Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2019 klo 19:41

Treffit eivät onnistu ikinä, aina tulee "jotain vain" muuta tekemistä toiselle osapuolelle.

Kaikki piti mennä hyvin, mutta ei siitä ole tietoakaan missään. Katsoin netistä tanssipaikkoja, mutta en vieläkään käsitä ettei niitä ole täällä päinkään, kaikki tanssilavat ovat jossain muualla, tai niistä ei ole ilmoituksia netissä.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2019 klo 07:22

Tänään on lyhyt päivä koulua. Ei kysymyksiä netistä, en mene ATK-luokkaan koulun jälkeen.

Illalla sauna, ja AA-ryhmä. Pitäisi taas värjätä vähän hiuksia saunassa, saa nyt nähdä tuleeko siitä mitään.

 

Käyttäjä Kokeella kirjoittanut 26.04.2019 klo 15:15

Treffit onnistuu joskus. Miehiäkin jännittää tulla tapaamaan jotakuta...kun valitettavasti naisetkin tekee niitä ohareita 🙁

Kiinnostavan tuntuinen hahmo olisit perehtyä enemmänkin mutta Sello viittaa siihen että olet kaukana, niin kaukana...kuten kaikki ihmiset jotka ovat mielestäni tutustumisen arvoisia...

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2019 klo 16:10

Hei. Olen saanut viestin mutta en näe sitä missään. Tänään on ollut kovin erikoinen päivä, olen käynyt treffipalstallani ihmettelemässä kuin ei tuo esittelyteksti meinaa olla asiallisesti paikallansa, vaan sitä aiemmat esittelytekstit tulevat esiin sieltä ja vaihtuu profiilikuvakin ihan itsestänsä edelliseksi kuvaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2019 klo 21:43

Hei kokeella. Odottelinkin viestisi ilmaantumista. Olet valitettavasti oikeassa siinä etteivät vain miehet jätä tulematta treffeille, jonkin esteen ilmaantuessa paikalle. On myös ihan normaalia etteivät miehet pidä vain määrätynlaisista naisista, vaan se on miehestä kiinni millaisista naisista mies pitää. Olen imarreltu että olen kiinnostava naisena. Miehet ovat kaikki erillaisia, heidät on vaikeata mieltää jotenkin edes saman sukupuolen edustajiksi. Olen tuntenut joitain " miehiä, jotka ovat kiinnostuneet miehistä" ja näitä on ollut vaikea käsittää eli ymmärtää, vaikka olisi vapaamielinen nainen, " en pidä itseäni miehenä."

Tänään olen kärsivällisempi kuin olen ollut vuosikausiin, ja huomaan sen ilmentävän yhtä tämän kaltaista suhdettani mieheen, joka minun jälkeen alkoi tapailemaan miehiä mies. Hänestä opin etten ollut aina itse se joka tapaa erillaisia miehiä peräjälkeen pilvinpimein.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2019 klo 11:02

Ulkona on kaunis ilma, aurinko paistaa, ja on lämmintä. Tekisi mieli lähteä kävelylle ulos, mutta kännykkäni on latauksessa.

Kohta pitää laittaa ruokaa, ajattelin tehdä riisi-jauhelihapataa, herne-maissi-paprikan kanssa.

Laitoin paprikoita kasvamaan parvekkeelle, ja kissanruohoa. Pitää käydä ostamassa orvokkeja parvekkeelle, joka kesäinen homma, en osaa kasvattaa niitä itse siemenistä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.04.2019 klo 21:00

Sä olet rohkea. Mä en uskaltais mennä treffipalstoille tai ees treffeille. Musta on tullu niin arka.

Ruokasi kuulostaa herkulliselta. Kumpa itekkin voisin syä, mut.... ehkä sit kun pystyn syömään, syön sitä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 10:19

Kiitos viestistä saloka.

On vaikeata ymmärtää mitä koet kuin et voi syödä. Ja ehkä olen sinusta rohkea kuin uskallan treffipalstalle kirjoittelemaan, se vaatii mielestäni enemmän kärsivällisyyttä kuin rohkeutta, en ole tavannut kuin yhden ihmisen.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 13:40

Kyllästyminen elämän yksinkertaisuuteen ja yksinäisyyteen on johdattanut minut treffipalstan sivuille pitämään seuranhakutoiveitani yllä. Haen seuraa yhteisiin harrastusmahdollisuuksiin.

