Aikuisen elämää

29 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aloittanut aikaan 04.05.2014 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kokemusta tutkimusryhmässä olemisesta? Minut tuollaiseen hyväksyttiin mutta en ole koskaan missään ryhmässä pärjännyt. Niin mitenkä sitä sitten tuollaisessa voisi pärjätä?

Käyttäjä ännä aloittanut aikaan 03.05.2014 klo 12:17 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, rekisteröidyin juuri tänne. EHkä vähän mietin olenko oikeassa paikasssa. Kuulunko tänne. Aikuinen nainen, vaikea masennus puhkesi kuukausi sitten ryminällä ja nyt sitten elämä on sekasortoa. Ehkä hdistavinta on, että läheiset eivät tunnu jaksavan. Mies pakenee kotoa,minä nukun päivät j avalvon yöt a yritän selviytyä vaativasta työstä. En siis tiedä…

Käyttäjä Kreetta aloittanut aikaan 03.05.2014 klo 18:03 kohteessa Aikuisen elämää

enää en sitä jaksa , ero takana yhteiset ipanat mut täytyisi löytää itsensä, mistä pidän mistä nautin vaan tuntuu et yksinäisyys on nyt suurinta , eikä jaksa olla aina innostunut olemaan skarppina tekopirteänä , vahvana ja kauniina naisena eikö nainen kelpaakkaan koskaan omana itsenä, täytyykö aina olla jotain virikkeellistä annettavaa…

Käyttäjä PiilotettuTuska aloittanut aikaan 28.04.2014 klo 14:48 kohteessa Aikuisen elämää

Olen niin uupunut tähän kaikkeen… ei vain tunnu löytyvän voimia jatkaa enään. Olen tänä vuanna valmistumassa Merkonomiksi ja taloushallintopualella. Olen hakenut jatko-opiskelemaan ammattikorkeakouluun. Minulla on kauhea stressi pääsenkö sinne mihin haluan, ja pärjäänkö siällä. Armeijakin on nyt kesällä edessä ja haluaisin armeijan leipiin ja ennenkaikkea rauhanturvaajaksi, jotta voisin edes jotenki…

Käyttäjä JM1511 aloittanut aikaan 02.05.2014 klo 06:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 46-vuotias mies ja kirjoittelen yleensäkään ensimmäistä kertaa tällaisella palstalla. Tuntuu vain jotenkin helpommalta avautua näin kirjoittamalla kuin puhumalla. Elämäni oikeastaan sen alkuhetkistä on ollut todellakin taistelua lähinnä siinä mmielessä, mikä minun paikkani on ja mikä tarkoitus elämälläni on ollut alunperin, kun tuntuu, että yhtäkään päivää ei mene ettei jotain…

Käyttäjä Sansan aloittanut aikaan 22.01.2014 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Minun on hyvin vaikea katsoa vieraita ihmisiä silmiin.Jos joudun tilanteeseen ,jossa se on ”pakollista”.alan tuijottamaan, koska katsominen on minulle yksinkertaisesti paniikin paikka .Kaikki sosiaaliset kontaktit ja harrastukset jääneet minimiin tämän asian vuoksi,häpeän itseäni. Ketään samasta vaikeudesta kärsiviä?☹️

Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 15.04.2014 klo 21:42 kohteessa Aikuisen elämää

Ei tämä varmaan ketään kiinnosta, mutta ajattelin silti kirjotella tänne ja alottaa uuden ketjun, vaikka minulla muitakin ketjuja täällä on. Minusta tuntuu siltä, että tarvitsisin pitkän sairausloman töistä. En jaksaisi enään. Pelkään sitä, että jos menen työterveyteen, niin en saa ollenkaan sairauslomaa tai sitten vain pari viikkoa. Tarvitsen enemmän. ehkä…

Käyttäjä Ennio aloittanut aikaan 24.04.2014 klo 23:30 kohteessa Aikuisen elämää

Vuosi toisensa perään astelen aina vain samassa kuopassa, samoissa pohjamudissa. Mikään ei muutu miksikään. Mulla on ollu masennus kauan. Viimeisen puolen vuoden aikana tilanne on muuttunu tosi pahaksi. Nykyään illat ja yöt menee miettiessä kaikkea, en vaan osaa olla miettimättä. Ei pientäkään toivoa enää minkään asian suhteen. Joka yö mietin…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 11.04.2014 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään sain tietää että poikani ei ole ilmoittautunut työvoimatoimistoon, vaikka on työtön. Yritin jutella hänen kanssaan että soittaisi heti työvoimatoimistoon ja ilmoittautuisi sinne, että saisi edes työttömyyspäivärahaa. Kysyisinkin että pystynkö mitenkään muuten auttamaan kuin puhumaan? Työvoimatoimistosta eivät varmaankaan anna täysi ikäisen ihmisen tietoja minulle. Poikani on totaalikieltäytyjä. Nyt hänen pitäisi…

Käyttäjä Anksioluettelo aloittanut aikaan 21.04.2014 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille, Hain ja löysinkin kokemuksia vastaavankaltaisista tilanteista ja hoidoista, mutta toivoisin kuulevani jos jollain on samankaltaisia kokemuksia. Taustaa: olen n. nelikymppinen, teinivuosista alkaen ahdistuksesta ja paniikeista masennuksineen kärsinyt mies. Työt lopetin pari vuotta sitten, jäin sairauslomalle valtavan jaksamattomuuden ja ahdistuneisuuden muodostuessa ylivoimaiseksi. En saanut nukuttua, töissä olin täysi zombie,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: