2suuntainen ja liikunta

2suuntainen ja liikunta

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 18:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.04.2015 klo 18:26

Hei kaikille
Kirjoitan tänne liikunnan hyödyllisyydestä ja haitoista
Mietin olenko koukussa liikuntaan koska on lähes pakonomainen tarve lähteä lenkille lähes päivittäin.Eilenä tein aamusta muutaman tunnin pyörälenkin jonka jälkeen olin fyysisesti aivan puhki.Toisaalta aivot erittivät endorfiineja elikä liikunnan tuottamaa hyvän olon hormoonia,niin henkinen olo oli erinomainen .
Sama toistui tänä aamuna tosin tein lyhyemmän lenkin että pääsisimme kyläilemään.
nyt ei fyysinen rasitus niin kova,mutta hakemani hyvän olon tunne tuli-

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 20.04.2015 klo 13:49

Hei
Olipa mahtava ilma, kylmä pohjoistuuli haitasi vähän pyöräilyä,mutta vajaat 2tuntia pyöräilin.Ja huomenna uudestaan.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 21.04.2015 klo 06:05

Huomenta kaikille
Tulee taas mahtava päivä.Lämpötila tällä hetkellä pakkasen puolella ,mutta eiköhän puolen päivän aikaan hyvä pyöräillä.

Käyttäjä daleg55 kirjoittanut 21.04.2015 klo 09:31

Huomenta. Viime yönä nukuin huonosti, vain pari kolme tuntia. Ne särkylääkkeet joita mulle on määrätty yleensä väsyttävät mutta jostain kumman syystä joskus valvottavat ja päässä pyörii outoja asioita ja olo kertakaikkiaan levoton, taskaisakin.

Pyöräretki eilen jäi aika vaatimattomaksi kun iltapäivällä alkoi tuulla navakasti. Oli tarkoitus ajaa noin 25 kilsan lenkki, jäi viiteen. Navakka ja puuskainen tuuli ei ole kiva yhdistelmä pyöräilyyn.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 21.04.2015 klo 10:31

Hei
Enpä malttanut odotella että aurinko lämmittäisi ilmaa.Tein saman lenkin kuin eilen. tuuli ei yhtä paha,mutta kylmäähän se on.
Maha ei kestä kaupallisia urheilujuomia,vaan tein itse sekoituksen juoma pulloon.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 22.04.2015 klo 06:19

Huomenta kaikille
Mieliala parempi kuin edellis aamuina.
Lämpötila on vähän korkeampi eilen,lenkille viimeistään puolenpäivän alikaan.

Käyttäjä daleg55 kirjoittanut 22.04.2015 klo 09:13

Huomenta. Eilen poljin sitten tämän kevään pisimmän pyörälenkin vaikka oli kova tuuli ja takaisin päin tulleessa joutui nojaamaan tanakasti että pääsi eteenpäin. Alamäissäkään ei päässyt huilimaan. Kieltämättä rääkkäsin itseäni tarkoituksella kun ketuttaa tämä jatkuva kipuilu. Saimpahan ainakin syyn kipuihin, niitä kun tulee makailullakin.

Kotona olin kyllä sitten aika sipissä mutta jotenkin hiivatin onnellinen olo. Voitelin jalkojen kipeimmät paikat "konivoiteella" ennen nukkumaan menoa niin eipä tarvinnut yöllä nousta voimistelemaan.

Tänään on sitten lepopäivä jota vietän lukemalla hyvän dekkarin. Suosittelen rankkaa liikuntaa masennuksestakin kärsiville sillä siitä saa ainakin hetkeksi fantastisen fiiliksen ja jos jaksaa niin liikunnalla vois parantua vaikka pysyvästi. Vielä parempi jos menee metsään reippailemaan. Siellä huolet haihtuu olemattomiin.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 22.04.2015 klo 10:00

Hei
Tuli noin tunnin lenkkitehtyä.
Yritin bongata västäräkkiä mutta eipä näyttäytynyt,vaimo oli eilen nähnyt sen.
Kyllä kunnon lenkki masentuneelle tekee terää.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 23.04.2015 klo 07:02

Hyvää huomenta kaikille
Yöllä satoi vettä,nyt näkyy vähän sinistä taivasta,jos ilma lämpenee lähden lenkille.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 23.04.2015 klo 14:12

Hei
Tuuli haittaa urheilusuorituksia pyöräily tai lenkkipolku vaarallisia tuulen vuoksi.
Pidän välipäivän tänään.Jospa huomiseksi tyyntyy.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 23.04.2015 klo 14:46

Nyt alkoi ottamaan pattiin noi taloudelliset ongelmat.
Maniassa tuli vietettyä tuhlailevaa elämää,ja nyt laskuja sitten tippuu.
Mutta kerron joskus myöhemmin lisää kunnes selvittelen mitä alkaa tapahtumaan.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 24.04.2015 klo 06:37

Huomenta kaikille
Hyvin nukuin yön vaikka ahdistus kova eilen.
Tänään lenkille kunhan aurinko alkaa lämmittää.

Käyttäjä daleg55 kirjoittanut 24.04.2015 klo 09:03

Huomenta vaan. Minä nukuin huonosti eli nukahdin kyllä illalla helposti mutta heräsin yhdeltä ja valvoin aamuviiteen, enkä yhtään tiedä miksi sillä kipuja ei nyt ollut nimeksikään.
Olisko vaikuttannu kun aloin miettiä eilen illalla liian syvällisiä ja kirjotin tuonne toiseen palstaan ministoorin aikuisiästäni, joka ei tosiaan ole mitään mielyttävää muisteltavaa, eikä pätkääkään helpottanut ainakaan mua että kerroin tuntemattomalle. En ole oikein koskaan uskonut siihen vertaistukeen jota täälläkin hehkutetaan että on hyväksi kärsivälle. Multa meni yöunet eli pahenti vaan mun elämää, ainakin hetkellisesti.

Täytyy saada ikävät muistot päästä ja sehän onnistuu helpoiten metsälenkillä. Päivästä näyttää tulevan aurinkoinen ja eilisen kaltaista räntämyrskyä ei näyttäisi olevan tulossa.🙂👍

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 24.04.2015 klo 19:59

Hei
Pyöräilin tänään noin 30km,johan teki hyvää,huonot muistot tosiaan jäi lenkille.
Muutenkin päivä meni nopeasti puuhastellessa,autoon kesärenkaat ja muuta sellaista.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 25.04.2015 klo 06:12

Huomenta kaikille
Hyvin nukutun yön jälkeen mukava herätä auringon paisteeseen.
Aion jossain vaiheessa tehdä jonkin näköisen lenkin.
Menenpä keittämään kahvit ja aamupalalle.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 25.04.2015 klo 15:20

Hei
Vajaan tunnin pyöräily tänään,eipä muuta ohjelmaa .Mieliala ok olosuhteisiin nähden.