En kestä enää

En kestä enää

Käyttäjä sandon2 aloittanut aikaan 06.12.2014 klo 14:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä sandon2 kirjoittanut 06.12.2014 klo 14:55

Näen harhoja ihan koko ajan. Kuolleita ihmisiä, valtavia määriä savuja. Koen itseni syylliseksi näihin.

Kuinka tällaista elämää pitäisi elää? En voi tehdä itsemurhaakaan perheen ja miehen takia.

Mulle on annettu neuvo että älä vain jää tarkistamaan niitä harhoja vaan jatka eteenpäin. Mutta en voi. Harhat ovat niin todentuntuisia etten tiedä mikä on totta ja mikä ei. En voisi koskaan jättää ketään.

Psykologi totesi mut työkyvyttömäksi ja haen sairaspäivärahaa. Päiväni koostuvat harhoista ja pakko-oireista sekä pelosta. Mitä tällainen elämä enää on?

Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2014 klo 13:26

Hei !
Rukoilin puolestasi! Toivon että olosi paranee ja harhasi vähenevät. Minulla on masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Olen menossa päiväosastolle hoitoon. Tekisikö päiväosastohoito hyvää sinullekin. Perheesi takia on tärkeää että jaksat .

Käyttäjä sandon2 kirjoittanut 07.12.2014 klo 14:18

Kiitos viestistä ja että rukoilit puolestani 🙂

En voi tehdä itsemurhaa koska tiedän miltä se tuntuu niille ketkä jää jälkeen. Isoveljeni tappoi itsensä.

Olen harkinnut päiväosastoa mutta se on niin kallis ja vietän päivät sängyssä peläten. En tiedä olisiko musta siihen.

Kiitos kun kirjoitit.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 08.12.2014 klo 16:58

Onko lääkäri selvittänyt asiaa? Pitäisi varmaan selvittää, mistä harhat johtuvat, ja määrätä sopiva lääkitys. Kyllä apua varmaan on saatavilla.
Jaksamista!
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00371

Käyttäjä sandon2 kirjoittanut 08.12.2014 klo 18:55

Diagnoosina on dissosiaatiohäiriö. Siihen eivät kuulemma lääkkeet tehoa. En sitten tiedä joudunko elämään koko loppuelämäni näin.

Käyttäjä arka kirjoittanut 09.12.2014 klo 04:38

Hei Sandon2!
Minä saan sossusta apua päiväosastomaksuihin, saisitko sinäkin. Aika vähänhän siellä tekemistä on mutta voiottaa kirjan tai käsityön mukaan ja tehdä sitä, Ei minullakaan oisi varaa päiväosastolle mennä josei saisi tukea. Muutenkin tiukkaa kun on joulukin tulosa. Oletko sinä jaksanut valmistella joulua? Saatko muuten nukuttua hyvin? Minä valvon aika paljon öisin vaikka sain Levozinia unettomuuteen. On siitäapua ollut. Rukoilen lisää puolestasi, kirjoittele!

Käyttäjä sandon2 kirjoittanut 09.12.2014 klo 13:06

Moi 🙂

Mä en tiä saisinko sossusta mitään kun oon liiton rahoilla, voi olla liian isot tulot.

Mitä teette päiväosastolla? Pääseekö siellä hoitajia ja lääkäreitä tapaamaan?

Vietän joulun vielä perheen luona kun ei ole omaa perhettä niin äiti hoitaa järjestelyt 🙂 lahjoja tietty pitää ostaa. Sekin on vaikeaa kun näen savua kaupungilla ja kaupoissakin.

Mä saan nukuttua hyvin, siinä ei ole ongelmia.

Nukkuisin kaikki päivät jos voisin, silloin ei tarvitsisi murehtia eikä nähdä harhoja.

Kiitos rukouksista 🙂

Käyttäjä arka kirjoittanut 10.12.2014 klo 16:20

Hei1
Päiväosastolla ei ole paljoa tekemistä, lääkäriä pääsee tapaamaan yhden kerran. Muttasiellä on hyvät ruuat. Hyvä että ssaat nukuttua. Äitisi on varmaan iloinen kun saa viettää joulun kanssasi. Voimia sinulle!