Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 03.03.2012 klo 10:58 kohteessa Aikuisen elämää

olisi kiva tietää, mitä sinulle kuuluu!

Käyttäjä riepuliina aloittanut aikaan 08.03.2012 klo 21:44 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on nyt sitten diagnoosi. Yli vuoden olen kärsinyt mitä erilaisemmista fyysisistä oireista, jotka ovat tuoneet mukanaan huolen ja ahdistuksen ja jatkuvan kuolemanpelon tai kuoleman ajattelemisen. Ihan alkuperäistä syytä en tiedä miksi sairastuin, masennusta minulla on joskus nuorena ollut, mutta ensimmäisen (todella traumaattisen) synnytyksen jälkeen en ollut ihan normaali, vaan…

Käyttäjä MissJ aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 16:44 kohteessa Aikuisen elämää

Elikkä minulle on ilmaantunut ihan outoja oireita viime kuukausien (ehkä jopa jo vuoden) aikana. Tuntuu, että ”säikyn” tosi helposti. Esim. jos olen kotona, ja istuskelen vaikka koneella, ja puhelin alkaa soimaan, säikähdän ihan kamalasti ja tuntuu että sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Lisäksi minulla on välillä ihmeellisiä ”näköhäiriöitä”, eli näen…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 06.03.2012 klo 21:00 kohteessa Aikuisen elämää

Taas on se aika vuodesta kun pitäsi saada liiat läskit pois. Tai siis minä olen yrittänyt saada noita läskejä pois koko ikäni. Joka päivä näen kuinka ihmiset tuijottavat että siinä se läski taas menee. Ja monet jopa nauravat. Olen aloittanut opiskelun vanhoilla päivilläni ja joudun liikkumaan paljon nuorison keskuudessa. Siellä…

Käyttäjä Jonski aloittanut aikaan 12.03.2012 klo 16:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt 25-vuotias nainen. Minut raiskattiin 10 vuotta sitten, vuonna 2002. En ole puhunut asiasta kenellekään. Jollekin opiskelukaverille joskus kännissä itkenyt asiaa. Muuten en ole asiasta puhunut, enkä asiaa usein ajatellut. Nyt tuntuu että on pakko puhua, tai tehdä jotain. Raiskaus tuntuu nyt sattuvan enemmän ja se pyörii ajatuksissa päivittäin.…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 24.02.2012 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää

Miten on mahdollista, että Kela hylkää sairauspäiväraha hakemuksen, vaikka sekä lääkäri, että työvoimatoimisto on todennut minut työkyvyttömäksi. Kelan perustelu oli huonosti kirjoitettu lääkärin lausunto!! Nyt minun täytyy laatia valitus sosiaaliturvalautakuntaan. Työkkärin täti neuvoi hankkimaan uuden lääkärin todistuksen ja psykiatrin lausunnon. Ihan kiva masentuneena yrittää hoitaa näitä asioita. Hyvä, kun jaksan…

Käyttäjä Nataliaana aloittanut aikaan 04.03.2012 klo 18:55 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut enemmän tai vähemmän masentunut jo 7 luokasta asti.. Lääkitys on ja vaihdettukkin kerran ja juttelemassa käyty,mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen niin yksinäinen eikä ole ketään kelle puhua.. Masennuksen ja muitten ongelmien takia olen jäänyt jälkeen elämässä,koulut jäänyt,töitä tehnyt vain vähän. Ahdistaa… Elämässä ei vaan ole mitään mielekästä…

Käyttäjä ElämänValo aloittanut aikaan 05.03.2012 klo 21:39 kohteessa Aikuisen elämää

Meillä jokaisella on omat ongelmamme. Joskus ne ovat todella pahoja ja joskus ihan ok tasolla. Kuitenkin katsoppa tämä video ja hämmästy kuinka eräs on löytänyt todellisen onnen elämäänsä, vaikka moni voisi kokea hänen elämänsä todella onnettomaksi. Jaa ystävillesi tämä clippi, niin se tuo lohtua ja muistuttaa meitä… että moni asia…

Käyttäjä karol aloittanut aikaan 15.12.2011 klo 23:56 kohteessa Aikuisen elämää

Ihmiset ja ihmisten ennakkoluulot. jaan tämän nyt täällä teidänkin kanssa kun kerran rohkaistuin kirjoittamaankin, eli tässä pala mun elämää: Olen itse tullut äidiksi 17-vuotiaana, tällä hetkellä 2-lapsen äiti,esikoinen 9v ja juniori 6kk.. olen hoikka,pukeudun usein korkokenkiin ja käytän meikkiä yms, mistä on tullut monta kertaa (etenkin nuorempana) hyvin tuomitsevia katseita..…

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 06.01.2010 klo 22:52 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitan koulun. en keksi muuta. työelämään minusta ei ole. Olen varma, että minua piinaa oppimisvaikeus, mutta yritetään. Ajattelen, ett kunhan läpi pääsen ja saan jostain rahaa. Vaikka olis kohta 30-v naiselta minkälaista alisuoriutumista tahansa, näillä mennään.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: