Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 26.04.2013 klo 07:10 kohteessa Aikuisen elämää

Olen erittäin ansioituneen julkisuuden henkilön tytär (julkisuuden henkilö on jo eläkkeellä). En ole siis elokuvan kellokosken prinsessa päähenkilö mutta isän prinsessa edelleen). Minua on aina suojeltu julkisuudelta perheessäni herkkyyteni vuoksi ja tehän ette ihmisenä tunne minua). Tänään oli lehdessä arkaluontoinen uutinen. Myönnän käyneeni eilen illalla Facebookissa erään julkisuuden henkilön sivuilla.…

Käyttäjä memmu83 aloittanut aikaan 31.03.2013 klo 23:14 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi ei voi ihminen lopettaa elämäänsä? On se hemmetti kun ei tää yhteiskunta auta ja kun yrittää edes yhden ”ongelman” yhteiskunnan harteilta piistaa niin siitä joutuu lukkojentaa ja sanotaan että ei ittee saa tappaa!!!!!!! En pysty ymmärtään MITÄ IHMISEN PITÄÄS SIT TEHÄ???????!!!!!!!!! 😭

Käyttäjä Jaksaako? aloittanut aikaan 14.01.2012 klo 18:16 kohteessa Aikuisen elämää

Välillä uskon, ihan oikeasti, ettei minua ole. Huomataan vain kun joku tarvitsee jotain. Ollaan ”ystävällisiä” kun seuraava lause sisältää vaatimuksen. Kelpaan vain, jos suoriudun kaikesta täydellisesti. Silloin ei kommentoida. Kun epäonnistun, minua ei ole. Jos silti haluan tulla kuulluksi, olen vaikea ja hankala. Jos silti pidän kiinni oikeuksista, olen tyhmä…

Käyttäjä Milly2 aloittanut aikaan 22.02.2013 klo 16:13 kohteessa Aikuisen elämää

Itse koen häpeällisenä myöntää että olen yksinäinen. Koen vaikeana lähestyä kavereita omilla ongelmillani, vieraalle on tavallaan helpompi puhua – niin, ei siis hävetä samalla tavalla kuin kaverin edessä. Mutta miksi häpeän yksinäisyyttäni ja avun tarvetta? Tai oikeastaan vain se kuuluisa olkapää on se mitä eniten tarvitsisin. Siksikö että ajattelen ihmisten…

Käyttäjä banaanivane aloittanut aikaan 02.05.2013 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa enää olla tässä maailmassa. Mulla ei ole mitään annettavaa tänne. Olen hyvin yksinäinen ja vihaan itseäni. Haluaisin oikeasti vain kuolla. Minua ei kukaan tulisi pitkään edes kaipaamaan. En koe tälläisten ajatusten tai itsemurhan olevan mitenkään itsekästä muita kohtaan, sillä minulla tuskin olisi ketään joka minua edes kauan sillä…

Käyttäjä Mercedes aloittanut aikaan 27.03.2013 klo 00:06 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi käyttäjä ja ensikertalainen tällä sivustolla, et koittakaa kestää 😀 Olen 23 vuotias ja asun avomiehen ja koiran kanssa avokin omistamassa talossa. Olen työtön ja kavereita ei pahemmin ole, joten arjet menee kotona istuskellessa. Ammatti löytyy, mutta töitä vaan ei saa kun ei ole kokemusta ja kokemusta ei saa…

Käyttäjä Lumikki_87 aloittanut aikaan 23.04.2013 klo 13:01 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 26-vuotias nainen, eksynyt täysin omaan maailmaan. Dissosioin voimakkaasti johon olen saanut ketipinorin avuksi Keho tuntuu hetkittäin kutistuvan, hormonitoiminta muuttunut, ääni hento ja lapsenomainen jos yritän puhua, ympäristö katoaa ym. Olen vain yksin kotona, tai kävelen pakonomaisesti ulkona. Taustanani on seuraavaa: Äiti hylkäsi lapsuudessa minut emotionaalisesti, olin vain hänen jatkeensa.…

Käyttäjä Nightingale aloittanut aikaan 23.04.2013 klo 13:55 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään muulla tilannetta, että toivoisi ja kokisi tarvitsevansa ammattiapua mielenterveysongelmiinsa hyvinkin pian, mutta apua ei joko saa ollenkaan, tai sitä joutuu odottamaan kovin kauan ja riutumaan itsekseen pidempään kuin oikeastaan jaksaisi? Minusta tuntuu tältä juuri nyt. Noin puoli vuotta sitten soitin itku kurkussa opiskelupaikkani terveydenhoitosäätiöön, mutta minulle vastannut ihminen…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 24.04.2013 klo 10:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 32, onnellisesti pysyvällä eläkkeellä ja onnellisesti naimisissa. Meillä on myös mahtava koira eikä mitään suuria ongelmia, jos psyykkisiä ei lasketa. Minulla on diagnosoitu rajatilahäiriö F60.31, mutta hiljattain on herännyt kysymys, kärsinkö sittenkin jonkinlaisesta dissosiaatiohäiriöstä. Tällä ei kuitenkaan ole suurtakaan väliä. Kun kävelen tuolla ulkona koiran kanssa ja aurinko paistaa…

Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 10.07.2012 klo 18:33 kohteessa Aikuisen elämää

Voi onnetonta taas!! Mistä voisin saada rahaa elämiseen, kun en masennuksen, paniikkikohtausten ja sosisaalisten tilanteiden pelosta johtuen voi käydä kokopäivä töissä.. Kuntoutusprosessi on käynnissä, mutta vie aikaa, eikä tilillä ole juurikaan yhtään ropoa. Laskut ja vastikkeet pitäisi maksaa enkä keksi mitään mistä pyytää apua. Onko joku muu ollut samassa jamassa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: