Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä PAkokauhu aloittanut aikaan 26.05.2014 klo 09:44 kohteessa Aikuisen elämää

Muutama päivä sitten poliisit toivat uutisen miesystävän kuolemasta työtapaturmassa. Suunnaton ikävä, suru ja tuska.Jäi vain keskeneräisiä suuria ja pieniä asioita. Miten saman kokeneet olette selvinneet.

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 25.05.2014 klo 14:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, en tiedä miten aloittaa. Tuttuhan täällä olen, jotkut saattavat muistaa, mutta en ole pitkään aikaan jaksanut käydä täällä. Olen ollut vuosia ja vuosia masentunut, ahdistunut ja paniikkihäiriötä. Ssri- lääkkeitä mennyt vuosia, vaihtelevalla menestyksellä ja tarvittaessa diapam. Nyt pelkään saavani panacod- riippuvuuden, koska ne antavat niin ihana tauon aivojen pahasta…

Käyttäjä hassukka aloittanut aikaan 27.05.2014 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on kaksi lasta, toinen t’äyttää vuoden ja toinen neljävuotta ensikesänä. Nuorimmaisen synnytyksen jälkeen olin todella stressaantunut, itkin ja olin aivan uupunut. Sitten sain näitä oireita, aloin välillä kohtausmaisesti pelkäämään, kärsin epätodellisesta olosta ja kuolemanpelosta. Hakeuduin psykologille ja viimeinen niitti oli kun hän laittoi minut täyttämään kaavakkeita joista yksi oli…

Käyttäjä Piiskis aloittanut aikaan 23.05.2014 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko täällä ketään muita, joille tuottaa jonkin verran hankaluutta elämässä, kun ei vain toisinaan jaksa ihmisiä yhtään? Siis toisin sanoen introverttiys. Itselläni on tällä hetkellä elämäntilanne ja rytmi ollut jo pari kuukautta sellainen, etten ole oikeastaan kuin pari hassua kertaa pystynyt viettämään vaikka päivää kokonaan yksin, ja se…

Käyttäjä -BlueRose- aloittanut aikaan 24.05.2014 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikko kertoo ytimekkäästi kaiken… Olen käynyt terapioissa ja muutenkin juttelemassa vaikka kelle (psykologi, lääkäri yms.) siitä etten uskalla elää tätä elämää ja käydä missään ulkona yksin. Kaikki masentaa ja haluan kuolla, koska elämäni on niin paskaa. Haluaisin kyetä opiskelemaan tai edes käymään töissä, mutta nämä ahdistaa liikaa nykyään. Olin vielä…

Käyttäjä Kivet aloittanut aikaan 09.04.2014 klo 19:11 kohteessa Aikuisen elämää

Yritän päivittää tänne omaa tilannekatsaustani, josko tästä olisi joain apua. En oikein tiedä, eikä lääkäritkään mikä minua vaivaa, mutta en vaan jaksa mitään. Nyt on taas pari päivää mennyt sänkypotilaana. Ja nekin päivät jotka eivät mene täysin sängyssä ja jotka ehkä raportoisin tässä vaiheessa hyväksi, tarkoittavat lähinnä, että olen jaksanut…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 23.05.2014 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Minua ärsyttää näin kesällä kun ihmiset tuijottavat. Itse olen ylipainoinen ja siksi en mielelläni ole ihmisten katseiden kohteena. Aikaisemmin luulin että on vain omaa mielikuvitustani että ihmiset tuijottavat minua ja läskejäni, mutta joka päivä sen huomaa kuinka ne katsoo että onpa siinä läski ja ruma ihminen. Varsinkin miehet katsovat ulkonäköä…

Käyttäjä Flux aloittanut aikaan 24.05.2014 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää

Niin, en tiedä hyödyttääkö tänne avautuminen asiasta mitään tai ketään. Olen siis kärsinyt selittämättömästä ahdistuksesta jo lapsuudesta asti. Aamuisin ahdistus on pahimmillaan, usein aamupalan syömiseen menee 2,5 tuntia… Usein joisin vain kahvin ja siinä se. Mutta olen pakottanut itseni syömään aamupalan väkisin, kesti kuinka kauan tahansa. Tälle on syykin. Jos…

Käyttäjä hilkka4 aloittanut aikaan 22.04.2014 klo 18:18 kohteessa Aikuisen elämää

hei kaikille en tiiä enää mitä pitäis tehdä? kaikki alkoi viimeviikolla siitä kun yks miedän, ,kollega oli kirjoittanu fbhen yhden päivityksen sillä viitattiin kolmeen ihmiseen.. no, tiedettiin heti ketä sillä tarkoitettiin minä olin yks heistä kolmesta meitä kaikkia yhdistää että olemme saikulla no tämä yks kollega otti todellakin itteensä no…

Käyttäjä zips aloittanut aikaan 19.05.2014 klo 15:34 kohteessa Aikuisen elämää

Uskon Jumalaan ja hänen hyvään tarkoitukseensa. Miksi hän ei auta? Vai auttaako, et oon elossa? Tylsistyin älykkäänä teini-ikäisenä. Koulu meni hyvin. Kavereita oli. Isä löi suuttuessaan. Veljetkin kiusasi. Vanhemmilla ei ollut rahaa harrastuksiin. Huumeet auttoi tylsistymiseen. Se johti rikoksiin. Meni liikaa huumeita. Toleranssi aineisiin on korkealla, vaikka päivittäinen käyttö loppui…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: