Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 30.11.2014 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää

Selailin vuosien takaisia viestejä ja tuli nostalginen olo. Miksi ihmeessä? Eihän vuosikausien masennuksessa pitäisi mitään kivaa olla. Mutta ovat nuo vuodet kuitenkin olleet minun elämääni, minun ajatuksiani ja minun taisteluani. Olen elänyt, minulla on muistoja. On jotain omaa, vaikkapa kärsimystä ja sitä vastaan taistelua! Ikioma elämäni pätkä! Jännä tunne. En…

Käyttäjä kärkkäkärkkä aloittanut aikaan 04.12.2014 klo 01:04 kohteessa Aikuisen elämää

Kun iäkäs puolisoni sai sairaalasta kirjeen, missä oli tekstiä kahden rivin verran, kirjeessä ilmoitettiin, jotensakin tälleen: Te ette kuulu tänne, hakeutukaa terveyskeskukseen. Ja kun olen kuullut muiltakin iäkkäimiltä ihmisiltä, että heille sanotaan, ettei heille tehdä joitakin leikkausoperaatioita, jotka olisivat heille terveydenhoidollisten syiden vuoksi tarpeen niin kun kaikki he, joilta hoitotoimenpiteet…

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 03.12.2014 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei en tiedä onko tämä oikea foorumi kirjoittaa tästä.. Olin myoma leikkauksessa samalla poistettiin kohtu ..Ikää on jo 48 ja lapset hankittu . Leikkaus meni ok ..Mutta jälki juttuna tulikin hematooma mahaan joka nyt vuotanut jo monta viikkoa ja loppua ei näy kun oli niin iso … Pientä kuumeilua nyt…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 11:30 kohteessa Aikuisen elämää

Olen todella vakavasti masentunut ja mietin joka päivä itsemurhaa. Yritän myös joka päivä löytää taistelutahtoa ja syitä miksi en tekisi sitä, en halua. Olo on vaan niin uskomattoman kamala ja ollut jo todella pitkään. Lääkitys ei auta ja lääkäri huono, ei saa vaihdettuakaan sitä mtt:ssa. Nyt haluaisin kysyä teiltä, jonka…

Käyttäjä Hietukka aloittanut aikaan 02.12.2014 klo 12:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! Olen tilanteessa jossa huoli vanhasta isästäni on kasvanut niin isoksi että päädyin jo tänne. Me kaikki lapset ollaan maailmalla emmekä pysty olemaan isää lähellä, hän asuu maalla, kaukana kaupungista, ilman yhtäkään naapuria. Vuodet ovat vieneet niin että isä on pahassa talous ahdingossa, omaisuus ulosotossa, pankki vie eläkkeestä loput(talo).…

Käyttäjä Lilja83 aloittanut aikaan 27.10.2014 klo 10:17 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Meilläpäin on aika syksyistä ja pimeää. Tänään oli kuitenkin voimia siivota tiskipöytä ja nakata astiat koneeseen ilman minkäänlaista väsymystä! Täytyy sanoa, että yllätyin. Tie tänne on ollut pitkä. Olen ollut erittäin, erittäin yksin vankina omassa pahassa olossani. Toisille toiset asiat ovat niitä voimaannuttavia, mutta toisille taas eivät..ja tietenkin, kaikki…

Käyttäjä sunaurinko aloittanut aikaan 11.03.2011 klo 15:46 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa!! Sairastan pakko-oireista häiriötä. Alunperin sairaus on lähtenyt liikkeelle pakkotoiminnoista, mutta nykyään kärsin pääasiassa pakkoajatuksista. Tiedän, että niitä on paljon erilaisia, mutta omani vaivaavat todella paljon. Omani ovat seksuaalisia pakkoajatuksia. Keksin niitä kaikesta, mikä on moraalisesti väärin, sukulaisista, perheestä, lapsista… Ihan sama mistä kunhan tulee huono omatunto. Lisäksi minun pitää…

Käyttäjä Annikki88 aloittanut aikaan 29.11.2014 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko teillä muilla ongelmia syömisen kanssa? Siis en tarkoita nyt mitään syömishäiriötä tai sellaista, vaan ihan vain, että ei joko tule syöminen mieleenkään/ei ole näläntunnetta. Ja jos on, niin ei tee mieli syödä oikeaa ruokaa, vaan sitten tulee vain syötyä jotain herkkuja, vanukkaita jne. Välillä sentään edes leipää. Haluaisin…

Käyttäjä sandon2 aloittanut aikaan 29.11.2014 klo 12:49 kohteessa Aikuisen elämää

Mä näen dissosiaatiohäiriöni takia valtavasti harhoja. Näen savua ja kuolleita ihmisiä maassa. Tuo savun näkeminen on todella ongelmallista. En tiedä mikä on totta ja mikä ei. Ja ajattelen että jos sattuukin olemaan tulipalo enkä tee mitään on se mun syy. Kun se savu on ihan aidon oloista. Mutta katoaa sitten.…

Käyttäjä namby-bamby aloittanut aikaan 24.11.2014 klo 17:27 kohteessa Aikuisen elämää

Aiheeni liittyy seksuaalisuuteen ja lapsuuteen. Tästä on äärimmäisen vaikeaa puhua kellekää, kirjoittaminenkin on hankalaa vaikka anonyymisti sen teenkin. Muistan varhain jo tyydyttäneeni itseäni (tietämättäni mitään sen seksuaalisuudesta) ja tätä tapahtui päiväkodissakin siinä määrin, että päiväkodin hoitajat kertoivat asiasta vanhemmilleni. Tein sitä joskus salaa muiden lasten seurassa kun leikimme barbeilla ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: