Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2023 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2023 klo 18:46

Kaikkinaisvaltaiset kuulumiset ja terveiset. Minusta tuntuvat asiat ja aistimukset, joiden en toivoisi jäävän käsittelemättä. Mielentila, joka minusta on tärkeätä tuoda julki. Olenko hyvällä vaiko pahalla liikkeellä, ja millaisia visioita saan kokoon siitä. Kaikkinaisvaltaisesti raha-asioissa tapahtuneet käänteet ja mutkat joiden toivoisin oikenevan. Seksuaalisuuden ja syövän välien selvittely.

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2023 klo 08:33

Tänään pitää vihdoin pestä pyykkiä, minulla on varattuna talon pesula klo. 10 - 12. Kello 14. tapaan asuntoohjaani, ehkä pitäisi siivota jääkaappi.

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2023 klo 07:44

Kiva kuulla että Eieiei on elossa, vaikka masentunut ja surullinen, Ja että Soroppi on muuttanut uuteen maahan kumppaninsa kanssa, joka on ilmeisesti ulkomaalainen.

Minulla on menossa kaikenlaista tänäänkin, Heräsin kummalliseen uneen aamulla. Yritin jatkaa unen näkemistäni koska muuten uni jäisi keskeneräiseksi, mutta en onnistunut. Nousin ylös, puin päälle, otin aamulääkkeet, ja aamupalan, ja kävin ulkona tupakalla. Tapasin ulkoovella naapurini, toivotimme huomenta puolin ja toisin, menin ulos, ja ollessani tupakalla naapurini meni ohi koiran kanssa, joka linkkasi jalkaansa, ajattelin että onko hän huomannut koiransa linkkaavan, mutta en sanonut asiasta mitään, toivotin vain hyvää huomenta. Poltettuani tupakan tulin sisään. Ulkoovi on kamalan jäykkä, ei meinaa voimat riittää aukaista sitä tarpeeksi, jotta pääsisin rullaattorin kanssa sisäpuolelle. Tulin sisälle. ja huomasin pihan olleen lähes sula. No, huomiseksi saattaa tulla lumisadetta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.03.2023 klo 12:19

Kiitos myötäelämisestä 🙂

Ollapa taito jatkaa halutessaan samaa unta, joka jäi herätessä kesken. Joskus harvoin uni jatkuu heräämisen ja uudelleen nukahtamisen jälkeen, mutta ne tapaukset joita muistan taitavat olla painajaisia. Tai ehkä asiat menevät mielessäni sekaisin, ja kyse oli vaan toistuvista unista.

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2023 klo 07:40

Heräsin aikaisin, en saanut uudestaan unesta kiinni. Mieleni askaroi menneisyydessä, enkä saanut rauhaa sielulleni. Nousin ylös, istuskelin ja mietiskelin mennäkö suihkuun vai eikö mennä, siinä vasta pulma. Lopulta en mennyt suihkuun, ja puin päälleni, otin aamulääkkeet, ja söin aamupalan, ja kävin ulkona tupakalla, totesin ettei tupakka askissani ole enää mitään ja ajattelin ottavani jäljelle jääneet tupakat esille. Ai, että inhottaa nuo menneisyyden asiat.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2023 klo 07:29

Lähden ystävieni kanssa Tallinnan risteilylle tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2023 klo 15:36

Oli kivaa Tallinnan ristelyllä, ostin tupakkaa laivalta, ja jääkappi mangeettia 2, ja pitkät housut maista. Tänään olen ollut vähän väsynyt, otin päikkärit. ja nyt teen ruokaa, tonnikalaa ja riisiä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 20.03.2023 klo 19:54

Haluaisin maistaa tekemääsi ruokaa. Se voisi rauhoittaa minua.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2023 klo 08:53

Eieiei kirjoitti:
Haluaisin maistaa tekemääsi ruokaa. Se voisi rauhoittaa minua.

Ei se ole vaikeaa tehdä itse. keittää riisiä ja lisää siihen kalaliemikuution ja suolaa, ja purkillisen tonnikalaa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2023 klo 11:51

Olin tuoli jumpassa. Hiki tuli.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.03.2023 klo 21:49

Täällä kanssa hiki, kävin ison mäen alla kaupassa. Ostin tavallisten nopeasti kuluvien (salaatti, leipä, pasta) lisäksi mausteita ja heräteostoksena suolaisella karamellilla päällystettyjä manteleita. Piilotin ne kauimmaiseen keittiön kaapin nurkkaan, ettei tulisi syötyä kaikkia kerralla.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2023 klo 09:12

Osallistun paksusuolen syöpä seulontaan. Otin näyteen tänä aamuna, se pitää viedä postiin. Ja käydä äänestämässä, katsoin ehdokkaan valmiiksi, äänestin häntä kuntavaaleissa. En pidä ajatuksesta että minun täytyy äänestää yle ollenkaan ketään, mutta käyn äänestämässä silti.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2023 klo 06:59

Tänään taas heräsin kesken unieni, näin juuri unta siitä että asuin maalla ja minun piti käydä kaupassa. Herätessäni olin vähän aikaa ulkona kesäisessä ilmassa, ennen kuin ymmärsin missä olin, ja kuka olin. Puin päälleni ja kävin vessassa, Otin lääkkeet ja kävin tupakalla ulkona, tullessani sisälle jouduin käyttämään avainta, koska rapun ulkoovi ei ollut vielä auki. Hissillä tullessani alkoi nenäni vuotamaan räkää, enkä saanut sitä pyyhittyä ennen kuin sisällä, jouduin aukaisemaan avaimella huoneistoni oven, rä´än valuessa nenästäni. Tulin sisälle ja riisuin ulkovaatteet päältäni ja pyyhin nenäni. vaihdoin ulkojalkineet sisäjalkineisiin ja aloin keittämään kahvia, ja paahtoleipiä kahvin kanssa. Otin aamupalaa, ja laitoin uuden nicotinellin suuhuni. Ja tulin makuualkoviini tietokoneelle, katsoin ensin veikkauksen sivut ja huomasin että olen voittanut kenossa 1,40 euroa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 26.03.2023 klo 09:09

Kaipaatko maaseudulle asumaan tai oletko elänyt siellä aiemmin elämässäsi? Tuntuu siltä että unessa sinä pääsit pois arkesi kuvioista.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2023 klo 16:05

En varsinaisesti ole asunut maaseudulla, mutta olen käynyt kylässä siellä, vielä välillä kaipaan niitä kesäpäiviä ja pellonpientareita.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2023 klo 09:01

Tänään menen kylämajaan syömään asuntoohjaajani kyydissä joudun selviytymään takaisin itsekseni joko bussilla tai taxilla, veikkaan että tulen bussilla, koska minun on käytävä vielä kaupassa tullessani. Luultavasti käyn k-marketissa, josta ostan leipää, juustoa, margariinia, jauhelihaa, makaroonia, kananmunia ja maitoa. Saan tehtyä makaroonia ja jauhelihaa, jota syön useamman päivän. Kahvia minulla on varastossa useampi paketti, jotka pitää käyttää.