 

Käyttäjä Kokeella kirjoittanut 28.04.2019 klo 15:27

En tiedä miksi mun viesti odotutti moderointia, liekö olen sitten oletusarvoisesti epäilyttävä. Toki minullakin on naisen ulkomuodosta tiettyjä seikkoja joita katselen mieluummin kuin toisenkokoisia tai värisiä vastaavia, mutta minusta tärkeämpää on tietynlainen klikkaamalla, kai se on sitten sitä kemiaa. Ja ainakin ne kirjoitukset mitkä täällä näen herättävät kiinnostusta.

Treffipalstat ovat kyllä monipiippuinen juttu...muutaman kanssa olen jutellut ja kaksi olen saanut tapaamiseen...ja sitten ilman kovin kummoisia perusteita lopettavat yhteydenpidon. Olisi kiva tietää että teenkö jotain väärin vai mistä on kyse...mies voi olla sokea mutta kun minusta on tuntunut että toinenkin on nauttinut.

Olenko tungetteleva jos kysyn millaisia miehiä haluaisit tavata? Mitä treffipalstoja olet kokeillut? Ja oletinko Sellon oikein Espooseen? Annan itsekin sen verran löysää että kerron olevani Etelä-Pohjanmaalla. Toki joskus käyn etelässäkin.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 16:35

Ihminen on moniselitteinen ja monimutkikas ilmiö. Jos " ei ole tietoa, eikä ymmärrystä, " tilanne jäisi ratkaisemasta.

Kuinka usein huudahdamme, " en voinut sille mitään." Tai, " en tehnyt sitä tahallani."

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2019 klo 18:51

Hei Kokeella.

Kiva että kirjoittelet. Täällä harvoin saa kontaktia muihin ihmisiin. Et ole yhtään tungetteleva, ja voin kertoa asuvani Espoossa, tosin aika kaukana Sellosta. Olen kirjoitellut sellaiselle treffipalstalle kuin " Happy pancake " se on ilmainen treffipalsta ja suosittelisin sitä ihan kaikille joita treffipalstat kiinnostavat, olen siellä samalla nimimerkillä " pikemiten."

Olet tervetullut sinne katsomaan. Kirjoittele vain täällä, sinua jo kaivattiin, kuvittelin sinun saaneen tarpeeksesi minusta kuin ei kuulunut mitään. Ja käy ihmeessä katsomassa nuo happy pancake sivut. Kerro minulle missä treffipalvelussa olet viihtynyt? Kivaa jatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 06:36

On maanantai aamu, eikä ole krapulaa, josta olen kiitollinen. Tänä aamuna on ajatukseni kulkeneet kummallisia teitä, äsken ulkona tupakalla ollessani aloin miettimään krapulaista miestä kusella kello kuusi maanantai aamuna, ulkona, ja vielä selvästi humalassa.

Miten lienee olisi naisen laita. palaillessa kotiinsa, yöjalasta, selvästi humalassa, maanantai aamuna kello kuusi, kusihädän yllättäessä vähän ennen kuin ehtii vessaan, kusee housuun ja voi pahoin, ja paskantaa.

Kaikkea sitä tuleekin mieleen. Ihan kuin naisia ja miehiä voisi verrata toisiinsa käytökseltään krapula-humalassa, lintujen laulellessa luonnon helmassa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 07:51

En mennyt kouluun tänään, ilmoitin että minulla on migreeni. Päässä jyskyttää ja voin pahoin, johtuu varmaan aamullisista ajatuksistani. Tämä taitaa olla samaistumista niihin ja menee varmaan päivän mittaan ohitse. Auringonvalo käy silmiini.

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2019 klo 16:57

Olen tänään innostunut paperitöistä, ja olen ollut aika ahkera, monenlaisia asioita vireillä.

Mietiskelen pitääkö minun lähteä AA-palaveriin illalla, kuin siellä monet viettävät raitistumisensa vuosijuhlia, enkä ole juhlatuulella, saisi siellä täytekakkuja syödä.

Omiin asioihini en saa tolkkua vielä pitkään aikaan, saattaa mennä koko kesä.