Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Mitä kuuluu nyt kun olet täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.02.2023 klo 18:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2023 klo 18:46

Kaikkinaisvaltaiset kuulumiset ja terveiset. Minusta tuntuvat asiat ja aistimukset, joiden en toivoisi jäävän käsittelemättä. Mielentila, joka minusta on tärkeätä tuoda julki. Olenko hyvällä vaiko pahalla liikkeellä, ja millaisia visioita saan kokoon siitä. Kaikkinaisvaltaisesti raha-asioissa tapahtuneet käänteet ja mutkat joiden toivoisin oikenevan. Seksuaalisuuden ja syövän välien selvittely.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2023 klo 08:09

Minusta tuntuu etten kyennyt paranemaan kokonaan syövästä, vaan osa siitä on vieläkin minussa. Se vaikuttaa mielentilaani olen aika masentunut. Minulla on sellainen tunne että nyt kun olen lopettanut tupakoimiseni saattaisi olla mahdollista parantua kokonaan syövästä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2023 klo 19:57

En osaa vastata itselleni. Olen koko päivän yrittänyt kuluttaa aikaa jotenkin vain kunhan aika kuluisi hiljalleen eteenpäin. Välillä olen miettinyt kuinka pitkä aika on minuutti, ja seurannut sekuntti viisaria kellossa. Ei minulla ole ollut sen pahempi olo kuin muutenkaan, aika vain tuntui pitkältä. Istuessani sohvalla ja katsellessani eteenpäin kun mitään ei tapahdu tänään, havahduin laittamaan radion auki ja katsoin tvtä välillä, kun tvstä tuli jotain vain ohjelmaa joka tuntui mielenkiintoiselta. Oikeastaan nämä viikonloput tuntuvat minusta pitkiltä koska minulla harvoin on rahaa enää viikonloppuna, kun olen tuhlannut rahat jo viikolla ja loput tallettanut tavoitetililleni saadakseni säästettyä edes vähän rahaa, vaikka yhtä usein otan rahat tavoitetililtäni ja käytän ne ennen kuin ne ehtivät säästymään, mutta olisi hyvä jos olisi rahaa vielä viikonloppuna, että voisi mennä ulos syömään jotain, jotta olisi jotain vaihtelua elämässä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2023 klo 08:26

On aamu, hyvin nukutun yön jälkeen. Olen ollut hereillä hetken, ja pukenut, ja ottanut aamu lääkkeet, ja ottanut aamupalaa. Aamupalaani kuuluu kuppi kahvia ja 2 paahtoleipää joihin laitan margariinia ja juustoa, välillä herkuttelen kurkku tai tomaatti viipaleilla. Tänään taidan syödä salaattia ja voisin paistaa jauheliha pihvin tai 2 pihviä kun on vajaa rasia jauhelihaa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2023 klo 10:19

Nyt pitää odottaa että asuntoohjaajani soittaisi että saisin sovittua huomisen lääkärissä käyntini hänen kyydissään, kun taas vaihtui asuntoohjaaja.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 13.02.2023 klo 22:53

Pikemiten kirjoitti:
Aamupalaani kuuluu kuppi kahvia ja 2 paahtoleipää joihin laitan margariinia ja juustoa, välillä herkuttelen kurkku tai tomaatti viipaleilla.

Kuulostaapa herkulliselta!

Mulla särkee selkää mutta olen pian perillä. Rinkka on puolityhjä, kun ei pakatessa tullut mieleen kovin paljoa asioita joita tarvitsisin. Pitää kävellä muutama kilometri majoitukseen ja sitten pääsen viimeinkin nukkumaan ☺

 

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2023 klo 08:40

Tänään huomasin että leivänpaahtimeni paahtaa leipiä liikaa ja käänsin sitä vähän pienemmälle paahdolle, saa nähdä onnistuuko leivät paahtumaan nyt paremmin.

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2023 klo 08:25

Eilen valvoin pitkään ennenkuin sain unesta kiinni, ja tänään nukuin 8 asti. Olen syönyt aamupalan ja lääkkeet. Ja pukenut päälleni, suihkussa en ole käynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2023 klo 17:40

Tänään kävin suihkussa, ja puin kylpytakin päälleni, käärin hiukseni pyyheliinaan ja tulin keittiöön, jossa otin lääkkeet ja söin aamupalaa. Päivä lähti käyntiin. puin puhtaat vaateet päälleni ja soitin ystävälleni.

Myöhemmin iltapäivällä lähdin ystäväni kyydissä tapaamaan ystäviäni, joimme kahvia ja keskustelimme, sain ystävältäni kyydin kotiin. Minun piti mennä kauppaan tänään mutta en jaksa lähteä. pärjään kyllä huomiseen.

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2023 klo 07:06

Tänään aamulla puutumista käsissä ja kramppia jaloissa. Olenko tulossa vanhaksi?

En kaipaa töihin, enkä seksiä, enkä alkoholia, mutta tupakasta on vaikeata pysyä erossa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2023 klo 11:28

Yö unet saisivat olla mahdollisia ja kestää illasta aamuun asti.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2023 klo 17:11

Todellisuudessani olen toivoton, minulla on ongelmia ajan kanssa, joka tulee pitkäksi, ja ennen kykenin saamaan ajan kulumaan mukavasti eteenpäin, mutta nyt olen kuin kala kuivalla maalla, enkä näe mitään mahdollisuuksia harrastaa jotain vain saadakseni ajan kulumaan ja tullakseni tehneeksi jotain vain ajan kulukseni.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 24.02.2023 klo 06:18

Pikemiten kirjoitti:
Yö unet saisivat olla mahdollisia ja kestää illasta aamuun asti.

No tämä olisi kyllä mukavampaa! Oletko kärsinyt unettomuudesta?

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2023 klo 10:48

soroppi kirjoitti:

Pikemiten kirjoitti:
Yö unet saisivat olla mahdollisia ja kestää illasta aamuun asti.

No tämä olisi kyllä mukavampaa! Oletko kärsinyt unettomuudesta?

Aina aika ajoin kärsin yöllä heräilemisestä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2023 klo 12:22

Satutin eilen oikean jalkani ulkona kun kaaduin, ja kävin tänään jorvin päivystyksessä, mutta eivät ottaneet vastaan minua, vaan lähettivät kotiin, sanoivat että jos tilanne pahenee maanantaihin menessä pitää tulla uudestaan. No, empä usko.

Käyttäjä kirjoittanut 26.02.2023 klo 09:04

Huomenna tulevat taas tuholaistentorjujat myrkyttämään sokeritoukkia. Ja pitää mennä apteekkiin ja injektiolle psyk.polille. Illalla syömään syntymäpäiväkakkua.