NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2019 klo 16:23

keskustelua kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä säilyttää, suojeluvaisto, keneen luottamusta satsaa, mitkä koordinaatit sisäistää.

Juuri tuon luottavaisuuden takia olen skitsahtanut aika permanentisti "puolipsykoosiin" todellisuudesta, ja tästä syystä tiedän oman vaarallisuuteni. On aika ihme, että joku ei ole päässyt päiviltään, ottaen huomioon omat aggressio tasot, vaikkakin sisäänpäinkääntyneesti niitä käynkin läpi. Teen joskus nauhotteita, kuten ennen nukkumaanmenoa. Veikkaan että pari vuotta sitten kun pahoinpitelin parhaan ystäväni, niin paranoidinen fantasiani humalassa kohtasi todellisuuden. En vaan muista sitä. Tavallaan jos skitsoilen nyt naapuristani uhkaavaan sävyyn, ja jos noista naapurin kavereista, joista en tykkää, tulee pummimaan röökiä (tyypillistä) niin olisin ollut väärä ihminen, jolta kysyä. Koitin vastaavista syistä eilen päästä sairaalaan, koska näissä on jo joku muutaman prosentin todennäköisyys tapahtua (vaikea arvioida) Psykiatrinen järjestelmä on kuitenkin kustu kaupungissani. Ei pääse tätä kautta hoitoon. Sanoisin, että nyt olen 5-6v jälkeen niin todellisuudessa, kuin olen ollut ensipsykoosi oireiden jälkeen. Siinäkin on se hinta vaan, että kun tajuaa mitä todellisuus on, ni voi ivttu :/

Tuosta musiikista. Etsitkö sillä tietä tunteen/tunteitten tulla ulos koskettimien tms. kautta? Mitä tunteita kuvaa tuo musiikki, minkä aiemmin tässä ketjussa laitoit?

Se tulee luonnostaan, ei sitä tarvitse niin diipiksi vetää. Varmaan joku syy siihen on miksi nimesin vikan linkin "hiljaiset, väsyneet päivät?" Se on joku alakuloinen synth popihtava biisi. Joskus teen melankolisempaa musiikkia, joskus iloisempaa. Voit itse miettiä miltä tuntuu, kun kuuntelet sitä. Kuten sanoin, ei tarvitse niin diipiksi vetää.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2019 klo 14:32

Katsoin vielä tarkemmin Twin Peaks kakkoskauden ja aika paljon apskaa siellä kyllä on. Ei se huono ollut, mutta selvästi laatu kärsi loppupuolella, ja pahasti. Seuraavaksi kausi 3, on se varmasti katsomisen arvoinen. Sitäkin tosin jo spoilasin itselleni, koska olen välillä vähän tyhmä pilvipäissä.

Aggressiot ovat lieventyneet, vaikken viitsisi tuota edes kirjoittaa, koska oireet on niin arvaamattomia. Päivä kerrallaan. Eilinen oli ihan hyvä, sitä edellinen myös. Lähetin molemmille hoitajille viestiä.

Oma diileri teki biisistäni remixin tuossa jouluna pikaiseen. Siitä tuli ihan hyvä mielestäni. Eka kerta, kun kukaan lähtee remixaamaan työtäni 🤔

Budjetti on näemmä 12 egeä / päivä. Aastanan vaikea jos menee röökiä ja nikotiinipurkkaa, joita nyt molempia onneksi on.

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2019 klo 15:49

Potilasasiamieheen otin yhteyttä tuosta 1,5 viikkoa sitten tapahtuneesta. Hän lähettää minulle muistutuslomakkeen, jota saan kirjailla rauhassa, lopulta allekirjoittaa. Voisin kirjata ylös 2 päivystysvisiittiä, 1 sen takia kun lääkkeitä ei määrätty ajoissa, 2 sen takia koska miksi yleislääkäri ottaa edes vastaan päivystyksessä mt-potilaita, jos ei voi tehdä mitään? Menee rahaa hukkaan. On systeemi kustu aika hienosti tässä kaupungissa ja jos jostain edes välitän, niin se on mielenterveyspotilaiden asemasta. Joo, lisäksi sain soittoajan psykiatrille, jolle pitää mainita tästä, että tulee muistutus potilaan oikeuksista. Mitä ne sitten ikinä ovatkaan, niin potilasasiamies katsoo sen sitten varmaan 1-2kk sisällä...? Kuitenkin asiamies kun luki keissini, niin hän ainakin sanoi, että minulla on syytä tehdä virallinen valitus tapahtuneista.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2019 klo 18:33

Hyvä kun Suomessa voi tuon tehdä, kannattaa vaikka jossain vaiheessa ehkä turhauttavalta tuntuu. Lujuutta ja👍rohkeutta pitää puoliaan.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2020 klo 21:27

Menee yksi imovane, joskus kaksi päivässä. Enää on yksi viikoksi, eli psykiatrilta pitää saada tarvittava. Kävin moikkaamassa perhettä tänään ja syötiin rullat, kun haettiin kaupungin top paikasta. Näin pitkästä aikaa: ai että oli hyvää :/ Leikin myös veljentyttären kanssa piiloa, josta rasituin, kun hän halusi etsiä minua. En mahdu mihinkään... 3 vuotias nyt, ja toivon että elän tarpeeksi pitkään, että hän muistaa minut.

Tuosta syystä voin jo vihata L, koska jos hän lyhensi epäsuorastikin elämääni niin, ettei joku merkittävä ihminen elämässäni edes muistaisi minua... Tiedätkö muuten mikä on 1 narsistin tehokkaimmista aseista? Se että narsisti teeskentelee välittävänsä. Joku joka haluaa kokea olonsa sellaiseksi, että joku välittää, jää koukkuun siihen, jos joku väittää välittävänsä. Piilonarsisti voi tehdä tätä varsinkin, koska piilonarsisti on lapsesta asti opetettu käyttäytymään mukavasti kaikki kohtaan. Todennäköisesti alistettu. Vaikea selittää, mutta tavallaan tämä lause: "Mitä kuuluu?" jäi korvamadoksi. Ja se tuntui aina jotenkin feikatulta. L:n mieli on todellakin tehty jostain timantista. Se mitä siellä on, on hänen asiansa, mutta jos hän päästää mielensä onkaloista jotain pahuutta minun suuntaan, oli hänen valinta. Jos narsisteilla siis sellaista edes on. En tiedä onko itsellänikään... haluan perua aika monia juttuja, mitä olen tehnyt. Minä olen armelias ihminen useimpia ihmisiä kohtaan, mutta joku häkki lähinnä sopisi L.

"There can be no pleasure without pain"

- L 2013-2014 tienoilla

Kieltämättä L:n kanssa välit jäi silleen kesken, että aika happamaksi ne jäi. Eli silleen, etten saanut ehkä riittävän hyvin rökitettyä. Narsistia tai vastaavaa hullua tosin ei voikkaan voittaa, paitsi pakenemalla. Narsisti on musta aukko, ja kaikki yritykset yrittää ymmärtää sellaista on mahdotonta. Vasta hyväksikäytön jälkeen ymmärtää millaisen ihmisen kanssa on ollut. Jos joku on katsonut Uusi Sherlock, niin L on kaikista lähin ihminen elämästäni, joka muistuttaa minua Sherlockin hullusta siskosta.

Huomenna tulee myös 1 lapsuudenystävä kurkkaamaan ja pidän hauskaa sitten kai. Kyllä kyllä. Faija antoi myös 60 egeä farkkurahaa. Ei paha silleen.

keskustelua kirjoitti:
Hyvä kun Suomessa voi tuon tehdä, kannattaa vaikka jossain vaiheessa ehkä turhauttavalta tuntuu. Lujuutta ja👍rohkeutta pitää puoliaan.

Todennäköisesti juttelen psykiatrin kanssa ensin huomenna (to) ja sitten jos asia selviää siinä pahoitteluilla ja näin, niin en tee valitusta hänestä. Kuitenkin tuosta että täällä kaupungissa on ryssitty koko psykiatrian julkiset palvelut näin pahasti, tuon esille.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2020 klo 09:00

Psykiatri määräsi Opamoxia 30x 1/3 kk ajaksi. Hän sai myös selitettyä 20 pv tapahtuneen reseptifarssin. Sain myös vahvimmat Ketipinorit ulos. Hmm... eli farkkurahat meni. Noh, ainakin eläke nousee ensi kuusta alkaen aika merkittävästi.

Hankin budia jonkun 0.6-7 max, vaikka piti saada 1. Pitää jutella tuon diilerin kanssa. Hän kysyi pimeässä paikassa "kelpaako tämä?" varmistaakseen diilin. Olin vaan sattumoisin kävellyt 5km tuntemattomampaan alueeseen. Sanoin tälle pikkuneidille tekstiviestissä, tykkäsi siitä tai ei, että katson tästedes asettuneena sen kämpässä tai minun luona, että määrä on oikea. Budi tosin on oikeesti hyvää, vaikkakin liian indicaista. Tosin ehkei, koska huomenna pitää herätä kaveria vartenkin. Lääkepöllyissä. Voin sanoa kuitenkin, että pilleristinä ei tee niin paljon pahaa, kuin alkoholistina. Vähän sellaista harmaata arkea, johon kaipaan tasoitusta aika usein :/

Öitä

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 3 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2020 klo 10:25

Loikka tuntemattomaan. Taikasieniä. Umm... ensinnäkin. Ei kiinnosta pahemmin :/ Vedin kaikki tunnissa, kun oli vaan tylsää, valvoin yön ja ei ollut parempaakaan. Maksaa ihan lehvetisti myös ja tämän lisäksi antipsykopaatti lääkitys blockaa sen suurimman tehon eniveis. Sama kävi LSD:n kanssa, jonka vedin mutsin kellarissa vesiremontin aikana.

Edellä mainittu diileri on tosi vaikea. Elää jossain itsesäälikuplassa, jolla vetää miespuolisia verkkoonsa, että saa kusetuksensa anteeksi, ilman että kuitenkaan myöntää tehneensä mitään väärin. Miksi edes palasin sen asiakkaaksi? Kadut on 2 syystä kylmät. Tuollaisten ihmisten takia ja talven vuoksi. Saisi tulla jo sitä valkoista apskaa alas, koska sitten olisi ainakin valoisampaa. Mutta joo, tuo diileri taitaa olla aika toivoton tapaus. Jos joku minua kusettaa, se olen minä itse :/

Kirjoitan nyt siis sienissä. Erittäin vaarallinen huumausaine. 1 tilapäinen deja vu kieltämättä tuli, jonka tulkitsin liian kirjaimellisesti. Tai se oli pikemminkin "tieto" että olen syönyt sieniä aiemminkin. Jahas, no en kyllä ole tämän elämän aikana, vaikka aika sekaisin olen :/ Tai voiko ihminen olla niin selvä, että se tulkitaan psykoosiksi? Kjeh kjeh. En tiedä. Sain mutsinkin mukaan noihin paranoidisiin juttuihini psykiatrin suhteen, mutta sehän selvisi juttelemalla. Potilasasiamiesjutun teen vaan psykiatrisen päivystyksen puutteesta kotikunnastani, joka on järjetöntä. Jos siitä edes voi tehdä, koska kysyin asiasta ensi viikkoa varten.

Vaikea nousta ylös sängystä. Vaikea nukahtaa. Viime yönähän en nukkunut yhtään (la-su) Ja nyt olen sienissä. Jaa. Hmm... menisikö sitä vaan nyt aamu 10 nukkumaan pariksi tunniksi? Sitten herätessä voisi alkaa taas elää normaalimmin. Sienet ei ainakaan enää vaikuta sitten, jos nytkään mitenkään erityisemmin. On niin vahva tuo neurolepti puoli minulla kuitenkin, että nyt teen 2 päätöstä tänään. 1. Ostan diileriltä enää vaan kukkaa tai hasista 2. En suostu asioimaan tuon naisdiilerin kanssa, ellei tietyt ehdot täyty

Tosiasiassa oli vaan hiton tylsää, eikä minua pelottanut yhtään lähteä trippailemaan. Arvelinkin ettei tässä mitään ihmeempiä kävisi. Joo, menen vaan sänkyyn tästä lepäämään, ehkä musiikit päällä, ivttuuntuneena että tuhlasin rahojani. Prekele mitä apskaa

Later.

Käyttäjä kirjoittanut 05.01.2020 klo 22:38

Eipä mitään. Heräsin 8 illalla ja äidin mies oli soitellut/tekstaillut koska lähdetään ostamaan farkut. Farkkurahathan meni lääkeomavastuuseen jo, että jipii. Sitten se liki 60e meni sieniin, joka oli oma vika. Sienet ei tee melkein mitään näin kovissa troopeissa olevalle, eli deelejä on ihan turha kokeilla. Ihan mukava lämmin fiilis tuli ja vähän huvitti, mutta tuosta en maksaisi mitään 20e enempää. Menin nukkumaan aika pian viime viestin jälkeen.

https://vocaroo.com/1fhwXBYIffZ

^ Twin Peaks teemasta kyhätty oma versio. Latasin musasivulleni viallisen version, ja pitäisi maksaa suunnitelmasta, jos haluan muuttaa sen. Jeps, tässä on 1 esimerkki miten paljon päihteet vie rahaa muista asioista... Ruokaa en ole syönyt juuri yhtään tänään, mitä nyt vähän jotain eilen kokattua meksikonpataa. Sentään osaan Jotain kokata, huh.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 12:58

NonBeing kirjoitti:

Huomenna tulee myös 1 lapsuudenystävä kurkkaamaan ja pidän hauskaa sitten kai. Kyllä kyllä. Faija antoi myös 60 egeä farkkurahaa. Ei paha silleen.

 

Hei, lapsuuden ystävät taitaa olla ainoita kestäviä ystäviä... Hienoa, kun sulla säilynyt yhteys. Miten ne sais säilymään -? eivät oo mitään itestäänselvyyksiä, ihmissuhteet...

Mullekin eri elämänvaiheissa tullut matkan varrella tutuiksi monia ihmisiä, jotka kokenut ystäviksi. Mutta ...kun ei siellä kukaan enkä täällä minäkään ole jaksanut pitää yhteyttä yllä, niin... tässä sitä 🤐

Teittekö ajan jonka tapasitte mukavaksi?😎

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 16:09

keskustelua kirjoitti:

NonBeing kirjoitti:

Huomenna tulee myös 1 lapsuudenystävä kurkkaamaan ja pidän hauskaa sitten kai. Kyllä kyllä. Faija antoi myös 60 egeä farkkurahaa. Ei paha silleen.

 

Hei, lapsuuden ystävät taitaa olla ainoita kestäviä ystäviä... Hienoa, kun sulla säilynyt yhteys. Miten ne sais säilymään -? eivät oo mitään itestäänselvyyksiä, ihmissuhteet...

Mullekin eri elämänvaiheissa tullut matkan varrella tutuiksi monia ihmisiä, jotka kokenut ystäviksi. Mutta ...kun ei siellä kukaan enkä täällä minäkään ole jaksanut pitää yhteyttä yllä, niin... tässä sitä 🤐

Teittekö ajan jonka tapasitte mukavaksi?😎

Ei nekään aina ole niinkään kestäviä. Valtaosa lapsuuden ajan ystävyyssuhteistani on feidanneet tai tuhoutuneet.

Sain 2018 muutaman juopottelukaverin, joiden kanssa en ole hengannut hetkeen. Voisin kilauttaa tuolle yhdelle urpolle ihan randomisti nyt, jos sattuisi vastaamaan. Tai sitten en... 1 huumepiireistä sain, se on ihan kunnollinen. Mukava tyyppi, vaikka käyttääkin. Ei nähdä kovin usein tosin, mutta jeps.

Aika lapsuudenystävän kanssa oli vähän väsynyttä. Olin aika stoned, pilvessä. Kaveri ei tykkää polttelusta, mutta ei sitä haittaa, jos vetelen. Katsottiin Rick & Morty animaatiosarjaa, joka on... aika random :/ Tässä esimerkki. Rick on perheen isoisä, nerokkain olento sarjassa ja hirvittävän epäsosiaalinen. Hän asensi perheen televisioon kanavia muilta ulottuvuuksilta, ja tuossa linkissä on 1 tulos.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2020 klo 20:08

Auts, aikamoinen sarja...  tuo nerous ja epäsosiaalisuus taitaa kulkea jotenki käsi kädessä muuallaki elämässä kuin tuossa sarjassa. Onko neroissa sitten useammin ADHD-dgeja?kuin ilman sitä dg? Ja vasenkätisiäkin sanotaan neroissa olevan enemmän...

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2020 klo 10:01

Näin jotain abstraktia unta, missä tapoin koko perheeni. Selvä. Oli vähän kiusallista herätä sen jälkeen, kun sitä ennen se vielä tuntui "niin normaalilta". Nukuin ainakin melkoisen huonossa asennossa ja kurkku onkin nyt aika ärtynyt. Rööki haisee sisällä, koska olen sauhutellut sitä liikaa taas, joten ulos. Opamoxeja meni eilen 6x, joten nyt otan 1 kerralla, max 2 päivässä. Oli ihan mukava pöhnä eilen sentään ja hain pizzaa, mutta koska se oli joku loppiainen, jota en muistanut, niin kebabpizzeriassakin se maksoi sen 8e.

keskustelua kirjoitti:
Auts, aikamoinen sarja...  tuo nerous ja epäsosiaalisuus taitaa kulkea jotenki käsi kädessä muuallaki elämässä kuin tuossa sarjassa. Onko neroissa sitten useammin ADHD-dgeja?kuin ilman sitä dg? Ja vasenkätisiäkin sanotaan neroissa olevan enemmän...

Rick Sanchez on aikalailla sosiopaatti, jos edes perheestäänkään kykenee välittämään. Vie perheen nuorinta kloppia, Mortya, mukaan järjettömiin seikkailuihinsa. Täysin kykenevä tuhoamaan koko maailmansa ajattelemattomuudellaan :/ Joitain tutkimuksia on kai ollut, missä sosiopaatteja pidetään itseasiassa vähemmän älykkäämpinä, kuin neurotyypillisiä. Sosiopaatit on vaan parempia juonittelemaan. Tavallaan niiden vahvuus on arvaamattomuus, mutta se myös usein koituu niiden heikkoudeksi, jos teoista puuttuu järjestelmällisyys. Psykopaatti ei taas jää kiinni niin usein. Tänäänkin puhuin 1 pelaajan kanssa, jossa uskon olevan jonkin verran psykopaattisia piirteitä. Sanoisin että psykopaatit on lähtökohtaisesti "kuolleita" tunne-elämältään, kun sosiopaatit taas trauma kokemuksien kautta tunteellisesti sulkeutuneita. Sosiopaateissa tai sosiopaattisissa ihmisissä voi olla hienojakin puolia, kuten selektiivinen empatia ja ne voi olla hyviä johtajia, jos arvot on kohdillaan. Tietty jos on pahalaatuista narsismia tai vakavampaa psykopatiaa, niin näitä ei voi hoitaa. Psykiatriltakin kysyin, että onko hän nähnyt pahalaatuista narsismia hoidon piirissä ja on kyllä. Valitettavasti nämä villieläimet lähetetään vapauteen, juuri siksi koska niitä ei voi hoitaa... Vankila tietty jos jää kiinni edes yhdestä asiasta.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2020 klo 18:42

Joo, aika sulkea tapaus L ja miettiä sitä sitten omissa ajatuksissa vaan tästedes. Toivon että pystyn siihen. Omalla tavalla rakastan sitä surkimusta vieläkin, joskus vihaan, joskus jopa haluan vahingoittaa. Kaikki tämä vain siksi, etten saanut häneltä rakkautta, johon hän ei todellisuudessa kykene. Aina mietin kuitenkin sitä, että kykenenkö itsekään. Tunnelukkoja ainakin on ollut ja estyneisyyttä.

Tänään oli a-klinikan tukihenkilö käymässä. Kysyin voisiko hän siivota täällä, mutta sanoi että vaikka on hyvä idea, niin se ei kuulu hänen työkuvaan. Siivosin ekaa kertaa nyt johonkin 2-3kk välille sijoittuvaan aikaan. Tukihenkilö sanoi, että voisin jatkaa, mutta kun olen laiska ja huonokuntoinen. Vihaan imurointia, mutta onneksi sain pahimmat roskat pois näkyviltä. Joitain pinttyneitä kohtia lattiasta myös märällä rätillä pyyhin. Tuli myös se päivystyslasku, jonka maksoin. Isä tosin auttoi jo laskujen suhteen aika merkittävästi. Hän on aika varakas, vaikken tykkää käyttää häntä hyväksi koskaan. Kiitän aina kohteliaasti, kun hän jeesaa huumepoikaansa :/

Huomenna on luomen poisto ja jos ei ole, niin ainakin tarkastus. Mutsi jo murehtii, että se on liian iso luomi yleislääkärin poistaa, mutta se jää nähtäväksi. Otan ainakin kipulääkkeen huomenna, jos se poistetaan, mahdollisesti muutamaksi päiväksikin, jos siitä koituu tuskaa seuraavillekin päiville. En tiedä miten se nyt toimii, mutta jää nähtäväksi. Hoitajan kanssa sovittiin loppuviikkoon aika, jolloin lääkäri soittaa myös ja toivottavasti uusii Opamoxin 2 perjantaille, eikä sunnuntaille. Ne on mennyt hieman nopeampaa tahtia, mutta on 2 hyvää syytä saada se perjantaille.

  1. Jos saan sen perjantaina, ei tarvitse käyttää perjantaina lunastettavia Imovaneja liikaa
  2. Saan hakea joka toinen kerta imot ja moxit samaan aikaan.

Ihan hyvin menee. Sienien jälkeen ei ole tehnyt mieli poltella erityisemmin. Varmaan polttelen kyllä, mutta koitan sitäkin tehdä vähän hillitymmin, you know? Olen kuitenkin niin paljon polttanut budia, että kerran sain kirjaimellisesti orgasmin siitä. Yolo toki :/

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2020 klo 21:47

Tänään heräsin siihen, että pankista soitettiin. Mielestäni puhelin hälytti vaan 2 sekuntia, eli ei siihen olisi ehtinyt vastaamaan edes vanha Erkki. Pyörin sängyssä vielä sen 30min, koska olin ottanut 5h sisällä joku 500mg Ketipinoria. Aika järjetön määrä ottaa illassa, mutta minkäs teet, kun miehen pitää nukkua :/

Lähdin kävelemään terveyskeskukseen poistattamaan luomen selästä sitten, joka on siellä törröttänyt aika monta vuotta. Sanoivat että on hyvälaatuinen ja vetivät vaan irti. Kirveli jonkun 30min ajan. Pyysin Buranasta reseptin myös 100x 600mg, jonka sain. Siitä lähdin kauppaan, josta ostin grillitiskiltä lohta ja kermaperunoita. Tekikö se sen 3e vai enemmän, jotain sellaista. Salaattiin myös aineksia ja pinaattikeittoa. Myöhemmin ostin pikkukaupasta sikareita ja näin kassamyyjän, joka saa sydämen tykyttämään. Kieltämättä kun katsoin häntä siinä hetken, niin hänkin vaikutti hieman kiusaantuneelta kehokielestä päätellen. Pyysin ensin Cafe Cremejä, mutta koska niillä olikin hintaa jonkin verran, niin otin Al Caponeja mielummin. Otin pari Opamoxia ja kirosin kun ei tullut vaikutusta 2h sisään. Koitin käydä kaupassa vielä, kun teki mieli sanoa sille jotain, mutta kirosin matkalla kotiin sitten. Jep, aito ihastus taitaa olla kyseessä. Vaivannut jo jonkun kuukauden tai pari. Noi on aika ivtun vaikeita tilanteita jollekin skitsolle, jos on jo muillekin jonkin kassamyyjän pokaaminen. Mutta tuo kehokieli pisti miettimään. Vai tulkitsenko skitsona senkin sitten ihan päin mäntyä?

Pelailin hetken videopelejä, koska eilen kävi todella veemäisesti. Ei nyt omaa syytä, mutta se mitä sattui sai aika paljon huomiota netissä. Noh, onni onnettomuudessa, kuten sanonta meni. Menin vielä kauppaan ostamaan makeisia ja kananmunia ja vähän juttelin myyjän kanssa. Koitan päästä ensin kyllä juttuun, ennen kuin yritän yhtään mitään. Eka kerta kun puhuin niin meni ykrpä otsaan vaan suoraan. Siitä on jo joku kuukausi, ellei yli :/

Huomenna soittaa psykiatri ja koitan saada Propralin nostettua 40mg. Jotenkin tuntuu että aina kun otan Propral, niin alkaa apnettaa enemmän. Kivikova stondis :/ Vaikuttaahan se sydämen toimintaan joo. Sitten moxit, imot ja ja... joku närästyslääke, muu kuin esomeprazol. Inhoan noita 40mg pratsolitabuja :/

Rauhallista viikonloppua kaikille 😘.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2020 klo 17:59

Hoitsulla kävin tuossa eilen. Meni hyvin. Hoitsut ne on iloisempia, jos näkee potilaan voivan hyvin. Jos sinne menee itsemurhafiiliksissä, niin sympatiaa ei heru. Melkein tuntuu että siellä ei saa voida huonosti? Psykiatri tuli käynnin päätteeksi ja sanoi, että jatkaa moxeja, mutta jos vedän överit vielä kerrankin, niin katkaisee siihen. No sitten en varmaan vedä överejä? :/ Eilen meni 4, tänään 3, kuten suunnittelin. Jos niitä alkaa ahmimaan tosissaan liikaa, niin aggressiot sitten kyllä heräilee ivttumaisesti. Kandee ottaa max just joku 4, 2x kerralla, 4h väli ainakin. Opamox imeytyy hitaasti (hitaiten bentsoista) ja siinä on aktiivinen vaikutus aika pitkä mielestäni Diapamiin verrattuna, ainakin minun kohdalla. Toleranssi tosin alkoi kasvaa jo aika nopeasti, mutta minkäs teet.

Ajattelin tosiaan kysyä kassamyyjää kahville, vaikkei ole elämästä paljoa mitä näyttää. CV on aika huono, mutta voi sitä ihmiseen yrittää tutustua. Kassamyyjäthän ovat minulle läheisimpiä ihmisiä nykyään! Sehän joskus servaili minua, kun ostelin kaljaa ym. 130+ kilosena alkoholisti lihapullana. Noh, ei se mitään. Dialogi voisi mennä näin:

Minä: Mikä sun nimi muuten on?

Myyjä: <Nimi> tai <En kerro>

Minä: Selvä <Nimi>, ja anteeksi, mutta olet kyllä söötein näkemäni kassaneiti. Ajattelin tuossa joulukuussa jo kysyä lähdetkö kahville. Miten sulle passaa? :/