Mikäs revanssi se oli? 😐
Taidat jaana tykätä saunomisesta 🙂 Mä olen niin monta kertaa toivonut, että tässä kerrostalossa olisi sauna, josta voisi varata vuoroja. Mut kai tää on liian uusi - joissakin isommissa asunnoissa on ilmeisesti omat saunat, mutta ei näissä pikkuyksiöissä. Ihan huonoa suunnittelua, kun pyöräkellarikin puuttuu! 😉 Vähän kadehdin kavereita, jotka ovat vuokraamassa jostain omakotitalosta alakerran (paitsi että en kyllä sitä muuttoa).
Millainen asunto sulla jaana on? Mulla on pieni yksiö, joka on tosi usein sotkuinen kun tavaraa on vähän enemmän kuin säilytystilaa. Tai kai se mahtuisi, jos sen jaksaisi kunnolla järjestää, mutta en ole saanut aikaiseksi. Yläkaapeissa olisi kyllä tilaa, jos jaksaisi ruveta jakkaran kanssa niitä järjestelemään, pituusrajoitteinen kun olen. 🙂 Muuten kyllä tykkään mun asunnosta. Mulla on huonekasveja, ja pitsiverhot (joita kyllä naureskelin aika paljon kun laitoin - miellän itseni vieläkin välillä vähän hevariksi, joten ne pitsiverhot oli kyllä teinivuosina viimeisin asia jonka kuvittelin ikkunaan ripustavani 😀 ) Hihii, hauskaa rikkoa omia ennakkoluulojaan!
Tosin ne pitsiverhot sopivat paremmin kun mulla oli vielä semmoinen ihana tummanvihreä päiväpeitto - mutta nyt sen tilkut ovat kuluneet sen verran että ne alkavat irtoilemaan. Vaihdoin sen äidin jemmasta löytyneeseen, mummon ostamaan, mutta se on niin vaalea että pelkään koko ajan sotkevani sen. (Mulla ei ole sohvaa tai nojatuolia, joten löhöilen aika paljon sen päiväpeiton päällä.) Pitsiverhoihin yhdistettynä taitaa tulla vähän turhankin prinsessa-vaikutelma, mutta olkoon nyt paremman puutteessa.
Miten meni muuten vieraiden kanssa? Mulla oli niin kiireinen/stressaava viime viikko, etten oikein ehtinyt kiinnostumaan muiden jutuista, vaikka tärkeitä ihmisiä ovatkin ☺️❤️