Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.05.2019 klo 19:45

Levollista ja rauhallista viikonloppua sinulle

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 08:44

Kiitos saloka.

Mietin; Kuinka ylipaino määritellään sukupuoleen nähden?

Mietin; Kuinka sukupuoli määritellään sukupuuhun nähden?

Mietin; Kuinka laihuttaminen on mahdollista näin ollen?

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 13:14

Lähden VikingLine risteilylle H.ki - Tallinna - H.ki 15.8.2019 Minulla on varauksessa 2 Deli kuponkia.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2019 klo 08:32

Pitäisi taas viitsiä pestä pyykkiä, varata pesulasta aika. Ja imuroida kaikki lattiat. Käydä kaupassa ostamassa puuttuvat elintarvikkeet.

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2019 klo 07:28

Enpä saanut eilen kaikkea tehtyä. Tänään menen ankkuriin aamiaiselle ja ruuanhakuun. Minun piti lopettaa tupakan poltto, nyt on mennyt iso aski päivässä, tilanne vain pahenee.

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2019 klo 10:12

Selvisi että Ankkuri on tämän viikon kiinni, aukee vasta 13.5.2019. Kävin kaupassa ostamassa sämpylöitä ja sulatejuustoa. Ja Marshmallow paketin. ja tulin kotiin...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.05.2019 klo 12:09

Harmi että ankkuri oli kiinni, siellä on varmaan hyvää ruokaa.

Mun piti juhannuksen jälkeen mennä laivalle, mut se peruuntui. Äiti suunnittelee uutta matkaa, mut en ole järin innostunu.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2019 klo 18:28

Kävin koululla ja juttelin opon kanssa, hän myönsi minulle 2 viikkoa sairauslomaa, ja jos haluan ja vointini on parantunut voin palata loppuajaksi kouluun. Koulu loppuu kuun lopussa ja saan todistuksen. Saattaa tulla postissa, jos oloni ei parane.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 09:01

😆 Olen tilannut seurakunnan rekisteristä kastetodistukseni. Siitä näkyy kummini. 😉😉

Tulee postissa ja lasku. 😃  Tänään vähän parempi olo, mutta vielä on harha-aistimuksia.

Toivoa sopii ettei se vaikuta postiini. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 11:35

Tänään kissan eläinlääkärin rokotukset. 😲

Tekemiset kasaantuvat ja unohdin käydä pankissa.😲 Piti käydä pankissa, mutta en ole vielä käynyt. 😲 Täytyy lähteä pankkiautomaatille.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2019 klo 13:16

Kivaa et on parempi olo ja sait saikkuu.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 15:57

Käytin kissan rokotuksessa eläinlääkärissä, menimme kävellen, eläinlääkäri kehui kissaa hyväkuntoiseksi, ja rokotti ensin pieleen ja sitten paremmin. Kissa oli ihmeen kiltisti, ja kuin tulimme bussilla kotiin päin, ja pääsimme kotiin, oli kissa ihan ihmeissään ja katsoi kaikki paikat ihan kuin ei olisi uskonut pääsevänsä takaisin kotiinsa, sitten se söi ja meni takaisin nukkumaan. 😲

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 16:34

Ostin tänään krysanteemin parvekkeelle. 😀 Paprikat eivät ole lähteneet vielä kasvamaan, ja kissanruoho kasvaa kiusallisen hitaasti. 😀 Orvokkeja voisin myös ostaa parvelleelleni.

 

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 08:34

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, luonto on jo vihreä, ensimmäiset kukkaset kukkivat. 😀😂

Tänään on torstai. Oloni on vielä aika hajanainen, ja mietin liian paljon asioita, jotka eivät minulle kuulu. 😀😂 Eilen olin aika kovassa raittius-humalassa-entisaikojen-kunniaksi, 😀 tämä tapahtu AA-ryhmän jälkeen kuin olin palannut kotiini, ja muokannut kirjoituksiani. 😀 Ei minulla ole tänään krapulaa kuitenkaan eilisen raittius-humalani jäljiltä. 😀 Jotenkin tuntuu olevan sellainen käsitys, ettei raittius-humalaa ole olemassakaan, ja aina piti itse juoda jotta voisi olla raittius-humalassa. 😀😂

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 12:19

Menin tilaamaan syntymätodistukseni myös entisillä nimilläni.😀😂😆