Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4620
Käyttäjä Saffron aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 00:02 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, mistä aloittaa ja mihin lopettaa, mutta koitan saada ajatuksiani jäsenneltyä kirjoittaessani ongelmastani. Olen tajunnut, että minulla on ihan sairas kontrolloimisen tarve. Asia on pahentunut alkaessani kontrolloida poikaystävääni ja hänen tekemisiään, ja sen johdosta olen ongelmani vakavuuden tajunnutkin. Olen yrittänyt kontrolloida asioita jo vuosia. Teini-iässä aloin kontrolloida syömisiäni ja…

Käyttäjä Tager aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 23:28 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys. Ajattelin kirjoitella tänne koska en tässä vaiheessa keksi muutakaan. Olotila on aika sietämätön ja tuntuu että en pysty puhua kenellekään tuntemalleni ihmiselle. Varmaan pitäisi tässä vaiheessa pohjustaa tilannetta ja kertoa jotain itsestäni. Olen kolmenkympin ylittänyt mieshenkilö, ohjelmistotuotantoalan yrittäjä. Nuorena olin koulukiusattu ja kesti yli 22 ikävuoteen asti ennenkuin pääsin…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 19.05.2014 klo 11:56 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on mies jolle ei kelpaa oikein mikään mitä minä olen tehnyt. Aina on jotain huomauttamista tai sanomista minun tekemisistäni. Ja joskus hän ei sano mielipidettään ja on vaan hiljaa. Näyttää niin että jotain on pielesä kuitenkin. Yksi esimerkki on minun ulkonäköni josta hän huomauttelee usein. Olen ylipainoinen ja ruma.…

Käyttäjä Twirly aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Avioliittoni päättyi helpotuksekseni eroon muutama vuosi sitten. 20v ehdittiin olla yhdessä ja miehen mieklenhäiriöiden takia elämä oli todellista taistelua melkein alusta saakka. Alkoholi, rahavaikeudet ja pettäminen oli kuvioissa moneen otteeseen. Minä hoidin perheen neljä lasta ja kodin. Väsähdin ja sairastuin vakavaan masennukseen ja sitä kautta perhe hajosi, kun en enää…

Käyttäjä PAkokauhu aloittanut aikaan 26.05.2014 klo 09:44 kohteessa Aikuisen elämää

Muutama päivä sitten poliisit toivat uutisen miesystävän kuolemasta työtapaturmassa. Suunnaton ikävä, suru ja tuska.Jäi vain keskeneräisiä suuria ja pieniä asioita. Miten saman kokeneet olette selvinneet.

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 25.05.2014 klo 14:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, en tiedä miten aloittaa. Tuttuhan täällä olen, jotkut saattavat muistaa, mutta en ole pitkään aikaan jaksanut käydä täällä. Olen ollut vuosia ja vuosia masentunut, ahdistunut ja paniikkihäiriötä. Ssri- lääkkeitä mennyt vuosia, vaihtelevalla menestyksellä ja tarvittaessa diapam. Nyt pelkään saavani panacod- riippuvuuden, koska ne antavat niin ihana tauon aivojen pahasta…

Käyttäjä hassukka aloittanut aikaan 27.05.2014 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on kaksi lasta, toinen t’äyttää vuoden ja toinen neljävuotta ensikesänä. Nuorimmaisen synnytyksen jälkeen olin todella stressaantunut, itkin ja olin aivan uupunut. Sitten sain näitä oireita, aloin välillä kohtausmaisesti pelkäämään, kärsin epätodellisesta olosta ja kuolemanpelosta. Hakeuduin psykologille ja viimeinen niitti oli kun hän laittoi minut täyttämään kaavakkeita joista yksi oli…

Käyttäjä Piiskis aloittanut aikaan 23.05.2014 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko täällä ketään muita, joille tuottaa jonkin verran hankaluutta elämässä, kun ei vain toisinaan jaksa ihmisiä yhtään? Siis toisin sanoen introverttiys. Itselläni on tällä hetkellä elämäntilanne ja rytmi ollut jo pari kuukautta sellainen, etten ole oikeastaan kuin pari hassua kertaa pystynyt viettämään vaikka päivää kokonaan yksin, ja se…

Käyttäjä -BlueRose- aloittanut aikaan 24.05.2014 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikko kertoo ytimekkäästi kaiken… Olen käynyt terapioissa ja muutenkin juttelemassa vaikka kelle (psykologi, lääkäri yms.) siitä etten uskalla elää tätä elämää ja käydä missään ulkona yksin. Kaikki masentaa ja haluan kuolla, koska elämäni on niin paskaa. Haluaisin kyetä opiskelemaan tai edes käymään töissä, mutta nämä ahdistaa liikaa nykyään. Olin vielä…

Käyttäjä Kivet aloittanut aikaan 09.04.2014 klo 19:11 kohteessa Aikuisen elämää

Yritän päivittää tänne omaa tilannekatsaustani, josko tästä olisi joain apua. En oikein tiedä, eikä lääkäritkään mikä minua vaivaa, mutta en vaan jaksa mitään. Nyt on taas pari päivää mennyt sänkypotilaana. Ja nekin päivät jotka eivät mene täysin sängyssä ja jotka ehkä raportoisin tässä vaiheessa hyväksi, tarkoittavat lähinnä, että olen jaksanut…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: