Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2023 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2023 klo 18:46

Kaikkinaisvaltaiset kuulumiset ja terveiset. Minusta tuntuvat asiat ja aistimukset, joiden en toivoisi jäävän käsittelemättä. Mielentila, joka minusta on tärkeätä tuoda julki. Olenko hyvällä vaiko pahalla liikkeellä, ja millaisia visioita saan kokoon siitä. Kaikkinaisvaltaisesti raha-asioissa tapahtuneet käänteet ja mutkat joiden toivoisin oikenevan. Seksuaalisuuden ja syövän välien selvittely.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2023 klo 16:51

Kävin kaupassa ja unohdin ostaa margariinia.

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2023 klo 19:54

Minulta loppuivat keinot saada tulta tupakkaan, joten ajattelin lopettaa tupakan polton, koska tuuli tulee Jumalasta niinkuin sade, ja tuuli nousee puhaltamaan tulet pois kun yritän sytyttää tupakan. Se on merkki siitä ettei Jumala pidä tupakoimisestani, joten ajattelin lopettaa tupakoimiseni ennen kuin on liian myöhäistä. Toivon että saan siihen tahtoa ja voimaa Jumalalta, etten sortuisi siihen enää. Toivottavasti se ei ole yhtä hankalaa kuin kuningas alkoholista luopuminen, vaikka epäilen että se on ollut hankalampaa vielä. Kunhan jaksan päivän kerrallaan olla ilman sitäkin. Tämä voi olla loppuelämäni tärkeä päätös, ei kiitos tupakalle.

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2023 klo 08:29

Luopuminen on vaikeaa, pitää muuttaa päivittäisiä tottumuksiansa, ettei menisi tupakalle. Olen taas tottunut käymään heti aamulla herättyäni ulkona tupakalla, mutta nyt en mene. Huomaan tulevani juttuun itseni kanssa, koska muistin vielä aamulla että minun piti nyt lopettaa tupakoiminen, ennen kuin menin ulos tupakalle normaalin aamuhälinän saattamana.

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2023 klo 09:53

Mietin vielä vähän tuota tupakan polton lopetusta, mutta en ole varma että kykenen lopettamaan noin vaan vaikka minulla on vielä tupakoita. Sain eilen ostettua uuden sytyttimen ja se toimii vielä. Minulla on ollut illuusioita, joiden todenperäisyyttä en ole voinut kiistää.

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2023 klo 08:57

Olen herännyt. Mysliä ja jugurttia aamupalaksi. Otin lääkkeet. Kahvia pitää saada.

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2023 klo 07:36

Eilen kävi virpojia kaksi tyttöä, annoin karkkipussit molemmille. Ja illalla kävi veljeni ja hänen vaimonsa, jotka toivat pari pääsiäismunaa tullessansa. Olivat käyneet katsomassa jotain tonttia tossa lähellä ja ajattelivat sen olevan liian kallis.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 03.04.2023 klo 09:31

Pikemiten kirjoitti:
Eilen kävi virpojia kaksi tyttöä, annoin karkkipussit molemmille.

Täällä ei näkynyt virpojia, mutta kiva että sinulla kävi ja olit vielä varautunutkin (tai ainakin annettavaa löytyi) 😊 Heille jäi varmaan hyvä mieli. Meinaavatko veljesi vaimoineen rakentaa talon, jos käyvät tontteja katselemassa?

Minä tein meille kakun pääsiäisen ja kumppanin viimeisen työttömyyspäivän iloksi. Hän aloittaa uudessa työssä tänään.

Hyvää pääsiäisviikkoa, kiitos että olet olemassa!

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2023 klo 06:27

Hei Soroppi. Veljeni on kova rakentamaan itsellensä taloja. Saattaa hyvin olla että jos hän löytää sopivan tontin sopivaan hintaan että hän innostuu rakentamaan siihen taloa tai taloja.

Kumppanillesi mukavia työpäiviä ja sinulle myös mukavia työpäiviä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2023 klo 09:49

Tänään minun piti mennä hakemaan ruokaa raitin pysäkiltä, mutta taidankin mennä kauppaan, josta saan ruokaa sopu hintaan. Tarvitsen leipää, juustoa, uunimakkaraa. ja ranskalaisiaperunoita. Voisin kokeilla prismaa. ja ostaa myös murukahvia.

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2023 klo 08:20

Hyvää pitkää perjantaita ja pääsiäistä kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2023 klo 06:59

Mukavaa tiistaita kaikille. Tänään tulee minulle jalkahoitaja kotiin, on maksettu. Siihen upposi rahaa 70 € ja on sen verran kallista etten oikein pärjää taloudellisesti nyt ollenkaan hyvin. Käytin kaikki säästöni.