Olen tajunnut sen että ihminen kuolee. En halua sitä. En haluaisi ajatella sitä.
Ja sitten nämä mielenterveys asiatkin ovat niin vaikeita. Minkä takia näitä sairauksia pitää olla? Minkä takia ihminen ei voi vanheta rauhassa, ilman masennusta, kaksisuuntaista tai skitsofreniaa? Mikä Jumala on sellainen, joka antaa ihmisten vain kärsiä?
Kai tää on sitten niin sattuman kauppaa kaikki. Voi kuolla jo synnytyksessä. Voi kuolla jo huomenna. Mikään ei ole varmaa. Ja sitten on niin raskasta elää välillä, kun on näitä luoja ties mitä vaikeuksia. Kun joutuu syömään lääkkeitä. Ja maailma ei välitä paskaakaan vaikka minä kuolisin. Se olisi vain minun maailmanloppu.
Mutta milloin elämä on ylittänyt sen rajan ettei kestä enää? Sitä tässä nyt haen. En minä mitään itsemurhaa suosittele kenellekkään, enkä itsellenikään. Haluaisin vain sanoa sen että kyllä ihmiselämään mahtuu kaiken näköistä paskaa. Jokainen sekunti on kuitenkin elämää. Ja kun aivot lakkaavat toimimasta, niin ei ole enää mitään. Kun tämä päätietokone sammuu, niin sammuu koko maailma. Näin se vain on. En tiedä mikä tämän prosessorin tarkoitus oikein on? Minkä takia me kulutamme päätämme? Kai tämä elämä on vain sitten tällainen leikki tai kilpailu...