Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Marie72 aloittanut aikaan 11.10.2014 klo 01:47 kohteessa Aikuisen elämää

Sain lähetteen suljetulle. Nyt en osaa olla mitenkään päin ku mietin mikä mua oottaa.. kyseessä on ns tehostettu alku paranemisen alulle. En käytä nyt lääkettä. En koe olevan siitä mitään hyötyä. Ne vaan väsyttää kun on ennestäänkin toisen sairauden (aivovamma) takia jo tarpeeksi väsymistä. Romahdin viikko sitten ja yritin ottaa…

Käyttäjä Iippu aloittanut aikaan 20.10.2014 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä alkaisin…Noh, vaikkapa siitä, että aviomieheni petti minua pari kuukautta sitten. Meillä on pieni lapsi ja sitten tällainen pommi tiputettiin syliin. Olen muutenkin ollut hänen tukenaan enemmän kuin hän minun, tarjonnut olkapäätä, lohdutusta ja keskustelua sen sijaan että käskisin häntä ottamaan itseään niskasta kiinni (kuten hän tekee minulle). Tuntuu, että…

Käyttäjä Hapaneito aloittanut aikaan 18.10.2014 klo 14:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Perustan ryhmän/topiikin jossa on tarkoituksena keskustella ihan arkisista elämän asioista. Esim. mitä olet tehnyt tänään, miten olet voinut, mikä saa sinut jaksamaan, miksi juuri nyt et jaksa. Aiheet ovat vapaat. Toivon myös saisi hieman postiivisuutta myös ketjuun, vaikka tuntuukin että elämä ei ole oikeudenmukaista juuri sillä hetkellä. Itselläni on…

Käyttäjä Syysviljaa aloittanut aikaan 16.09.2013 klo 00:49 kohteessa Aikuisen elämää

Pelottaa töihin meneminen aamulla. Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta tässä minä vaan koneella kirjoittelen. En ole enää nuori mutta en koskaan löytänyt unelma-ammattia, jos lienen sitä niin kovasti etsinytkään. Nuorena oli kiire pois kotoa, ahdistavasta ilmapiiristä kouluihin ja työelämään, jossa otettiin luulot pois vaikka ei niitä paljon koskaan ollutkaan. Olen…

Käyttäjä jullle29 aloittanut aikaan 17.10.2014 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin tässä, että olenkohan koko maailmassa ongelmani kanssa yksin? Jonkin syömishäiriösivuston kautta päädyin tänne ja ajattelin kirjoittaa… En tiedä tarkalleen milloin tämä alkoi, erosin 4 vuotta sitten poikaystävästä ja elämä alkoi alusta uudessa kaupungissa, kävin paljon ulkona ja ajattelin että pian kohtaan sen oikean ja menen naimisiin ja olen onnellinen.…

Käyttäjä minskiii aloittanut aikaan 18.10.2014 klo 17:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nuoren tytön äiti jolla ei ole paljon ystäviä. Mukava olisi saada kahvi seuraa ja lenkki seuraksi joku kun yksinään tulee tytön kanssa päiivät oltua. Voiko täältä kautta saada uusia tuttavuuksia 🙂

Käyttäjä Mailis aloittanut aikaan 11.10.2014 klo 09:29 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Onko muilla kokemusta siitä, että masennukseen ja koulukiusaamiseen ei saa apua? Tästä on jo aikaa, mutta luonnollisesti en ole voinut vielä unohtaa. Tuli vakavat seuraukset. Rehtorit ja opettajat pesevät kiusaamisasioista kätensä ja kuka milloinkin nuoren masennusta hoitaa, ei ota vakavasti. Sitten sanotaan, että kyllä viranomaisen PITÄISI puuttua ja auttaa.…

Käyttäjä PiqquMyy aloittanut aikaan 15.10.2014 klo 11:11 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Vaihdoin työpaikkaa n. 2-3 vuotta sitten ja n. vuosi sitten yksi mies täällä töissä otti minut silmätikukseen,puuttui joka asiaan mitä tein ja arvosteli kaikkea,omituisinta oli se että kehui mm. vaatteitani ja hiuksiani,ehdotti jopa että saisi koskea hiuksiini. Antoi pisteitä aina kun kuuli jotain mikä oli hänenkin mielestään oikein tehty…

Käyttäjä ikiongelmainen aloittanut aikaan 14.10.2014 klo 00:53 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitin tänne aiemmin pohjattomasta yksinäisyydestä. Olen jostain lukenut ohjeen, että jos elämässä ei jokin asia toimi, kokeile jotain muuta. Niinpä päätin muuttaa jotakin oleellista elämässäni; Muutin osittain pienemmälle paikkakunnalle, mutta pidän edelleen takaporttina mahdollisuuden muuttaa takaisin vakituiseen kotiini. Sain pienen vuokra-asunnon ihanasta puutalosta kauniilla keskisuurella merenrantapaikkakunnalla. Kaikki harrastusmahdollisuudet ovat lähellä…

Käyttäjä Nannia aloittanut aikaan 19.07.2014 klo 19:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vasta 24-vuotias nainen jos näin voisi sanoa. Enemmänkin miellän, että olen äiti ja vaimo, en nainen. Olen kärsinyt enemmän ja vähemmän huonosta itsetunnosta pian 8 vuotta. Aina siitä asti, kun aloin odottamaan esikoistani 16 vuotiaana. Tuolloin elämä kuitenkin oli siedettävää. En ikinä hyväksynyt itseäni tai pitänyt siitä miltä näytän…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: