Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597

Voxra

9
Käyttäjä Jaksaako? aloittanut aikaan 02.04.2013 klo 15:36 kohteessa Aikuisen elämää

Psykiatri määräsi Paroxetinin ja Mirtazapinin lisäksi uutena Voxraa. Onko kokemuksia?

Käyttäjä Harmaahylje aloittanut aikaan 17.04.2013 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, miten jaksaisin tämän kanssa. Olin mielestäni saavuttanut kahden vuoden terapiassa ihan isoja tuloksia, ja ahdistus vaikutti olevan poissa, vaikkakin masennus oli jäänyt jäljelle. Nyt se tulee takaisin. Tai tuli jo. Ja kovaa. Tavallaan tiesin, että näin kävisi, ja luulin, että olin ”varautunut”. Mutta olen äärettömän pettynyt, tunnen, että…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.04.2013 klo 23:38 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, Ei niin kauhean ”vakava” aihe, mutta onko muilla ollut seuraavaa? Olette aloittaneet aikanaan jonkin harrastuksen. Kenties sijoittaneet rahaakin hieman tarpeelliseen välineistöön. Sitten vain huomaatte, ettei kyseinen harrastus olekaan teille sopiva jostain syystä. Aito innostus lopahtaa jossain vaiheessa. Lopullinen lopettaminen on kuitenkin vaikeaa. Vaikkette kenties enää harrastaisikaan niin asian myöntäminen…

Käyttäjä Jupiteri aloittanut aikaan 25.04.2013 klo 18:48 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Kirjotin tähän jo kahesti tosi pitkän sekavan tarinan ja pyyhin sen kaks kertaa ja oon täs varmaa pari tuntia soutanu tätä kirjotusta… 😟. En nyt siis avaa mitään taustaa sen kummemmin. Sain aikasemmin tossa lähettene psykiatriselle polille, siel halusin terapiaan, joka sitten evättiin aika nopeesti ja sitte ajattelinki jo…

Käyttäjä Hipsu1 aloittanut aikaan 19.04.2013 klo 23:48 kohteessa Aikuisen elämää

Tilanne on sellainen, että itkettää koko ajan, monta päivää peräkkäin. Oikeastaan kaikki päivät on sellaisia, että saattaa rueta itkemään mistä tahansa asiasta. Mitään vastoinkäymisiä, pienimpiäkään ei kestä eikä jaksa. Töitä ei ole, eikä niitä jaksa edes hakea. Haluaisin muutta täältä paikkakunnalta pois, koska täällä ei ole mitään, työmahdollisuuksia ei käytönnössä…

Yksin

5
Käyttäjä snoopy77 aloittanut aikaan 22.04.2013 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu, että kuolen tähän suruun ja pettymykseen. En halua olla enää yksin. Tunteet on nyt hyvin pinnassa, öisin valvon ja pidättelen jatkuvasti itkua. Minut jätettiin viikonloppuna ja sydämeni on särkynyt, olen niin rikki. Tuntuu, etten kelpaa kenellekään. Lopetin kolme vuotta sitten itse pitkän, melkein 10 vuotta kestäneen, parisuhteen, koska en…

Käyttäjä aloittanut aikaan 25.04.2012 klo 12:28 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä tuntuu taas niin ahdistavalta, että pitää purkaa pahaa oloa vähän tänne. Olen siis 35-v. mies, jonka elämä on ollut jo kauan pahasti jumissa. Olen nimellisesti yliopisto-opiskelija, mutta käytännössä en ole saanut opintoja etenemään piiiitkään aikaan. Olen käynyt viimeiset 1,5 vuotta harvakseltaan YTHS:n psykologin juttusilla, mutta nyt hoitosuhde katkesi ja…

Käyttäjä Lianna aloittanut aikaan 29.01.2013 klo 22:04 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini kuoli 2viikkoa sitten ollessaan vain 55v! Elämää rakastava, kauneimman hymyn omaava ja lapsiaan rakastava äitinikin piti viedä. Isä meni tapaturmassa kun olin 3 vuotias ja äiti oli sen jälkeen tuki ja turvani kaikessa. Sairasti vaikeaa ms-tautia joka ei koskaan kuitenkaan elämäniloa vienyt. Olin niin iloinen kun sain tehdä hänestä…

Käyttäjä sejokajoskusoli aloittanut aikaan 15.04.2013 klo 16:25 kohteessa Aikuisen elämää

kai mä haluan että jonnekkin on jäänyt merkki musta. Moni selviää ja niin oon mäkin tavallaan. mut aloitan kirjoittamalla lyhennetyn version kaikesta tähän alkuun, olen 27, omistan koiran, jota rakastan niinkuin vaan tälläinen rikki mennyt pystyy. Oon töissä isän firmassa. Oon kilpaurheilija. Asun omillani. Se alko joskus 12 vuotiaana, se…

Käyttäjä Teflon aloittanut aikaan 26.03.2013 klo 18:49 kohteessa Aikuisen elämää

Kerroin eräänä päivänä vähän luottamuksellista työkaverille ja heti sen jälkeen on alkanut tuntua, että hän käyttäytyy eri lailla. Toisekseen tuntuu, että ihmiset vahtii milloin tulen ja menen töistä, vaikka minua ei kiinnosta muiden jutut yhtään. Välillä tuntuu kuin kaikki pyörisi ympärilläni ja kaikella olisi joku minua koskeva merkitys. Töissä etenkin.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: