Aikuisen elämää

33 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 12.05.2014 klo 18:49 kohteessa Aikuisen elämää

Kyselisin nyt että onko kenelläkään kokemusta pantarangaistuksesta. Tai onko kenenkään tutulla ollut sellaista. Että seurantapanta jalkaan ja sit joutuu noudattamaan tiettyä aikataulua ja olemaan muuten kotona. Pojalleni nyt melko varmasti sellainen laitetaan kun on totaalikieltäytyjä. Toinen vaihtoehto on vankila. Olisi ihan mielenkiintoista lukea jos jollain on kokemuksia pantarangaistuksesta. Ja minkalaisia…

Käyttäjä sleeples aloittanut aikaan 06.05.2014 klo 18:05 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kärsin aika ajoin pahoista pakkoajatuksista ja se tuntuu vievän tosi paljon hyvää energiaa, joten siksi toivon ,että joku joka on kärsinyt samoista asioista uskaltaisi täällä niistä puhua ja varsinkin jos on vielä selvinnyt niistä niin aina vaan parempi asia 🙂 Käyn terapiassa ja minulla on lääkitys , sekä nukun…

Käyttäjä Päivikki2 aloittanut aikaan 26.04.2014 klo 16:50 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä miten tästä menisi eteenpäin enää. Keinot on loppu. Hänellä on paha diabeteskin ja nyt tänäänkään ei ole pystynyt syömään mitään, mittailen välillä hänen verensokeriarvojaan. No päihdetyöntekijän juttusille hänet sain muutama viikko sitten ja itseasiassa hänkin oli sitä mielessään pohtinut mutta siihen yhteen käyntiin se jäi. Taustalla tässä semmonen…

Käyttäjä Lounatuuli aloittanut aikaan 06.05.2014 klo 02:28 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, missä minun pitäisi ollaa; kotona, oastolla, jossain muualla. 12 vuotta kestänyt suhteeni on lopussal. Tiedän menettäväni kotini lisäksi mieheni sukulaiset ym. Olen aina halunnut perheen ja lapisa ja se minulle on luvattu alusta asti. Noin kaksi vuotta sitten mieheni laittoi miinulle tekstiviestin, jossa pyysi, että edelleen antaisin hänelle…

Käyttäjä Birdy aloittanut aikaan 20.03.2014 klo 10:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen nuori opiskelijanainen. Olen jo pari vuotta painiskellut moninaisten, outojen oireiden kanssa. Olen epäillyt kaikenlaista ja ravannut lääkärissä niska- ja hartiaseudun kipujen takia, pääkivun takia (epäilen migreeniä) jne. Vasta viime kuukausina olen alkanut miettiä, onkohan minulla paniikkihäiriö. Tiedän, että useat vastaavat tähän, että kannattaa käydä lääkärillä. Minulla on kuitenkin…

Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 11.03.2014 klo 23:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut pari päivää uudessa työpaikassa ja nyt on päässä pelkkiä negatiivisia ajatuksia. Koin että olin väsynyt entiseen työpaikkaani henkisesti ja fyysisesti. Tuntui että halusin helpotusta elämääni joten irtisanoin itseni entisestä työpaikasta. Viimeistä viikkoa tehdessä alkoikin tuntua siltä että tein ison virheen ja jotenkin tuntuu etten ihan järjissäni tehnyt päätöstä…

Käyttäjä vucy aloittanut aikaan 05.05.2014 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

tuntuu että tukehdun, elämäni on tyhjää. en ole lainkaan tyytyväinen nykytilanteeseen. bioliginen kello on alkanut tikittää kaikista vaikeuksista huolimatta. haluaisin löytää onnen, parisuhteen, saada perheen, työn. mutta pelkään etten voi tuota saavuttaa nykytilassani. olen harkinnut paikkakunnan vaihtoa, mutta nyt tarvitsisi saada todella rohkeutta siihen. miten kykenen, muuttamaan paikkakunnalle jossa en…

Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 03.05.2014 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen väsynyt elämääni. Minua ei kiinnosta oikein mikään. Ei huvita tehdä juuri mitään eikä jaksa tehdä. Masentaa ja ahdistaa vaan päivästä toiseen. Rahatilanne on huono ja jos joskus huvittaisikin keksiä jotain puuhaa, niin äkkiä siinä sitten taas tajuaa sen, että ei ole rahaa puuhata mitään eikä tehdä niitä asioita, mitkä…

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 06.05.2014 klo 22:06 kohteessa Aikuisen elämää

Aargh sain asiani hetkeksi kuntoon olin sairaslomalla ja nyt olen ollut innoissani palaamassa opiskeluun työharjottelun kautta. itseasias saikullakin olin vapaaehtosesti hommissa ku en osaa olla vaa kotona. Tänää käytiin sit keskustelua sossussa ja katottii mun kalenteria mikä on aika täynnä ja mä pyysin että voisin kuntouttavan kautta päästä hommiin taas…

Käyttäjä Olga Kippari aloittanut aikaan 05.02.2010 klo 09:19 kohteessa Aikuisen elämää

Tunnen kadottaneeni persoonani, olen kuin vieras ihminen tai vain tyhjä, ei mikään. Oikeastaan esitän itseäni silloin kun olen tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Esitän sitä ihmistä joka ennen olin. Kuka olen nyt, en tiedä vastausta siihen kysymykseen. Ehkä en saa koskaan vastausta. En edes jaksa ajatella asiaa tarkemmin. Olen omituisessa tyhjiössä,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: