Pakko avautua =D

Pakko avautua =D

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 26.12.2014 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 26.12.2014 klo 15:02

Pieni jännitys alkaa olla päällä….Vielä 2 viikoa saikkua jäljellä… Ja sitten töihin palaa.
Olen viihtynyt ihan hyvin duunissani jo monta kymmentä vuotta…

Mutta yksi negatiivisuus siellä on… Olen ollut tavallaan hengisen työkaikkakiusauksen uhrina jo 5 v… Ja tämä kyseinen ihminen on mua n 10 v vanhempi nainen ..Joka henkisesti pienillä teoilla kiusaa minua… Osottaa mieltä ei pysty hoitamaan työasioita kanssani , räiskii ovia .

Ja nyt näin vuoden vaihteessa sellasella jutulla kiusaa ja kyykyttää minua…Hänen pitäsi kirjoittaa yksi juttu minulle mutta yleensä siinä on mennyt 3-4 viikkoa kun olen laittanut anomksen hänelle asiasta (hänen työtään)..Mutta nyt kun olen ollut saikulla ja kun palaan duunin niin tavallan minun pitäisi saada se heti kun tarvii asiaa..

Mutta olen kiltti ihminen niin alan jo jännitää tavallan tätä asiaa..

Olen kerran kysyny asiaa sain kerättyä rohkeuden mutta sain ihan hööpön vastauksen ja tämä ihminen käveli tilanteesta pois..

NYt tässä kotona ollessa olen miettinyt asiaa kun ajan kohtainen asia on…

Niin millon mun sietokyky räjähtää ja kun en oo hänelle tehnyt mitään väärää mistä voisi olla niin että ei voi hoitaa työasioita kanssani ollenkaa ja kyykyttää pienillä jutuilla ..

Tavallaan se narattaa ja huvittaa että aikuinen ihminen käyttäytyy noin tyhmästi …

Kauna viha katkeruus näkyy niin selvästi..

Olen ajatellut että laitan ihan asiallisen sähköposti viestin siitä että en suvaitse enään tätä . Ja että nyt tästä tietää muutamavaan mutta mitäs siihen kun jos koko konserni saa tietää (isossa firmassa ollaan töissä)..

Pitääkö mun sietää ihmistä jolla ihan selvä kateus .., Olin ennen entisessä suhtessa harmaa hiirulainen muttakun erosin niin olemuksen muuttui …

Käyttäjä kalex kirjoittanut 27.12.2014 klo 10:18

Vastaan tähän vaikken kaikkea ymmärräkään "avautumisestasi".

Minun mielestä sinun ei kannattaisi miettiä sitä että joku on "sinulle kateellinen" sillä toisen ongelmia ei pysty millään ratkaisemaan. Kateus on sen ongelma joka sitä potee, ei sen jolle hän on kateellinen.

Mietit kai sitä ettei kenelläkään ole mitään syytä olla kateellinen. Jätä moinen mietiskely sillä et voi tietää mitä se toinen sinusta ajattelee.