Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä lumimanteli aloittanut aikaan 05.11.2014 klo 01:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! haluaisin tähän purkaa ajatuksiani ja kokemuksiani tapahtuneesta, joka ei oikeastaan vieläkään tunnu todelliselta. Kaverini teki itsemurhan hirttäytymällä jokin aika sitten, mutta olen itse ollut psyykkisesti niin kovilla ,etten uskaltanut /pystynyt tapahtunutta kohtaamaan kuin vasta eilen. Elin kieltoreaktiossa uskotellen itselleni ja sanoen jopa muillekin ettei henkilö voi oikeasti olla kuollut.…

Käyttäjä Seila2 aloittanut aikaan 14.11.2014 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenenkään lapsella peliaddiktio? Onko saanut hoitoa,ja millaista hoitoa. Olen aikuisen pojan äiti ja LOPEN UUPUNUT: Pojalla ei millään ole väliä,kunhan on pelirahaa,jopa kiristää rahaa ja kaikki ruokarahatkin menee peleihin. Laihtunut 20 kg.Anoreksia? Seila

Käyttäjä elias aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 18:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, mieheni nukkui ikuiseen uneen ja nyt en tiedä miten tästä selviä. Olimme aina kahden ja teimme kaiken yhdessä. Koti on niin tyhjä! Ystävät /tuttavat sanovat että kyllä sinä tästä selviät, olethan niin vahva. Mutta kukaan joka ei ole kokenut rakkaan pois menoa ei voi ymmärtää tätä tuskaa ja surua.…

Käyttäjä Kupupäässä aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut masennusta, ahdistusta ja paniikkihäiriötä reilut kymmenen vuotta ja ollut myös lääkityksellä miltei tämän koko ajan. Välillä on pitkiäkin kausia että elän suhteellisen normaalisti, mutta välillä, kuten taas, on aika jolloin olen työkyvytön ja todella ahdistunut ja masentunut. Kysyisinkin, onko muilla saman laisia tuntemuksia kuin minulla. Sillä sanon että…

Käyttäjä geeni aloittanut aikaan 12.10.2014 klo 18:30 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen nyt 17v ja omani isäni raiskasi mut 14vuotiaana. Pystyykö sen koskaan unohtamaan vai onko sen kans vaan elettävä. Haluaisin luovuttaa.

Käyttäjä Rikkosiipi aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 21:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 30-vuotta täyttävä nainen. Elämäntarinani lyhyesti: kiusaamista ja syrjintää päiväkodissa, ala-asteella, ylä-asteella, ->yläasteelta asti: masennusta, syömishäiriöitä, viiltelyä, lisäksi aina unettomuutta ja pakko-oireita, sosiaalista estyneisyyttä, häpeää, jne. Tulos: peruskoulun loputtua sairastuin enkä voinut jatkaa kouluttautumista. 4 ½ vuotta sitten sain vihdoin ensimmäisen ammattikoulututkintoni, mutta töitä olen tehnyt vain 2 kk.…

Käyttäjä Antti855 aloittanut aikaan 17.11.2014 klo 21:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 30v ja ainoa seurustelu suhteen tapainen joka minulla on ollut on päättynyt vihaan. Ja miksi vihaan tuota naista…….Kait siksi että alussa meidän ystävyydessä oli kuulemma parasta että asioista voitiin puhua vaikka oltiin eri mieltä vakavista ja tärkeistä asioista. Mutta yht äkkiä hänelle oli tärkeintä pitää turpansa kiinni. Vihaan…

Käyttäjä marjaj aloittanut aikaan 06.10.2014 klo 09:46 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksaisi tapella aina ja aina vaan vastaan tätä tunnetta. Vuodesta 2009 olen ollut hoidoissa ja syönyt lääkkeitä mutta parannusta ei tule. En haluaisi olla taakaksi miehelle ja lapsille. Mitä voin tehdä että mieleni muuttuu…. Terpiassa käyn mutta ei siitä ole yhtään apua mun mielelle…. Mä en ihan oikesti kohta…

Käyttäjä masansilmät aloittanut aikaan 13.11.2014 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

Minulta löytyy ongelmaa moneen lähtöön.Onneksi muutamasta ongelmasta olen päässyt eroon. Kerron vähän itsestäni. Olen mies,kohta 60 v. Olen ollut työttömänä yli 2 vuotta.Sanouduin itse työstäni irti 2012,koska se oli aivan onnetonta työtä.Kamalaa, eikä sopinut minulle ollenkaan. Olin aluksi sairauslomalla kun irtisanouduin.Oli aivoverenkiertohäiriö,vyöruusu,verenpaineet pilvissä y.m.Tyypillisiä stressisairauksia. Onneksi sain ansiosidonnaista päivärahaa.Siitä kuitenkin…

Käyttäjä Nannanen86 aloittanut aikaan 30.06.2013 klo 10:00 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muita, joilla rahapelaaminen on netissä lähtenyt käsistä? Mulla on niin paha peliriippuvuus, josta seurasi vakava masennus ja itsetuhoisuus. Käytännössä pelasin kaikki rahani, samalla lapsilta ruuan pöydästä ja katon pään päältä. Salasin tämä kaiken mieheltäni, jos vaan olisin saanut suuni auki ajoissa niin asunto olisi saatu ehkä pelastettua. Onneks on…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: