tässä rauhoittua. Kaveri tuo 1 jointin tänään, kun tarjosin sille pari kk sitten AK-48 strainia, joka saikin minut kävelemään hikipaniikissa kotiin 5 kilsaa. Se oli aika orgastinen helpotus päästä siitä kylmään suihkuun, koska AK-48 on hulluinta jumppabudia mitä tiedän. Steroidi budi :/

Myös tuo herääminen ennen polille lähtöä sai huolestumaan, koska tärisin aika sekavissa fiilingeissä. Piti ottaa topiramaatti, joka on aika nopeavaikutteinen käsittääkseni. Menee päähän kuin raketti ensimmäisen viikon aikana. Noh, mutta... Opamoxin pehmeyttä ja jointtia odotellessa.

Hyvää viikonloppua! 😇

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2019 klo 05:15

Hei sulle hyvää viikkoa.

Hyvä että olet olemassa, vaikka maailma jota kuvaat, on niin toisenlainen kuin omani. Tyydyn ihan näihin perustavanlaatuisiin tajunnanlaajentajiin, uneen ja ihmisiin. Kemiallisesti riittää tämä repertuaari mikä on. Lisättynä jokaipäiväisillä liikkumisilla raikkaassa happirikkaassa ilmassa. Kokeile vaikka olla vapaampi jostain mikä sitoo johonkin mihin et enää halua olla kiinni? Nuo koostumukset tuo mieleen kemian oppitunnit.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 00:00

keskustelua kirjoitti:
Hei sulle hyvää viikkoa.

Hyvä että olet olemassa, vaikka maailma jota kuvaat, on niin toisenlainen kuin omani. Tyydyn ihan näihin perustavanlaatuisiin tajunnanlaajentajiin, uneen ja ihmisiin. Kemiallisesti riittää tämä repertuaari mikä on. Lisättynä jokaipäiväisillä liikkumisilla raikkaassa happirikkaassa ilmassa. Kokeile vaikka olla vapaampi jostain mikä sitoo johonkin mihin et enää halua olla kiinni? Nuo koostumukset tuo mieleen kemian oppitunnit.

Joo en tiedä miten kaupungin muut asukkaat näkevät paikkakuntansa tai maailman, mutta useimmat varmaan eivät maalaile helvettejä sen kummemmin. Skitsotyyppi tosin, kaiken lisäksi vielä varsin skitso tyyppi, on usein erakko. Puolipsykoottisessa jatkumossa oleva erakko + kuollut kaupunki päälle voi olla vähän ankaraa settiä joo. Ja siis joo, laillisessa maailmassa tajunnanlaajentajia ei sallita lainkaan. Jos ne nyt sitä mitenkään erityisemmin "laajentaa". Budi on ihan ok, joskin suosin silti 8/10 indicaa vrt. sativoihin. Ja voisiko sanoa silleen jopa, että olen perinpohjaisesti sairastuttanut itseäni aiemmin sen takia, että pääsisin lopulta ivttuun täältä? :/ Nykyään haluaisi olla terveempi sen verran, mitä itsestä onkaan jäljellä.

Viikonlopun jälkeen kävin hoitsulla ma ja sain 2 moxia. Aloitin melatoniin uusiksi, joka jeesaa heräämään aiemmin. Nytkin jo klo 12 ti :/ Yskin pienen määrän vaaleaa verta, kunnes kakosin pyttyyn enemmän. Tupakka pitäisi lopettaa, tai miksiin saatava budia. Saan myös vedenpalautuksia reilu 70 egeä ja veli laittoi tilille nelisenkymppiä. Tänks bro!

Ensi vuoden tavoitteet. Jotain joo. C-PAP maski voisi olla aika hyvä hankinta. Luomenpoisto olisi toinen, koska tuo kauhistus pitää jo poistaa :/ Pitää olla jonkin verran sitä somaattista narsismia kuitenkin. Mietin joskus sängynreunalla istuessa ja skitsoillessa, että joku muija katsoo takanani ja tuijottaa luomeani. Mm-m :/ Itsetuntoahan tuo lähinnä koskettaa. Isä ei pysty palkkaamaan, koska jää eläkkeelle, ja varmaan olen liian sairas siihen työhön enivei. Energiatasot alhaiset 70-80% päivästä, kipuja joita 800mg Burana ei poista ehkä kuin 60%, verisiä ysköksiä jos tupakoi liikaa ja muuta mukavaa. Pirin lopetin, koska en jaksa, koska se on apskaa. Budin suhteen pitää katsoa mitä meinaan, mutta siitä en ainakaan sekoa suorilta käsin.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 08:14

Hei, en tarkoittanut väheksyä mitenkään sun tunteita enkä kokemuksia, mitkä liittyy L ihmiseen.. Tiedän miten vaikeaa on irrottautua ihmisestä joka merkitsi niin suurta syvää osaa omassa elämässä. Ihmissuhteessahan tulee hiotuksi, sen loppuessa kuin siitä jäisi kuin hiekka hiertämään omiin hammasrattaisiin. Ajan myötä se hioutuu niin, että lopulta voi päästä pintaan se koettu hyvä, mikä siihen liitty. Kaikesta mitä omalle kohdalle sattuu, voi oppia jotain, usein aika kipeääkin.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 13:34

keskustelua kirjoitti:
Hei, en tarkoittanut väheksyä mitenkään sun tunteita enkä kokemuksia, mitkä liittyy L ihmiseen.. Tiedän miten vaikeaa on irrottautua ihmisestä joka merkitsi niin suurta syvää osaa omassa elämässä. Ihmissuhteessahan tulee hiotuksi, sen loppuessa kuin siitä jäisi kuin hiekka hiertämään omiin hammasrattaisiin. Ajan myötä se hioutuu niin, että lopulta voi päästä pintaan se koettu hyvä, mikä siihen liitty. Kaikesta mitä omalle kohdalle sattuu, voi oppia jotain, usein aika kipeääkin.

Joo, L tulee kummittelemaan pitkään. Hänhän sen sanoi minulle 6v ystävyyssuhteen alkuvaiheessa, että hänet pilattiin jo niin nuorena. Sen opin myös, että ihmiset ei ole kovin hyviä. Ja jos pystyn sen kuvittelemaan, niin ihminen mitä todennäköisimmin kykenee siihen. Enkä pysty oikein olemaan ihmisten kanssa, jotka on hmm... sekaisin? :/ Itse totesin sen, että jos diilaan tämän rodun kanssa yhtään enempää, niin niiden yksilöiden tulee olla ainakin tasapainoisia ja ei niin kylmäverisiä. Apska juttu tuossa L jutussa on se, että L jätti anteeksipyynnön jo vakavan vahingon (itsetuhoinen alkoholismi) jälkeen, ja ajattelin että hän ei kuitenkaan muuksi muutu. Empatisoiden itseni kanssa, jos minut jättää spekuloimaan jotain helvettejä, niin haista apska vaan :/ Empatisoiden L kanssa, hän on vaan pilattu, nykyään selvästi sadistinen nainen, joka pitää kristinuskoa julkisivunaan, ettei olisi moinen. Ja jos hänen kanssaan pelaa palloa, niin sinä olet pallo ja hän hihittää. L seurauksena luin narsismin taudinkuvasta (etenkin piilonarsismista ja pahalaatuisesta narsismista) ja niissä on jotain niin salakavalaa ja sairasta. Pahalaatuista narsismia pidän psykopatiaa pahempana, koska psykopaatti ei välitä, kun taas pahin narsisti vaatii ihalua vaikka sitten tuholleen :/ Tuntui välillä siltä, että L vaati ihailui sadismilleen, vaikkei koskaan myöntänyt sitä. Tosin piilonarsistit pitää aina etäisyyttä. Noh mutta, minähän olen vaan "psykoosissa".

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 22:27

https://www.youtube.com/watch?v=I_Nug2zXA5g&list=RDI_Nug2zXA5g&start_radio=1

^ Cocteau Twins - Sea, Swallow Me

Sinne uimaan kiitos. Varmaan kuun vikat pössyt. Meni 40e, mutta pärjään jollain 15e seuraavat 2 päivää. Toivon vaan että pankista ei lähde jotain velotusta sopivasti tai muuta apskaa. Voisi tokin elää riskittä ja sijoittaa max sen 10e 2 päiväksi? Ja on tuossa sentään mukavasti palautuspulloja 2e edestä kuitenkin myös? 2,35e edestä näyttäisi joo.

Haluan jakaa tämän kappaleen. Painotan, haluan jakaa tuon :/ Jos olen hullu ja teen hullua musiikkia, ehkä hullujen pitää kuulla sitä? En tiedä, mutta 1 tyyppi ihastui musiikkiini jotenkin kummasti. Mukava, vaikkakin hullu tyyppi, mutta en ole enää tekemisissä. Ei pitäisi olla ongelmia linkissä, ihan puhdas saitti. Painaa vaan Play-nappia ja sitten x välilehden kulmasta tai vaikka koko ikkunan. Noita biisejä ei ketään täällä tiedä, että se 00,05% mahdollisuus jää vaivaamaan. Tavallaan tuon voisi luokitella harhaluuloisuushäiriöiseksi, mutta skitsotyypillä nekin jää ideatasolle, kunnes toisin todistetaan. Sitli 00,05% todennäköisyyskin, on joskus riski :/ On se lintu varpaan päälle paskonut kävellessä. Josta heräsi se kysymys, millä todennäköisyydellä kävellessä se putoaisi vasemman varpaan päälle kaikista paikoista? Niin kävi eniveis, joskus pari v sitten :/

https://vocaroo.com/kEYBpxyprBW

^ Streami. Paina play, kuuntele, paina x. Joo, joku moderaattori jos viitsii tarkistaa? Tänks :/ Toivoisin pientä palvelusta vaan.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 10:15

Kiitos noista linkeistä.

Mitä soitit, syntetisaattoriako? Tuossa omassa jossa ei ollut sanoja, vaan säveliä ja rytmi joka kuvastaa nyt elämääsi?

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 11:46

keskustelua kirjoitti:
Kiitos noista linkeistä.

Mitä soitit, syntetisaattoriako? Tuossa omassa jossa ei ollut sanoja, vaan säveliä ja rytmi joka kuvastaa nyt elämääsi?

En soita mitään, teen vaan nuotit pianomatruusissa ohjelmalla.

En tiedä missä fiiliksessä kirjoitin tämän, mutta alan olla jo aika sekasin. Joo siis tuon kappaleen laitoin sen takia, koska se on vaan ihan pätevä. Ei kuvaa fiiliksiä. Siihen olisi sitten jo joku muu biisi, mutta kun en tee mitään musiikkia nyt. Musiikinteko ainakin odotuksilla heikentää mielenterveyttä. Jep, nyt nukkumaan hetkeksi. Huomenna on hoitsu.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2019 klo 02:02

Twin Peaks toisessa kaudessa oli kohtaus, miltä näyttää, kun demoni vie ihmiseltä sielun. Selvä, semmoinen sarja se sitten :/ Aika hienosti tehtyjä kohtauksia, mutta ihan paras sarja ikinä se ei ole. Sanoisin, että 1 parhaimmista joita olen nähnyt, on Better Call Saul. Sen pitää vaan jatkaa ja päättää hyvin.