Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2023 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2023 klo 18:46

Kaikkinaisvaltaiset kuulumiset ja terveiset. Minusta tuntuvat asiat ja aistimukset, joiden en toivoisi jäävän käsittelemättä. Mielentila, joka minusta on tärkeätä tuoda julki. Olenko hyvällä vaiko pahalla liikkeellä, ja millaisia visioita saan kokoon siitä. Kaikkinaisvaltaisesti raha-asioissa tapahtuneet käänteet ja mutkat joiden toivoisin oikenevan. Seksuaalisuuden ja syövän välien selvittely.

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2023 klo 08:23

Kakku oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Tänään olen herännyt päivään ja ottanut lääkkeet ja ottanut aamupalaa, sekä käynyt ulkona tupakalla, poltin 2 tupakkaa yhden sijasta.

Tänään tulee siivooja siivoomaan asuntoani. Olen saanut kaupungilta siivousapua.

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2023 klo 10:17

Luen 3 päivää historiallista romaania, englannin kapteenista ja meritaisteluista. Teksti on kovin pientä ja hankalaa luettavaa, josta ymmärrän vain osan, suurin osa jää ymmärtämättä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2023 klo 15:14

Olen vain lukenut kirjallisuutta monta päivää. Hajotin silmälasini, mutta löysin toiset silmälasit. En ole viitsinyt kirjoittaa tänne usein, ja huomasin katsoessani muiden kirjoituksia, etteivät hekään ole viitsineet kirjoitella usein, joten en ole kovin erinlainen kirjoituksissani muiden kanssa, vaikka joiden kuiden aiheet kirjoittaa ovat kovin erillaisia.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2023 klo 10:58

Kävin kaupassa, menin taxilla ja kävin apteekissa, tulin bussilla takaisin, jopa maksoin matkani vaikka minulla oli rullaattorini mukanani. Istuin rullaattorissa ja penkeillä ainakun väsyin kävelemiseeni.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2023 klo 15:55

Otin päikkärit, näin kivoja unia. Illalla menen AA-ryhmään hoitamaan raittiuttani ja tapaamaan ystäviäni. Saan kyydin ystävältäni.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2023 klo 15:31

Olen lukenut historiallista romaania kokoajan ja välillä yrittänyt ajatella jotain vain muuta onnistumatta siinä kovin hyvin. Kuitenkin huomaan ajattelevani ystävääni ja tupakoimista jonka olen lopettanut taas kerran ja raha-asioitani, sekä tulevaa Tallinnan risteilyä, jonne menemme suuremmalla porukalla. Meitä lähtee 5 ystävystä Tallinnan risteilylle 19.3 että kaikki menisi hyvin meillä on hytti lepäämistä varten. Mietin että kuinka paljon tarvitsen rahaa mukaan, mutta en ole siitä varma. Jos en ala taas polttamaan tupakkaa, pärjään tosiaan vähemmällä rahamäärällä, jonka saan kokoon helposti.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2023 klo 08:44

Mietin että pyytäisinkö edunvalvonnasta vähän ylimääräistä rahaa Tallinnan risteilylle.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2023 klo 11:36

Ensi viikolla täytyy soittaa edunvalvontaan ja kysyä vähän ylimääräistä rahaa Tallinnan risteilylle.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2023 klo 08:01

Tänään olen herännyt, noussut ylös, ottanut lääkkeet, ja aamupalan. Huomasin juuri ottaa pois laastarin käsivarrestani jossa se oli injektion laitosta asti, joka taisi olla viime viikolla.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2023 klo 09:28

Tänään olen herännyt, nousut ylös, pukeutunut, ottanut lääkkeet, ja aamupalan, käynyt ulkona tupakalla, jonka lopettamista olen yrittänyt ja onnistunut olemaan välillä pari päivää ilman.

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2023 klo 09:14

Luen kirjaa, historiallista romaania tämä on 4 kirja samaa sarjaa, merimiesten ja kapteenin ylistystä, sitten tulee loppu.

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2023 klo 07:03

Tänään kävin suihkussa, otin lääkkeet, ja vielä pitää mennä aamupalalle, ja pukea päälle puhtaat vaatteet. Tänään täytyy pestä pyykkiä, ja tulee siivoojat.

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2023 klo 07:03

Piha on yhtä vesisohjoa, siitä ei pääse kastamatta kenkiänsä, ja meinasin mennä nurin kun on niin liukas jää kerros alla, ja vettä sataa.

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2023 klo 15:04

Veljeni kävi kylässä ja antoi 50 euroa tallinnan matkaa varten, yhdessä oman rahani kanssa, minun pitäisi pärjätä hyvin, edunvalvonta lupasi 25 euroa ylimääräistä rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2023 klo 12:24

Olen käynyt kaupassa taxilla. Nyt mietin koska alkaisin tehdä ruokaa, minulla on napollinpata ainekset.